Bovengrens zeker?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke dan, 20 is de nieuwe grens dus
Wederom, hiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval zou ik zwaar pedo moeten worden, een oudere man moeten zoeken of lesbisch moeten worden
Ja, ik moet wel!quote:
Dan ga ik voor ouderquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval zou ik zwaar pedo moeten worden, een oudere man moeten zoeken of lesbisch moeten worden
Ik ga voor het beste van twee werelden, ouder en vrouw.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ga ik voor ouder
Daar ben ik sowieso al voor
Come to mommyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga voor het beste van twee werelden, ouder en vrouw.
MissB, waar ben je?
Bah, ellende weer.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze naar der moeder wil
Ik vind het wel fascinerend om te zien, maar damn... er worden gewoon letterlijk huizen door dat water mee gespoeld... Je zal er maar zitten, arme mensen.quote:
Kan er altijd slecht naar kijken naar dat soort dingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel fascinerend om te zien, maar damn... er worden gewoon letterlijk huizen door dat water mee gespoeld... Je zal er maar zitten, arme mensen.
Het is ook niet dat ik er met een bak popcorn en een biertje voor ga zitten of zo. Ik vind dat natuurgeweld gewoon fascinerend.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan er altijd slecht naar kijken naar dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, ik ging douchenMeteen helemaal afgeleid door samzzje..
Klopt en ik zal het laten weten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oerang oetangstoch? Die zijn grappig!
Ik ben erg benieuwd naar je verhalen straks over borneo. Ik wil er ook een keer naartoe
Zeg, hoe vaak moet ik jou nog een fijne vakantie blijven wensen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo net een uurtje gefietst. Is best prima weer buiten
Straks weer een uurtje fietsen om de oto weer op te halen.
Oooh, en die ellende.. ik kijk maar even niet.
Vanavond 10 uur!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, hoe vaak moet ik jou nog een fijne vakantie blijven wensen?Wanneer ga je nu eens weg?
Jaa, zegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vanavond 10 uur!
Maar ik moet het gewoon nog 1001x zeggen!
wacht ff, ben er bijna, doe ik ff je rugquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, ik ging douchenMeteen helemaal afgeleid door samzzje..
Ik was ook niet van plan ermee door te gaanquote:
Welk artikel heb je gelezen? De uitleg erbij is wel plausibel namelijk. Van 17 tot 18 mag je onder begeleiding rijden (zoals bijv in België, Duitsland en de USA), waardoor ze ervaring op kunnen doen onder begeleiding.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af wat het nut is van het verlagen van de rijles leeftijd. 16,5 en je mag rijles volgen en met 17 begeleid rijden. Wtf?
Populistisch gezeik en dat zeg ik niet snel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af wat het nut is van het verlagen van de rijles leeftijd. 16,5 en je mag rijles volgen en met 17 begeleid rijden. Wtf?
Dat de kans op ongelukken kleiner is is lastig te bepalen, het zou kunnen maar vergeet niet dat Duitsland, USA meer ruimte hebben. Nederland is volgepropt, vol met files en de medeweggebruiker gunt je het licht in de ogen niet. Hoe vaak ik niet mee maak dat ik er met ritsen er niet tussen word gelaten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welk artikel heb je gelezen? De uitleg erbij is wel plausibel namelijk. Van 17 tot 18 mag je onder begeleiding rijden (zoals bijv in België, Duitsland en de USA), waardoor ze ervaring op kunnen doen onder begeleiding.
Als ze dan 18 zijn, is de kans op ongelukken kleiner.
of ze nou 17 of 18 zijn....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:11 schreef Wicked-Game het volgende:
Anyway okay 17 jaar begeleid, prima maar wie gaat controleren of ze werkelijk begeleid rond rijden? De politie gaat echt niet zo intensief controleren. M.a.w. 17 jarige malloten die op de scooter rare capriolen uithalen denken nu stoer te gaan doen met hun 8e hands Golf GTItje.
Toen ik 18 was en mijn rijbewijs kreeg nooit aangehouden... reed en sportieve auto nooit aangehouden. Nee ik kreeg de boetes altijd in de ouwe lullenbak van mijn paquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
of ze nou 17 of 18 zijn....
iedereen die er jong uitziet kan zich trouwens wel verheugen op regelmatige staandehouding als ie alleen rijdt
Herkenbaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Toen ik 18 was en mijn rijbewijs kreeg nooit aangehouden... reed en sportieve auto nooit aangehouden. Nee ik kreeg de boetes altijd in de ouwe lullenbak van mijn pa
Ben nog nooit aangehouden, ook niet als ik de BOB was bij het stappen terwijl maten van me dat wel regelmatig hadden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Toen ik 18 was en mijn rijbewijs kreeg nooit aangehouden... reed en sportieve auto nooit aangehouden. Nee ik kreeg de boetes altijd in de ouwe lullenbak van mijn pa
Ik ben fan geworden van 's morgens sportenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:14 schreef Wicked-Game het volgende:
Een goed begin van de dagIk ga vanmiddag
Als je mijn boetes bekijkt is het als volgt:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Herkenbaarnooit ergens boetes met mijn Alfa, behalve in die Opel Zafira
Reed wel in t 1e jaar meteen 35.000km
Doe het altijd op zondag, zo heerlijk!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben fan geworden van 's morgens sporten
Ooh dat zou ik dan weer niet kunnenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:21 schreef Wicked-Game het volgende:
Doe het altijd op zondag, zo heerlijk!
Ik ken mn boetes niet (meer) uit mn hoofd. Ik heb er een aparte map voorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als je mijn boetes bekijkt is het als volgt:
- Opel Astra G 1.8 16v Sport 2x boete voor fout parkeren![]()
- Renault Laguna Station 1.8 16v op LPG van mijn pa, 4x snelheidsboete + een aantekening CJIB
- Opel Astra GTC 1x boete voor te hard
- VW Passat 1.9TDI van pa, 3 x snelheid
- Audi A3 SB, mijn eerste auto die als een magneet werkt voor de politie
Ik werd altijd alleen aangehouden als ik donderdag, vrijdag, of zaterdag nacht van t werk naar huis reedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben nog nooit aangehouden, ook niet als ik de BOB was bij het stappen terwijl maten van me dat wel regelmatig hadden.
Ja, ik zeg toch dat ze dan vanaf 17 begeleid gaan rijden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welk artikel heb je gelezen? De uitleg erbij is wel plausibel namelijk. Van 17 tot 18 mag je onder begeleiding rijden (zoals bijv in België, Duitsland en de USA), waardoor ze ervaring op kunnen doen onder begeleiding.
Als ze dan 18 zijn, is de kans op ongelukken kleiner.
Heeft waarschijnlijk met EU richtlijnen ofzo te maken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch dat ze dan vanaf 17 begeleid gaan rijden.
Ik vraag me af wat het nut is. Die ervaring kan je op je 18e met begeleid rijden ook opdoen.
Wat voor sport heb je dan gedaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat zou ik dan weer niet kunnenLuiheid ten top op zondag.
Maar goed, dan moet ik 50 km rijden voor de sportschool en dat vind ik iets teveel van het goede
Kan ik me haast niet voorstellen... Ik zou niet weten welke EU richtlijn het staten gebied de leeftijd te verlagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk met EU richtlijnen ofzo te maken?
Daarnaast heeft begeleid rijden waarschijnlijk voordelen en het is onmogelijk om dat nu op je 18de in te voeren omdat niemand het daar natuurlijk mee eens gaat zijnDus enige mogelijkheid is leeftijd vervroegen.
ik had een golf 2 gti toen ik net mijn rijbewijs had... werd soms 3 keer per dag aangehoudenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik bedoel meer om alle landen meer op 1 lijn te krijgen, om het overal zo gelijk mogelijk te hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me haast niet voorstellen... Ik zou niet weten welke EU richtlijn het staten gebied de leeftijd te verlagen.
Met een GTI vraag je er ook om.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik had een golf 2 gti toen ik net mijn rijbewijs had... werd soms 3 keer per dag aangehouden
Zou kunnen. Het is wel echt iets wat de EU doetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer om alle landen meer op 1 lijn te krijgen, om het overal zo gelijk mogelijk te hebben.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer om alle landen meer op 1 lijn te krijgen, om het overal zo gelijk mogelijk te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |