Microsoft maakt gewoon shit voor de Mac.. ze ownen apple in aandelenquote:
HAHAHHAHAHAHAquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef pullup het volgende:
Als ik Guido was en ik kreeg door dat de sanctie steeds 500 euro bedroeg bij een random persoon dan kwam ik helemaal niet naar die telefoon.
Hij heeft toch het meeste geld dus het is een mooie manier om de rest redelijk blut te spelen
dat zijn jou woordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Slimme hoogbegaafden hebben ook geen Mac.
psies... tis het b-spul wat Microsoft niet wil verkopenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Slimme hoogbegaafden hebben ook geen Mac.
En de mijne!quote:
ik ben afgehaakt bij schaamhaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef Mita het volgende:
Servio heeft het weer over z'n pielemannetje
Eens.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef willem67 het volgende:
[..]
Omdat Laura eerlijk geweest is tegen hem over haar gevoelens en hij het maar niet wil snappen kan ik geen medelijden met hem hebben.
Ik zou het veel erger vinden als ze Guido zou verraden waarmee ze een vertrouwensband heeft.
joanna?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie is nu weer nep volgens Laura?
Dan ben je zowieso een mislukkelingquote:
En Bommie is een heule slimme IT-er, die kun je trouwens ook vragen als je PC op een hoop ligt, vindt hij enig!quote:
quote:
Kut hè, val je zó half in een gesprek.quote:
Nee maar je kan ook niet motor rijden in een JEEP maar met en Mac wel weer watquote:
ik zal 'm us twittere dan, heb hier nog tig PC's die wel een beurtje kunnen gebruikenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En Bommie is een heule slimme IT-er, die kun je trouwens ook vragen als je PC op een hoop ligt, vindt hij enig!![]()
*Wegrent*
Als je zo doorgaat ga ik je negeren als een Marky!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En Bommie is een heule slimme IT-er, die kun je trouwens ook vragen als je PC op een hoop ligt, vindt hij enig!![]()
*Wegrent*
dat zij ook maar met een vent in bed moest gaan duiken om zo meer stemmers te krijgenquote:
Bullshit, als je een vent niet moet neem je hem niet in bed bij je. 2011 hoor, wij vrouwen hebben het recht een man in bed de toegang te weigeren. Ratelslang is het.quote:
Dit heb ik ook weer gemist. Wie zei dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef snetje het volgende:
[..]
dat zij ook maar met een vent in bed moest gaan duiken om zo meer stemmers te krijgen
Natasjaquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit heb ik ook weer gemist. Wie zei dat?
Ja, ging over Joanna.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kut hè, val je zó half in een gesprek.
Welkom terugquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef Gamey het volgende:
God jongens wat heb ik fok gemist
blij dat ik weer terug ben
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat ga ik je negeren als een Marky!
Dat dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef willem67 het volgende:
[..]
Omdat Laura eerlijk geweest is tegen hem over haar gevoelens en hij het maar niet wil snappen kan ik geen medelijden met hem hebben.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ik zat in een online pokerspel, kon even niets zeggen.
Mijn favoriet is trouwens Gerard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |