Ze is niet dom maar wel sneaky, in 1 avond 2 mannen aan zich gebonden en tegen beide wat anders gezegd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Hoi, ik ben nieuw op Fok en wil graag meelullen met de secret story volgers.
Laura is juist slim!
Ja matennaaien, dat kan ze. Snollengedrag. Vannacht mocht die vingerverven en overdag moet ze hem niet. In beeld is die der vriendje, uit beeld lapt ze hem erbij. Slimme meid? Of hoerengedrag?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef willem67 het volgende:
[..]
Heb je net het gesprek bij het zwembad gevolgd?
doei!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef willem67 het volgende:
[..]
Heb je net het gesprek bij het zwembad gevolgd?
Wees welkom!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
yep, een rooie of een witte, doe maar watquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja matennaaien, dat kan ze. Snollengedrag. Vannacht mocht die vingerverven en overdag moet ze hem niet. In beeld is die der vriendje, uit beeld lapt ze hem erbij. Slimme meid? Of hoerengedrag?
Wijn iemand?
En tieten van je zusje postenquote:
heb je nog een HJ??quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja matennaaien, dat kan ze. Snollengedrag. Vannacht mocht die vingerverven en overdag moet ze hem niet. In beeld is die der vriendje, uit beeld lapt ze hem erbij. Slimme meid? Of hoerengedrag?
Wijn iemand?
doe maar een wittequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wijn iemand?
Echt zo slim, 1 van de sterkste spelers verruilen voor iemand die altijd op de schopstoel zit. Om je eigen positie te verbeteren in het spel ik snap het helemaal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Laura is juist slim!
nopequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
hmm bij jullie ook www.spixtv.nl down?
nee ik kijk nog steedsquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
Ja lekker! Het gaat mij ook een tikje te ver, ze speelt met die jongens, we zullen zien of dat slim is, het geeft iig iets om over te schelden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wijn iemand?
nope maar kijk via vuurvosquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
Zo, wat heb ik allemaal gemist, joh? Beide mannen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze is niet dom maar wel sneaky, in 1 avond 2 mannen aan zich gebonden en tegen beide wat anders gezegd.
geluidtestquote:
dank u!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Tuurlijk Bollie.....een Hertog Jan voor meneer hier.
Nee? Hoe kan die bij jouw nou stuk zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
yep, jammer maar helaas (FF)quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
Hebben zwaardere mensen tegenwoordig ook al een dikkere huid?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
ja 30 minuten in koud water....ze heeft ook een huid die 30x dikker is dan de anderen..
Ja was heel even downquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef Soury het volgende:
Joanna heeft haar tieten voor inkoopprijs...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fokkerts.. Ik ga naar bed.... doe wat je doen moet vannacht,..neem de telefoon op... binnen 30 seconden...maak veel caps... en zwaai naar iedere fokkert.. die morgenvroeg weer moet gaan ... werken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Tuurlijk Bollie.....een Hertog Jan voor meneer hier.
pagina wil niet ladenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
tis mijn eigen server dus ik snap het even niet, even controlecheck...
Drie voor de prijs van twee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef Soury het volgende:
Joanna heeft haar tieten voor inkoopprijs...
Zit je zo je best te doen voor iedereen, mag je zelf niet meer kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
tis mijn eigen server dus ik snap het even niet, even controlecheck...
trustequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fokkerts.. Ik ga naar bed.... doe wat je doen moet vannacht,..neem de telefoon op... binnen 30 seconden...maak veel caps... en zwaai naar iedere fokkert.. die morgenvroeg weer moet gaan ... werken
nite nitequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
De wachttijd voor de verbinding is verstrekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |