Idiote dingen? Zo idioot is het nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet van die idiote dingen
Neuh, maar vandaag en morgen kroeg denk ik. Wordt vast leuk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Idiote dingen? Zo idioot is het niet
Maar goed bijna weekend! Wat gaan we allemaal doen dit weekend? Wordt er nog gedate?
Ze woont niet in Nederland?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja maar heb niet zoveel aan haar gegevens. Gezellig Facebook berichtjes heen en weer sturen is niet echt romantisch.
Als jouw definitie van bijna een heel weekend beslaat en je dan ook nog blijhoofd gaat zijn omdat 't dan maandag is, dan jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Idiote dingen? Zo idioot is het niet
Maar goed bijna weekend! Wat gaan we allemaal doen dit weekend? Wordt er nog gedate?
Not even closequote:
Hmmm... Jammerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Not even close
Ze komt uit Peru.
Half Peruaans en half Japans (goddelijk), laatste 10 jaar in Londen en nu .... Laatste twee stops voor ze naar Sydney verhuist.
Klinkt als jouw moeder's nachtmerriequote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Not even close
Ze komt uit Peru.
Half Peruaans en half Japans (goddelijk), laatste 10 jaar in Londen en nu .... Laatste twee stops voor ze naar Sydney verhuist.
Kroeg kan je ook leuke contacten opdoenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neuh, maar vandaag en morgen kroeg denk ik. Wordt vast leuk.
In dit geval heef ze dan pech. Of toch niet want ik ga niet naar Sydney.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klinkt als jouw moeder's nachtmerrie
Ze zal opgelucht ademhalen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
In dit geval heef ze dan pech. Of toch niet want ik ga niet naar Sydney.
Heel jammer. Londen is nog te doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze zal opgelucht ademhalen...
Maar wel jammer toch
Ja precies, daar vlieg je nog eens een weekend heen ofzo..quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
Ah, Tilburg logica... Huisnummer 202 naast 39
Daar werken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies, daar vlieg je nog eens een weekend heen ofzo..
jij!quote:
Ja Londen is leukquote:
Joejoe, al flink aan het oefenen met de teksten?quote:
quote:
Tot eind april.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja Londen is leuk
Zeg hoe lang ben je nog onderweg eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |