Ik ken mn boetes niet (meer) uit mn hoofd. Ik heb er een aparte map voorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als je mijn boetes bekijkt is het als volgt:
- Opel Astra G 1.8 16v Sport 2x boete voor fout parkeren![]()
- Renault Laguna Station 1.8 16v op LPG van mijn pa, 4x snelheidsboete + een aantekening CJIB
- Opel Astra GTC 1x boete voor te hard
- VW Passat 1.9TDI van pa, 3 x snelheid
- Audi A3 SB, mijn eerste auto die als een magneet werkt voor de politie
Ik werd altijd alleen aangehouden als ik donderdag, vrijdag, of zaterdag nacht van t werk naar huis reedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben nog nooit aangehouden, ook niet als ik de BOB was bij het stappen terwijl maten van me dat wel regelmatig hadden.
Ja, ik zeg toch dat ze dan vanaf 17 begeleid gaan rijden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welk artikel heb je gelezen? De uitleg erbij is wel plausibel namelijk. Van 17 tot 18 mag je onder begeleiding rijden (zoals bijv in België, Duitsland en de USA), waardoor ze ervaring op kunnen doen onder begeleiding.
Als ze dan 18 zijn, is de kans op ongelukken kleiner.
Heeft waarschijnlijk met EU richtlijnen ofzo te maken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch dat ze dan vanaf 17 begeleid gaan rijden.
Ik vraag me af wat het nut is. Die ervaring kan je op je 18e met begeleid rijden ook opdoen.
Wat voor sport heb je dan gedaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat zou ik dan weer niet kunnenLuiheid ten top op zondag.
Maar goed, dan moet ik 50 km rijden voor de sportschool en dat vind ik iets teveel van het goede
Kan ik me haast niet voorstellen... Ik zou niet weten welke EU richtlijn het staten gebied de leeftijd te verlagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk met EU richtlijnen ofzo te maken?
Daarnaast heeft begeleid rijden waarschijnlijk voordelen en het is onmogelijk om dat nu op je 18de in te voeren omdat niemand het daar natuurlijk mee eens gaat zijnDus enige mogelijkheid is leeftijd vervroegen.
ik had een golf 2 gti toen ik net mijn rijbewijs had... werd soms 3 keer per dag aangehoudenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Toen ik 18 was en mijn rijbewijs kreeg nooit aangehouden... reed en sportieve auto nooit aangehouden. Nee ik kreeg de boetes altijd in de ouwe lullenbak van mijn pa
Ik bedoel meer om alle landen meer op 1 lijn te krijgen, om het overal zo gelijk mogelijk te hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me haast niet voorstellen... Ik zou niet weten welke EU richtlijn het staten gebied de leeftijd te verlagen.
Met een GTI vraag je er ook om.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik had een golf 2 gti toen ik net mijn rijbewijs had... werd soms 3 keer per dag aangehouden
Zou kunnen. Het is wel echt iets wat de EU doetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer om alle landen meer op 1 lijn te krijgen, om het overal zo gelijk mogelijk te hebben.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer om alle landen meer op 1 lijn te krijgen, om het overal zo gelijk mogelijk te hebben.
Ik heb alleen nog wat moeite met lopenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb ik je levend achtergelaten?! Shoot, is er toch iets mis gegaan
Je kon inderdaad beter een wat saaier ogende maar snelle auto kopen. Ik heb een Volvo 440 Turbo gehad, saaiheid alom, maar wel een snelle autoquote:
Badkamertegels verven?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen!
Vrijdag: marktdag, zuurkooldag, de dag dat ik badkamertegels ga verven om vervolgens te vloeken dat het voor geen meter dekt - nu al zin in!
in de E30 houden ze me bijna nooit aan.... toen ik een sierra had weer wel dagelijks...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kon inderdaad beter een wat saaier ogende maar snelle auto kopen. Ik heb een Volvo 440 Turbo gehad, saaiheid alom, maar wel een snelle auto(oke, heb er maar 2mdn in gereden
)
Ehm, nee hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das ongeveer even duur als nieuwe tegels an sich
Das echt een stuk goedkoper dus een hele goede oplossing als je lelijke tegels hebt!!quote:
Gewoon wit. Dat waren ze ooit ook, denk ik, maar in de loop der jaren wat vergeeld. Ik wil weer een frisse badkamer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En wat voor kleur wordt het?!
Voegenwit is ook echt al een ontzettende verbetering overigensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon wit. Dat waren ze ooit ook, denk ik, maar in de loop der jaren wat vergeeld. Ik wil weer een frisse badkamer.
En het is ook de enige verandering in de badkamer die ik zelf uit kan voeren, Voor nieuwe tegels moet ik een mannetje hebben. Dat wordt dan weer een Pool. Huuuh.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das echt een stuk goedkoper dus een hele goede oplossing als je lelijke tegels hebt!!
Ja, dat weet ikquote:
Weet je zeker dat je dat wil? Eerlijk gezegd heb ik het nog nooit ergens gezien dat het mooi werd, of lang bleefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen!
Vrijdag: marktdag, zuurkooldag, de dag dat ik badkamertegels ga verven om vervolgens te vloeken dat het voor geen meter dekt - nu al zin in!
Tegelzetten kun jij ook, weet ik zekerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
En het is ook de enige verandering in de badkamer die ik zelf uit kan voeren, Voor nieuwe tegels moet ik een mannetje hebben. Dat wordt dan weer een Pool. Huuuh.
Het is speciaal voor vochtige ruimtes, maar in hoeverre het dekt weet ik nog niet. Ben wel wat huiverig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:33 schreef Wicked-Game het volgende:
Tegelverf okay zal vast bestaan... maar is het ook badkamer proof? En de tegels hebben die een coating? Anders kan het nog best een leuke klus worden
Wat ik wil, kan ik niet betalen. Dus dan maar zoeken naar alternatieven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat wil? Eerlijk gezegd heb ik het nog nooit ergens gezien dat het mooi werd, of lang bleef
Even oefenen op 1 tegeltjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is speciaal voor vochtige ruimtes, maar in hoeverre het dekt weet ik nog niet. Ben wel wat huiverig.
Met de 33 en 155's ook nooit aangehouden, wat wel gek was, die laatste 155 viel heel erg op. Al was ik me daar ook bewust van, waardoor ik wat rustiger reed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
in de E30 houden ze me bijna nooit aan.... toen ik een sierra had weer wel dagelijks...
Ja. En ik heb geen man.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tegelzetten kun jij ook, weet ik zekerAlleen het snijden is misschien lastig en het eraf slopen... das wel echt mannenwerk
Ik doe fitness en dan vooral cardio. Vanmorgen 70 min steppen en 15 min roeien. (normaal 20 maar ik was het zat....)quote:
Je hebt toch wel handige vrienden? Als je een schone badkamer regelt en iemand die helpt met tegelsnijden, help ik je met zetten. Das leukquote:
Jezus mens, jij spoort echt nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik doe fitness en dan vooral cardio. Vanmorgen 70 min steppen en 15 min roeien. (normaal 20 maar ik was het zat....)
1x in de week heb ik mijn cardio dag met 30 minuten crossen, 30 minuten hometrainer en 15 minuten hardlopen. Roeien word ik gek van, vind er geen kloot aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik doe fitness en dan vooral cardio. Vanmorgen 70 min steppen en 15 min roeien. (normaal 20 maar ik was het zat....)
Want?quote:
Snap ik, ben benieuwd hoe het wordt. Probeer het eerst op een stukje dat je niet (goed) kan zien. Om te checken hoe het uit valt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat ik wil, kan ik niet betalen. Dus dan maar zoeken naar alternatieven.
Dat kan ik welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel handige vrienden? Als je een schone badkamer regelt en iemand die helpt met tegelsnijden, help ik je met zetten. Das leukIk kan alleen niet afkitten...
Handige vrienden:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel handige vrienden? Als je een schone badkamer regelt en iemand die helpt met tegelsnijden, help ik je met zetten. Das leukIk kan alleen niet afkitten...
Dat vind ik van de hometrainer (fietsen doe je buiten) en hardlopen (idem dito!)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:37 schreef Wicked-Game het volgende:
1x in de week heb ik mijn cardio dag met 30 minuten crossen, 30 minuten hometrainer en 15 minuten hardlopen. Roeien word ik gek van, vind er geen kloot aan
En nu niet meer?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik wilde bijna aanbieden om het voor je te doen!
70 minuten sex is ook sportquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
70 minuten steppen! Ik zou me dood vervelen
Nou hup! We hebben dus 2 mannen nodig om alle tegels eraf te slopen (slopen kan iedere mongool) en dan eentje die met een tegelsnijder overweg kan. Dan kom ik de tegels zetten en kit Samzz alles afquote:
kitten en snijden is geen probleem, goed gereedschap is key. Ik heb hier een erg goede tegelsnijder, mag L-E wel lenen, ik wil em zelfs wel bedienen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vind het nog geen weer om mijn wielrenfiets uit de kelder te halen. Dus dan maar binnen trainenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat vind ik van de hometrainer (fietsen doe je buiten) en hardlopen (idem dito!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |