es ist immer die gleiche scheissequote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef versabommie het volgende:
Ondertussen op de twittert:
RT Alphons22: Mensen, die nachtmissie is nep hoor. We vervelen ons in Portugal en zijn uit tijdverdrijf iBenny aan het fokken! Die slaapt 48 uur niet haha! #sstnl
Ik wist het!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef versabommie het volgende:
Ondertussen op de twittert:
RT Alphons22: Mensen, die nachtmissie is nep hoor. We vervelen ons in Portugal en zijn uit tijdverdrijf iBenny aan het fokken! Die slaapt 48 uur niet haha! #sstnl
dan is het een kwestie van wachten tot mojn rekening gevuld wordquote:
dat worden weer SLquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:05 schreef MissJ.24 het volgende:
Zei Aafke nou dat ze op Geer ging drukken en dat ze zijn geheim wist?
Dat word weer drukte om die rode knop heen...........
Kan alleen ff geen screenshot van de tweet makenquote:
Dure hobby in die tent maar wel leukquote:
ik voorzie een sl dag morgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:05 schreef MissJ.24 het volgende:
Zei Aafke nou dat ze op Geer ging drukken en dat ze zijn geheim wist?
Dat word weer drukte om die rode knop heen...........
Tja, daar is weinig voor nodig, Jo was ook al een beetje kriebelig omdat hij steeds aan haar zat toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Na twee weken te zitten kroelen en zijn piemel op te warmen
te makkelijkquote:
dan ga ik morgen streamlock story missenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef snetje het volgende:
tot morgenavond geslotenen iedereen wou drukken
slaapt u lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef wousjuh het volgende:
Nou mensjes, ben er net, maar ik ga effe een wijntje drinken en dan lekker naar m'n bed.![]()
Tot morgen!!
Omdat Laura eerlijk geweest is tegen hem over haar gevoelens en hij het maar niet wil snappen kan ik geen medelijden met hem hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wil dat niet zien. Alex is echt verliefd, anders had hij al lang de eer aan zichzelf gehouden.
trustequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef wousjuh het volgende:
Nou mensjes, ben er net, maar ik ga effe een wijntje drinken en dan lekker naar m'n bed.![]()
Tot morgen!!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef versabommie het volgende:
STEM: Bewoners...we....zijn....het....teenlabeltje....van....sofia....kwijtgeraakt.....kunnen....jullie....even.... zoeken.....we.....mogen....haar.....zo.....niet.....invoeren......
STEM: Bewoners...we....zijn....het....teenlabeltje....van....sofia....kwijtgeraakt.....kunnen....jullie....even.... zoeken.....we.....mogen....haar.....zo.....niet.....invoeren......
Tja, tis een vieze egoistische attention whore!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef mootie het volgende:
Facking Joanna heeft Gerard niet bedankt voor de 30 seconden die ze kreeg, Servio kreeg wel een uitbundig bedankje.
KUTHERT, heb het 1000x gezegd. egoistisch teringwehfquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef mootie het volgende:
Facking Joanna heeft Gerard niet bedankt voor de 30 seconden die ze kreeg, Servio kreeg wel een uitbundig bedankje.
dat is fakking niet normaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef mootie het volgende:
Lutserquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef willem67 het volgende:
[..]
Omdat Laura eerlijk geweest is tegen hem over haar gevoelens en hij het maar niet wil snappen kan ik geen medelijden met hem hebben.
Ik zou het veel erger vinden als ze Guido zou verraden waarmee ze een vertrouwensband heeft.
Gerard laat ook vaak anderen drukken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:10 schreef mYsca het volgende:
Gerard kan nog geen geheim raden als iemand het hem vertelt
Was ook zeer onbeleefd hoe ze meteen riep IKKE IKKE MAG IK......Gerard heeft ook een thuisfront tenslotte.En Servio ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:10 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
KUTHERT, heb het 1000x gezegd. egoistisch teringwehf
Lol, gaat het?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kappen nou....de wijn ging over mijn pc heen.
Sanctie voor Servio...dat is zijn werk vanaf nuquote:
Ik wilde niet happen......hahahaha.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lutserdat heeft ze toch al aan de telefoon gedaan
Ik zou ook bedanken als ik mijn moeder 30 sec. zou zien per jaarquote:
jij mag blijven Welkomquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Hoi, ik ben nieuw op Fok en wil graag meelullen met de secret story volgers.
Laura is juist slim!
welkomquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
Welkom, we houden hier altijd een voorstel rondje.....je hebt 30 seconden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
foute binnekomer zegquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
Lol, dat is het ook, hij moet alle huishoudelijke taken doen en heeft er nog 1000 euro voor betaald ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Sanctie voor Servio...dat is zijn werk vanaf nu
hoi,quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
Dat is een zeer provocatieve stelling waar je ons mee om de oren slaat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
en de tijd is omquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Welkom, we houden hier altijd een voorstel rondje.....je hebt 30 seconden.
Laura is niet slimquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
Als je maar on topic blijft en er hier geen SC van maaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Welkom, we houden hier altijd een voorstel rondje.....je hebt 30 seconden.
Heb je net het gesprek bij het zwembad gevolgd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lutserdat heeft ze toch al aan de telefoon gedaan
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
Bienvenuequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een zeer provocatieve stelling waar je on mee om de oren slaat.
Ah leuk, een troll! met wel 1 posting!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
Dat dusquote:
Beyond hoogbegaafd!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
Ze is niet dom maar wel sneaky, in 1 avond 2 mannen aan zich gebonden en tegen beide wat anders gezegd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
Ja matennaaien, dat kan ze. Snollengedrag. Vannacht mocht die vingerverven en overdag moet ze hem niet. In beeld is die der vriendje, uit beeld lapt ze hem erbij. Slimme meid? Of hoerengedrag?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef willem67 het volgende:
[..]
Heb je net het gesprek bij het zwembad gevolgd?
doei!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef willem67 het volgende:
[..]
Heb je net het gesprek bij het zwembad gevolgd?
Wees welkom!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
yep, een rooie of een witte, doe maar watquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja matennaaien, dat kan ze. Snollengedrag. Vannacht mocht die vingerverven en overdag moet ze hem niet. In beeld is die der vriendje, uit beeld lapt ze hem erbij. Slimme meid? Of hoerengedrag?
Wijn iemand?
En tieten van je zusje postenquote:
heb je nog een HJ??quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja matennaaien, dat kan ze. Snollengedrag. Vannacht mocht die vingerverven en overdag moet ze hem niet. In beeld is die der vriendje, uit beeld lapt ze hem erbij. Slimme meid? Of hoerengedrag?
Wijn iemand?
doe maar een wittequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wijn iemand?
Echt zo slim, 1 van de sterkste spelers verruilen voor iemand die altijd op de schopstoel zit. Om je eigen positie te verbeteren in het spel ik snap het helemaal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
nopequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
hmm bij jullie ook www.spixtv.nl down?
nee ik kijk nog steedsquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
Ja lekker! Het gaat mij ook een tikje te ver, ze speelt met die jongens, we zullen zien of dat slim is, het geeft iig iets om over te schelden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wijn iemand?
nope maar kijk via vuurvosquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
Zo, wat heb ik allemaal gemist, joh? Beide mannen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze is niet dom maar wel sneaky, in 1 avond 2 mannen aan zich gebonden en tegen beide wat anders gezegd.
geluidtestquote:
dank u!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Tuurlijk Bollie.....een Hertog Jan voor meneer hier.
Nee? Hoe kan die bij jouw nou stuk zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
yep, jammer maar helaas (FF)quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
Hebben zwaardere mensen tegenwoordig ook al een dikkere huid?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
ja 30 minuten in koud water....ze heeft ook een huid die 30x dikker is dan de anderen..
Ja was heel even downquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef Soury het volgende:
Joanna heeft haar tieten voor inkoopprijs...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fokkerts.. Ik ga naar bed.... doe wat je doen moet vannacht,..neem de telefoon op... binnen 30 seconden...maak veel caps... en zwaai naar iedere fokkert.. die morgenvroeg weer moet gaan ... werken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Tuurlijk Bollie.....een Hertog Jan voor meneer hier.
pagina wil niet ladenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
tis mijn eigen server dus ik snap het even niet, even controlecheck...
Drie voor de prijs van twee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef Soury het volgende:
Joanna heeft haar tieten voor inkoopprijs...
Zit je zo je best te doen voor iedereen, mag je zelf niet meer kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
tis mijn eigen server dus ik snap het even niet, even controlecheck...
trustequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fokkerts.. Ik ga naar bed.... doe wat je doen moet vannacht,..neem de telefoon op... binnen 30 seconden...maak veel caps... en zwaai naar iedere fokkert.. die morgenvroeg weer moet gaan ... werken
nite nitequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
De wachttijd voor de verbinding is verstrekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
dat is genietenquote:
quote:
Trustequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Welterusten KaharinG! . en wel slapen he!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef kahaarin het volgende:
Welterusten iedereen die gaat slapen.![]()
Slaap lekker!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ah gelukkig, het ligt niet aan mezelf.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef mYsca het volgende:
[..]
De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op www.spixtv.nl doet er te lang over om te antwoorden.
mja die /browsers doet het weer wel
die doet het hier juist weer niet, maar ik heb nog een andere die het wel doet, gelukkigquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef mYsca het volgende:
[..]
De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op www.spixtv.nl doet er te lang over om te antwoorden.
mja die /browsers doet het weer wel
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna heeft altijd alles voor inkoopprijs.
Die eikel dringt zichzelf gewoon op, wil maar niet snappen dat de klik van de eerste week weg is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wijn iemand?
te veel data...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ah gelukkig, het ligt niet aan mezelf.
Heel het bedrijf ligt op zijn gat:
http://vinzei.com/
welk jurkje had Yo aan met carnaval?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
Nergens anders dan over tieten kunnen lullen, maakt je nog geen expert.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Ben wel benieuwd naar de reactie van Joan de tieten-expert als Maik's geheim bekend gemaakt word.
VersaDommie, kappen nou, er gingen mensen slapen maar je kent mij beter dan dat, pak nog een biertje, vergeet je ritalin niet en posten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Welterusten KaharinG! . en wel slapen he!
Laura keek ook een beetje gefrustreerd toen Sharon terug kwam.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef snetje het volgende:
mooi!! Sharon kijkt dwars door Laura heen
wat zei ze!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef snetje het volgende:
mooi!! Sharon kijkt dwars door Laura heen
Slimme Hoogbegaafde supermensen gebruiken altijd Microsoft shizzle!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef henk.jansen het volgende:
En iedereen die geen beeld hebben blijft maar IE blokken, verstandige mensen die hem wel gebruiken![]()
Dat is reclame?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna heeft haar tieten laten doen door DE BESTE DOKTER VAN DE HELE FAKKING WERELD.
Hij heet BEEKMAN.
Zo Jo, reclame is weer gemaakt voor de Beekman Klinikek. Heel toevallig ook de kliniek waar Natasia zich heeft laten reviseren tijdens DGK. Heel toevallig...
Kwam die mislukte pens van Nadia ook niet daarvanquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna heeft haar tieten laten doen door DE BESTE DOKTER VAN DE HELE FAKKING WERELD.
Hij heet BEEKMAN.
Zo Jo, reclame is weer gemaakt voor de Beekman Klinikek. Heel toevallig ook de kliniek waar Natasia zich heeft laten reviseren tijdens DGK. Heel toevallig...
Gaat niet werken op een Macquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Slimme Hoogbegaafde supermensen gebruiken altijd Microsoft shizzle!Het zijn de faalhazen die zich ertegen afzetten en later janken dat iets het niet doet!
hebben we weer goed gedaanquote:
Microsoft maakt gewoon shit voor de Mac.. ze ownen apple in aandelenquote:
HAHAHHAHAHAHAquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef pullup het volgende:
Als ik Guido was en ik kreeg door dat de sanctie steeds 500 euro bedroeg bij een random persoon dan kwam ik helemaal niet naar die telefoon.
Hij heeft toch het meeste geld dus het is een mooie manier om de rest redelijk blut te spelen
dat zijn jou woordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Slimme hoogbegaafden hebben ook geen Mac.
psies... tis het b-spul wat Microsoft niet wil verkopenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Slimme hoogbegaafden hebben ook geen Mac.
En de mijne!quote:
ik ben afgehaakt bij schaamhaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef Mita het volgende:
Servio heeft het weer over z'n pielemannetje
Eens.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef willem67 het volgende:
[..]
Omdat Laura eerlijk geweest is tegen hem over haar gevoelens en hij het maar niet wil snappen kan ik geen medelijden met hem hebben.
Ik zou het veel erger vinden als ze Guido zou verraden waarmee ze een vertrouwensband heeft.
joanna?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie is nu weer nep volgens Laura?
Dan ben je zowieso een mislukkelingquote:
En Bommie is een heule slimme IT-er, die kun je trouwens ook vragen als je PC op een hoop ligt, vindt hij enig!quote:
quote:
Kut hè, val je zó half in een gesprek.quote:
Nee maar je kan ook niet motor rijden in een JEEP maar met en Mac wel weer watquote:
ik zal 'm us twittere dan, heb hier nog tig PC's die wel een beurtje kunnen gebruikenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En Bommie is een heule slimme IT-er, die kun je trouwens ook vragen als je PC op een hoop ligt, vindt hij enig!![]()
*Wegrent*
Als je zo doorgaat ga ik je negeren als een Marky!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En Bommie is een heule slimme IT-er, die kun je trouwens ook vragen als je PC op een hoop ligt, vindt hij enig!![]()
*Wegrent*
dat zij ook maar met een vent in bed moest gaan duiken om zo meer stemmers te krijgenquote:
Bullshit, als je een vent niet moet neem je hem niet in bed bij je. 2011 hoor, wij vrouwen hebben het recht een man in bed de toegang te weigeren. Ratelslang is het.quote:
Dit heb ik ook weer gemist. Wie zei dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef snetje het volgende:
[..]
dat zij ook maar met een vent in bed moest gaan duiken om zo meer stemmers te krijgen
Natasjaquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit heb ik ook weer gemist. Wie zei dat?
Ja, ging over Joanna.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kut hè, val je zó half in een gesprek.
Welkom terugquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef Gamey het volgende:
God jongens wat heb ik fok gemist
blij dat ik weer terug ben
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat ga ik je negeren als een Marky!
Dat dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef willem67 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ik zat in een online pokerspel, kon even niets zeggen.
Mijn favoriet is trouwens Gerard.
Okay, tnxquote:
wat ben je weer vriendelijkquote:
Ongeveer van het niveau als de berichten uit de Telegraafquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef MargrietV het volgende:
Krijgen we nu nog 2 maanden borstharen, schaamharen en tietenverhalen? Niveautje 0,0 dus!
nee maar lucht vooral je hartquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ik HAAT Joanna het HERT, heb ik dat al eens gezegd?
terug lezen moeten we allemaal. welkomquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef metallica143 het volgende:
What's up iedereen! eerste post hier op fok! lees al een tijdje mee hier en jullie zorgen hier wel voor wat extra vermaak tijdens de streams!! Dus ik dacht toch maar ff een accountje aanmaken. Bleek dat ik er al een had aangemaakt tijdje terug om half 6 smorgens.. kan het me niet echt herrinerren
![]()
maaruh kom eigelijk net binnen maar ik zie drank!! weet iemand hoeveel heb even geen zin om nu terug te gaan lezen
Nou jij maakt vrienden hier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ik zat in een online pokerspel, kon even niets zeggen.
Mijn favoriet is trouwens Gerard.
heul heul heul veul 6 flessen wijn en 5 bierquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef metallica143 het volgende:
What's up iedereen! eerste post hier op fok! lees al een tijdje mee hier en jullie zorgen hier wel voor wat extra vermaak tijdens de streams!! Dus ik dacht toch maar ff een accountje aanmaken. Bleek dat ik er al een had aangemaakt tijdje terug om half 6 smorgens.. kan het me niet echt herrinerren
![]()
maaruh kom eigelijk net binnen maar ik zie drank!! weet iemand hoeveel heb even geen zin om nu terug te gaan lezen
Hi!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef metallica143 het volgende:
![]()
welkom 6 flessen wijn en 6 biertjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef metallica143 het volgende:
![]()
En dat is dan je eerste vraag? Pffff.......Ga maar achterThea aan, die weet de achterdeur al.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef metallica143 het volgende:
![]()
Dusssssssssss nog nooit gepost, komt "net" binnen en nu al wil je dat we voor je gaan werken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef metallica143 het volgende:
![]()
Hoe was het in de studio?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef Datweetjeniethé het volgende:
En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nou jij maakt vrienden hier.
*de achterdeur staat open, vlucht nu je nog kan*
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
En dat is dan je eerste vraag? Pffff.......Ga maar achterThea aan, die weet de achterdeur al.
Ik zou bij cos nummer 1 beginnenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef metallica143 het volgende:
![]()
Jij hebt vast een paar wijntjes extra op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Thru. maar ff doen danquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
terug lezen moeten we allemaal. welkom
Behalve voor Meester Moquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
welkom 6 flessen wijn en 6 biertjes
volgens mij heeft die nog nooit een sexleven gehadquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef chufi het volgende:
Wat doet Lau voor werk met kinderen dat ze haar zecleven geheim houdt?
die kunnen wel heet wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik kots die strijkplank echt uit nu
Mootje mag anders ook in zichzelf gehakt worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Waarom, omdat 85% van Fok! dat vindt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
andersomquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef Mylene het volgende:
Laura zou Guido eerder nomineren dan Alex, of andersom?
andersom denk ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef Mylene het volgende:
Laura eerder Guido nomineren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef Mylene het volgende:
Laura probeert Mo te bespelen .. en Mo doet zich weer lekker dommer voor dan dat ze isquote:
Ze zei dat ze Alex eerder zou nomineren dan Guidoquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef Mylene het volgende:
Tsss... heb ik je antwoord gegeven...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef metallica143 het volgende:
[..]
Thru. maar ff doen danmaar zullen wel weer 4 flessen wijn en een paar biertjes zijn
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |