es ist immer die gleiche scheissequote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef versabommie het volgende:
Ondertussen op de twittert:
RT Alphons22: Mensen, die nachtmissie is nep hoor. We vervelen ons in Portugal en zijn uit tijdverdrijf iBenny aan het fokken! Die slaapt 48 uur niet haha! #sstnl
Ik wist het!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef versabommie het volgende:
Ondertussen op de twittert:
RT Alphons22: Mensen, die nachtmissie is nep hoor. We vervelen ons in Portugal en zijn uit tijdverdrijf iBenny aan het fokken! Die slaapt 48 uur niet haha! #sstnl
dan is het een kwestie van wachten tot mojn rekening gevuld wordquote:
dat worden weer SLquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:05 schreef MissJ.24 het volgende:
Zei Aafke nou dat ze op Geer ging drukken en dat ze zijn geheim wist?
Dat word weer drukte om die rode knop heen...........
Kan alleen ff geen screenshot van de tweet makenquote:
Dure hobby in die tent maar wel leukquote:
ik voorzie een sl dag morgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:05 schreef MissJ.24 het volgende:
Zei Aafke nou dat ze op Geer ging drukken en dat ze zijn geheim wist?
Dat word weer drukte om die rode knop heen...........
Tja, daar is weinig voor nodig, Jo was ook al een beetje kriebelig omdat hij steeds aan haar zat toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Na twee weken te zitten kroelen en zijn piemel op te warmen
te makkelijkquote:
dan ga ik morgen streamlock story missenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef snetje het volgende:
tot morgenavond geslotenen iedereen wou drukken
slaapt u lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef wousjuh het volgende:
Nou mensjes, ben er net, maar ik ga effe een wijntje drinken en dan lekker naar m'n bed.![]()
Tot morgen!!
Omdat Laura eerlijk geweest is tegen hem over haar gevoelens en hij het maar niet wil snappen kan ik geen medelijden met hem hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wil dat niet zien. Alex is echt verliefd, anders had hij al lang de eer aan zichzelf gehouden.
trustequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef wousjuh het volgende:
Nou mensjes, ben er net, maar ik ga effe een wijntje drinken en dan lekker naar m'n bed.![]()
Tot morgen!!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef versabommie het volgende:
STEM: Bewoners...we....zijn....het....teenlabeltje....van....sofia....kwijtgeraakt.....kunnen....jullie....even.... zoeken.....we.....mogen....haar.....zo.....niet.....invoeren......
STEM: Bewoners...we....zijn....het....teenlabeltje....van....sofia....kwijtgeraakt.....kunnen....jullie....even.... zoeken.....we.....mogen....haar.....zo.....niet.....invoeren......
Tja, tis een vieze egoistische attention whore!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef mootie het volgende:
Facking Joanna heeft Gerard niet bedankt voor de 30 seconden die ze kreeg, Servio kreeg wel een uitbundig bedankje.
KUTHERT, heb het 1000x gezegd. egoistisch teringwehfquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef mootie het volgende:
Facking Joanna heeft Gerard niet bedankt voor de 30 seconden die ze kreeg, Servio kreeg wel een uitbundig bedankje.
dat is fakking niet normaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef mootie het volgende:
Lutserquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef willem67 het volgende:
[..]
Omdat Laura eerlijk geweest is tegen hem over haar gevoelens en hij het maar niet wil snappen kan ik geen medelijden met hem hebben.
Ik zou het veel erger vinden als ze Guido zou verraden waarmee ze een vertrouwensband heeft.
Gerard laat ook vaak anderen drukken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:10 schreef mYsca het volgende:
Gerard kan nog geen geheim raden als iemand het hem vertelt
Was ook zeer onbeleefd hoe ze meteen riep IKKE IKKE MAG IK......Gerard heeft ook een thuisfront tenslotte.En Servio ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:10 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
KUTHERT, heb het 1000x gezegd. egoistisch teringwehf
Lol, gaat het?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kappen nou....de wijn ging over mijn pc heen.
Sanctie voor Servio...dat is zijn werk vanaf nuquote:
Ik wilde niet happen......hahahaha.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lutserdat heeft ze toch al aan de telefoon gedaan
Ik zou ook bedanken als ik mijn moeder 30 sec. zou zien per jaarquote:
jij mag blijven Welkomquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Hoi, ik ben nieuw op Fok en wil graag meelullen met de secret story volgers.
Laura is juist slim!
welkomquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
Welkom, we houden hier altijd een voorstel rondje.....je hebt 30 seconden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
foute binnekomer zegquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
Lol, dat is het ook, hij moet alle huishoudelijke taken doen en heeft er nog 1000 euro voor betaald ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Sanctie voor Servio...dat is zijn werk vanaf nu
hoi,quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
Dat is een zeer provocatieve stelling waar je ons mee om de oren slaat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
en de tijd is omquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Welkom, we houden hier altijd een voorstel rondje.....je hebt 30 seconden.
Laura is niet slimquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
Als je maar on topic blijft en er hier geen SC van maaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Welkom, we houden hier altijd een voorstel rondje.....je hebt 30 seconden.
Heb je net het gesprek bij het zwembad gevolgd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lutserdat heeft ze toch al aan de telefoon gedaan
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
Bienvenuequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een zeer provocatieve stelling waar je on mee om de oren slaat.
Ah leuk, een troll! met wel 1 posting!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
Dat dusquote:
Beyond hoogbegaafd!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |