Niets is onmogelijk, maar dit is geen relaxte uitgangspositie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]Ja Frank had die ballen er zelf wel ingeschoten.
Mensen we hebben nog lang te voetballen.
Ik weet zeker dat we de volgende ronde halen
Het klassenverschil is gewoon te groot.
Waarom post ik dit eigenli8jk. Niemand reageert5 op een po9sitieve post.
Eén en al negativisme hier
Hij heeft het hoofdje van een hitsige rapper.quote:
Voor de één is Frank de Boer een loser voor de ander de verlosser op aardequote:
Nee, dat doet hij niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef 0013379 het volgende:
Missen we El Hamda niet?
Hoe hij ook is, hij schiet ze er wel in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet mijn emoties kwijt oke!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat heb je eraan om dit telkens te herhalen...als je de kansen niet afmaakt verlies je gewoon
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Stuurver het volgende:
je stream loopt 8 minuten achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zegt al genoeg over Osbilizquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Osbiliz heeft ook bij mij bij Hollandia gespeeld
Weddenschap De Boer/Blind (jij durft niet De Zeeuw te wisselen voor Enoh).quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef cherrycoke het volgende:
nog een keer dan maar... waarom kwam enoh er ook weer in
Ja inderdaad. Ajax de credits, Spartak de punten.quote:
Eriksen is ook overratedquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef Saekerhett het volgende:
Zucht, bijna alle aanvallen lopen stuk bij Eriksen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef Kekster het volgende:
Gefeliciteerd Ajax met de gedeeld 16e plaats in de EL.
Sulejmani ook nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef Shreyas het volgende:
Gewoon te weinig kwaliteit, Ajax heeft zijn best gedaan, maar als het gevaar moet komen van Ebecillio, de Jong, Eriksen en De Zeeuw, dan zegt dat al genoeg.
QFTquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef Stiggie het volgende:
Alles zit gewoon tegen met het afmaken vandaag.... alsof die spartak zoveel kwaliteiten heeft
Geen optie. Die is overal misluktquote:
Het was de vorige keer al wel duidelijk, hoor. Zoiets hoef je niet meerdere keren te posten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou het Frank wel vergeven als hij een wat nederige opstelling t.o.v. de Moun zou hanteren. Ten slotte hebben we met zijn alle het beste voor met Ajax, en de Moun is het beste dat Ajax te bieden heeft.
Niemand is groter dan Ajax, zeker Frank the Farmer niet. En de Jong met zijn onnozele uitstraling al helemaal niet.
Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef Oranos het volgende:
Geeft van der wiel ooit een goede voorzet?
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Spartak 1 halve kans en een doelpunt...
Oude voetbalwet, maak jij ze niet, maakt de tegenstander ze wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Spartak 1 halve kans en een doelpunt...
Ja, ik ben bang van wel. Maar weet jij een alternatief?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, Blind is toch te licht voor Ajax?²
Zijn de anderen dan zoveel beter?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Watquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef cherrycoke het volgende:
weer een kut voorzet jezus jezus... verdient verloren werk aan de winkel frankie
Soms heb ik echt het gevoel of er familie van hem in het bestuur zit, zn vader of zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Kappen nou.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Die egostrijdjes van Frank kosten Ajax zo een hoop poen.²
misschien, maar voor hem kan 1 kans genoeg zijn....quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef ValHallen het volgende:
Meh, met El Ham hadden we niet zoveel kansen gehad. Die had overal in de weg gelopen.
Siem heeft gewoon veel pech vandaag, en blijkbaar het beste wat we hebben.
Welke egostrijdjes?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Die egostrijdjes van Frank kosten Ajax zo een hoop poen.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef ValHallen het volgende:
Meh, met El Ham hadden we niet zoveel kansen gehad. Die had overal in de weg gelopen.
Siem heeft gewoon veel pech vandaag, en blijkbaar het beste wat we hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |