Nee, dat doet hij niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef 0013379 het volgende:
Missen we El Hamda niet?
Hoe hij ook is, hij schiet ze er wel in.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik moet mijn emoties kwijt oke!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat heb je eraan om dit telkens te herhalen...als je de kansen niet afmaakt verlies je gewoon

quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Stuurver het volgende:
je stream loopt 8 minuten achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

dat zegt al genoeg over Osbilizquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Osbiliz heeft ook bij mij bij Hollandia gespeeld

Weddenschap De Boer/Blind (jij durft niet De Zeeuw te wisselen voor Enoh).quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef cherrycoke het volgende:
nog een keer dan maar... waarom kwam enoh er ook weer in

Ja inderdaad. Ajax de credits, Spartak de punten.quote:

Eriksen is ook overratedquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef Saekerhett het volgende:
Zucht, bijna alle aanvallen lopen stuk bij Eriksen.

quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef Kekster het volgende:
Gefeliciteerd Ajax met de gedeeld 16e plaats in de EL.

Sulejmani ook nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef Shreyas het volgende:
Gewoon te weinig kwaliteit, Ajax heeft zijn best gedaan, maar als het gevaar moet komen van Ebecillio, de Jong, Eriksen en De Zeeuw, dan zegt dat al genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |