Ja, normaal zijn ze daar inderdaad wel blij met het spel van Ajax, maar niet met de uitslag..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hebben wij in de Kuip ook altijd.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, normaal zijn ze daar inderdaad wel blij met het spel van Ajax, maar niet met de uitslag..
El Hamdaoui speelde ook als stront de afgelopen wekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui wordt node gemist. De Jong is leuk als je onnozel en kleurloos voor de dag wilt komen tegen bv. een VVV of Sparta, maar dit is andere koek.²
die jongen heeft nog nooit wat laten zien man, nou ja... behalve tegen ploegjes als VVV en Sparta.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:28 schreef -Willempie- het volgende:
Huntelaar uit de skybox halen, problem solved
Negatieve modquote:
ik heb anders geen enkele kans gezien die met buitenkantje rechts eringeschoten moest wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui wordt node gemist. De Jong is leuk als je onnozel en kleurloos voor de dag wilt komen tegen bv. een VVV of Sparta, maar dit is andere koek.²
Idd, dat zou betekenen dat Ajax door zou zijn als het uit gewoon met 3-3 gelijk speeltquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:27 schreef Merkie het volgende:
Uitdoelpunten tellen helemaal niet dubbel. Bij een gelijke stand wegen uitdoelpunten zwaarder. Niets meer, niets minder.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:29 schreef Elusive het volgende:
[..]
die jongen heeft nog nooit wat laten zien man, nou ja... behalve tegen ploegjes als VVV en Sparta.
daarom faalt hij nu ook overal
Wel een hoop kansen die er in geschoten hadden mogen worden, vooral door de Zeeuwquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
ik heb anders geen enkele kans gezien die met buitenkantje rechts eringeschoten moest worden
Maar hij heeft er wel al 19 in liggen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
El Hamdaoui speelde ook als stront de afgelopen weken
13 vrindquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar hij heeft er wel al 19 in liggen.²
Nee hoor, met daarbij beker, champions league en dergelijke zit hij op 19.quote:
Afgelopen weekend nog.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:31 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik heb die Ebecilio nog nooit iets goed zien doen... heeft die al eens gescoord?
Ajax een stuk of 4 goals onthoudenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:31 schreef Morendo het volgende:
Stervende hoeren kankerkachel. WTF is Demy aan het doen?!
inderdaad, "wtf doe ik hier, zo word ik nooit beter" lookquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:31 schreef Stuurver het volgende:
Is Erikssen in staat om emoties te tonen? hij trekt altijd hetzelfde gezicht
Hij is wel de meest succesvolle pokerspeler in de selctie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:31 schreef Stuurver het volgende:
Is Erikssen in staat om emoties te tonen? hij trekt altijd hetzelfde gezicht
ajax heeft nou eenmaal een hogere standaardquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:31 schreef Eenskijken het volgende:
als dit de ajax fans zijn heb ik echt medelijden met ajax dat ze zulke kutfans hebbenalleen maar gezeik hier. kijk eens naar de feyenoorders.
Het is een beetje zo'n dag waarop de bal er niet in wil voor ajax...quote:
Wie zou hij in godsnaam moeten wisselen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef Class het volgende:
Frank heeft de ballen niet om te wisselen?
de Jongquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie zou hij in godsnaam moeten wisselen?
Berg is dat op papier ook... Nou, dat hielp vandaag!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Breng Cvitanich nou. Das een echte spits
Pedo much?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
kom wel goed schatjes!!!!!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:31 schreef Eenskijken het volgende:
als dit de ajax fans zijn heb ik echt medelijden met ajax dat ze zulke kutfans hebbenalleen maar gezeik hier. kijk eens naar de feyenoorders.
hij moet er zelf inkomenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
de jong?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haalt hij ze toch even in het ballenhok?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef Class het volgende:
Frank heeft de ballen niet om te wisselen?
en gelijk heb je manquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Blind eruit, Cvitanich erin. Dan een ruit op het middenveld, waarbij de Jong op 10 staat en Dario als diepe spits
Is gewoon op de belgquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat Twente - Zenit niet te zien is
Canvasquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan je op Canvas zienquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon op België.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is Live op Canvasquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Net zoals de vorige seizoenen met Huntelaar zekerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zeg Huntelaar kopen voor 12 mln en dan landskampioen worden na de zomer
de wedstrijd waardoor we het kampioenschap verlorenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Dit doet me denken aan Ajax - Sparta vorig jaar
Met ook niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax zonder El Hamdaoui en Suarez is écht geen Europese top.²
Ja schandalig wat ie de laatste jaren bij Ajax heeft gedaan. Ik had hem er 2 jaar geleden al uitgeschopt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
ik begin steeds meer te twijfelen aan de kwaliteiten van de Boer als coach
Met ook niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax zonder El Hamdaoui en Suarez is écht geen Europese top.²
Haha, goeiequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef Morendo het volgende:
Frank brengt wat meer voetbal in het team.
Oh, wacht Enoh, ENOH!! What the fuck.
Twente won er ook met 0-2 en baggervoetbal en ik vond Rubin Kazan beter dan Spartak Moskou.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Als ajax dit verliest wordt het nogal kansloos in Moskou
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
En laat Blind bij een clubje als Nac spelen aub. Frank the Farmer moet maar een nuttige slijm methode vinden.²
Ajax is geen twentequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Twente won er ook met 0-2 en baggervoetbal en ik vond Rubin Kazan beter dan Spartak Moskou.
Yep..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Frustrerend ook wel om dit te zien zo... Alles loopt goed maar gewoon geen goals....
Ajax ging toch 4-0 winnen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat is dat voor tering vrije trap
Twente heeft genoeg spelers die tegen de kou kunnen. Ajax misschien alleen Erikssen en Suleijmani. Ebicilio die zou het niet overleven en Anita al helemaal nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Twente won er ook met 0-2 en baggervoetbal en ik vond Rubin Kazan beter dan Spartak Moskou.
Gelukkig is het dan ook geen -20 meer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Twente heeft genoeg spelers die tegen de kou kunnen. Ajax misschien alleen Erikssen en Suleijmani. Ebicilio die zou het niet overleven en Anita al helemaal niet
Kappen met trollen of wegwezen hier.quote:
Niets is onmogelijk, maar als het zo blijft dan is de kans dat je het niet red best groot.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
Nee, maar daarom is het nog niet onmogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach Man Utd is het ook niet gelukt..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat had inderdaad gekunt ja. Kan je van PSV niet zeggen, trollie
Alwaysquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef tong80 het volgende:
Zelden mensen in een goed Ajax zo negatief zien posten.
Kunnen ze jou niet weer bannen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Mij doet dit erg goed, dit bewijst het ongelijk van Frank the Farmer en het gelijk van de El Hamdaoui. Als Frankje écht een clubhart heeft stelt hij zich wat nederiger op ten opzichte van El Hamdaoui, in het belang van Ajax. Want met entiteiten als de Jong win je de oorlog niet.²
El Hamdaoui weet niet eens wat een clubhart is, alleen wat een el hamdaoui hart isquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Mij doet dit erg goed, dit bewijst het ongelijk van Frank the Farmer en het gelijk van de El Hamdaoui. Als Frankje écht een clubhart heeft stelt hij zich wat nederiger op ten opzichte van El Hamdaoui, in het belang van Ajax. Want met entiteiten als de Jong win je de oorlog niet.²
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:42 schreef Elusive het volgende:
Ei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
care alsie maar scoortquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:42 schreef Stiggie het volgende:
[..]
El Hamdaoui weet niet eens wat een clubhart is, alleen wat een el hamdaoui hart is
Heeft El Ham een hart?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:42 schreef Stiggie het volgende:
El Hamdaoui weet niet eens wat een clubhart is, alleen wat een el hamdaoui hart is
Op voetbaltechnische gronden? Lijkt me niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kunnen ze jou niet weer bannen?
Serieus..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Heus niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Jorian29 het volgende:
Wedden dat Frankie de sleutel straks huilend en op z'n knieën aan Ham geeft?
Het beste wat Ajax nu kan krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef -Willempie- het volgende:
onbegrijpelijke wissel, hier laat de Boer zien nog geen top trainer te zijn
Op zeker spelen.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
AJAX GAAT WINNEN VOLGENDE WEEK (?)quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]Ja Frank had die ballen er zelf wel ingeschoten.
Mensen we hebben nog lang te voetballen.
Ik weet zeker dat we de volgende ronde halen
Het klassenverschil is gewoon te groot.
Waarom post ik dit eigenli8jk. Niemand reageert5 op een po9sitieve post.
Eén en al negativisme hier
Zeker, als het een Nederlandse keeper was geweest had iedereen weer geroepen dat hij tot de Wereldtop behoort.quote:
Niets is onmogelijk, maar dit is geen relaxte uitgangspositie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]Ja Frank had die ballen er zelf wel ingeschoten.
Mensen we hebben nog lang te voetballen.
Ik weet zeker dat we de volgende ronde halen
Het klassenverschil is gewoon te groot.
Waarom post ik dit eigenli8jk. Niemand reageert5 op een po9sitieve post.
Eén en al negativisme hier
Hij heeft het hoofdje van een hitsige rapper.quote:
Voor de één is Frank de Boer een loser voor de ander de verlosser op aardequote:
Nee, dat doet hij niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef 0013379 het volgende:
Missen we El Hamda niet?
Hoe hij ook is, hij schiet ze er wel in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet mijn emoties kwijt oke!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat heb je eraan om dit telkens te herhalen...als je de kansen niet afmaakt verlies je gewoon
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Stuurver het volgende:
je stream loopt 8 minuten achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zegt al genoeg over Osbilizquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Osbiliz heeft ook bij mij bij Hollandia gespeeld
Weddenschap De Boer/Blind (jij durft niet De Zeeuw te wisselen voor Enoh).quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef cherrycoke het volgende:
nog een keer dan maar... waarom kwam enoh er ook weer in
Ja inderdaad. Ajax de credits, Spartak de punten.quote:
Eriksen is ook overratedquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef Saekerhett het volgende:
Zucht, bijna alle aanvallen lopen stuk bij Eriksen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef Kekster het volgende:
Gefeliciteerd Ajax met de gedeeld 16e plaats in de EL.
Sulejmani ook nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef Shreyas het volgende:
Gewoon te weinig kwaliteit, Ajax heeft zijn best gedaan, maar als het gevaar moet komen van Ebecillio, de Jong, Eriksen en De Zeeuw, dan zegt dat al genoeg.
QFTquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef Stiggie het volgende:
Alles zit gewoon tegen met het afmaken vandaag.... alsof die spartak zoveel kwaliteiten heeft
Geen optie. Die is overal misluktquote:
Het was de vorige keer al wel duidelijk, hoor. Zoiets hoef je niet meerdere keren te posten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou het Frank wel vergeven als hij een wat nederige opstelling t.o.v. de Moun zou hanteren. Ten slotte hebben we met zijn alle het beste voor met Ajax, en de Moun is het beste dat Ajax te bieden heeft.
Niemand is groter dan Ajax, zeker Frank the Farmer niet. En de Jong met zijn onnozele uitstraling al helemaal niet.
Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef Oranos het volgende:
Geeft van der wiel ooit een goede voorzet?
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Spartak 1 halve kans en een doelpunt...
Oude voetbalwet, maak jij ze niet, maakt de tegenstander ze wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Spartak 1 halve kans en een doelpunt...
Ja, ik ben bang van wel. Maar weet jij een alternatief?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, Blind is toch te licht voor Ajax?²
Zijn de anderen dan zoveel beter?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Watquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef cherrycoke het volgende:
weer een kut voorzet jezus jezus... verdient verloren werk aan de winkel frankie
Soms heb ik echt het gevoel of er familie van hem in het bestuur zit, zn vader of zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Kappen nou.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Die egostrijdjes van Frank kosten Ajax zo een hoop poen.²
misschien, maar voor hem kan 1 kans genoeg zijn....quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef ValHallen het volgende:
Meh, met El Ham hadden we niet zoveel kansen gehad. Die had overal in de weg gelopen.
Siem heeft gewoon veel pech vandaag, en blijkbaar het beste wat we hebben.
Welke egostrijdjes?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Die egostrijdjes van Frank kosten Ajax zo een hoop poen.²
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef ValHallen het volgende:
Meh, met El Ham hadden we niet zoveel kansen gehad. Die had overal in de weg gelopen.
Siem heeft gewoon veel pech vandaag, en blijkbaar het beste wat we hebben.
Working on it. Maar geeft jou geen reden om met kanker te gaan schelden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef Boudibou het volgende:
Morpheus, waar je bent, weet ik niet, maar misschien moet je die andere dwaas even gaan irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |