Heeft El Ham een hart?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:42 schreef Stiggie het volgende:
El Hamdaoui weet niet eens wat een clubhart is, alleen wat een el hamdaoui hart is
Op voetbaltechnische gronden? Lijkt me niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kunnen ze jou niet weer bannen?
Serieus..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Mij doet dit erg goed, dit bewijst het ongelijk van Frank the Farmer en het gelijk van de El Hamdaoui. Als Frankje écht een clubhart heeft stelt hij zich wat nederiger op ten opzichte van El Hamdaoui, in het belang van Ajax. Want met entiteiten als de Jong win je de oorlog niet.²
Heus niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Jorian29 het volgende:
Wedden dat Frankie de sleutel straks huilend en op z'n knieën aan Ham geeft?
Het beste wat Ajax nu kan krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef -Willempie- het volgende:
onbegrijpelijke wissel, hier laat de Boer zien nog geen top trainer te zijn
Op zeker spelen.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Mij doet dit erg goed, dit bewijst het ongelijk van Frank the Farmer en het gelijk van de El Hamdaoui. Als Frankje écht een clubhart heeft stelt hij zich wat nederiger op ten opzichte van El Hamdaoui, in het belang van Ajax. Want met entiteiten als de Jong win je de oorlog niet.²
AJAX GAAT WINNEN VOLGENDE WEEK (?)quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]Ja Frank had die ballen er zelf wel ingeschoten.
Mensen we hebben nog lang te voetballen.
Ik weet zeker dat we de volgende ronde halen
Het klassenverschil is gewoon te groot.
Waarom post ik dit eigenli8jk. Niemand reageert5 op een po9sitieve post.
Eén en al negativisme hier
Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Zeker, als het een Nederlandse keeper was geweest had iedereen weer geroepen dat hij tot de Wereldtop behoort.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |