Schandalig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef waxmask het volgende:
Sharon het lelijke eendje volgens live uitzending![]()
maarwel normaal!quote:
Als je dit een RLS vind ben je toch echt van het padje af hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nog 1 keer: Zonder tv-kijkers GEEN rls! simpel als dat~!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef Mylene het volgende:
Laura moet als straf haar inhoud kluis afstaan aan Guido omdat ze niet vertelt waarom ze voor Alex heeft gekozen.
Wat een onzinnig plan is dat. Streamers wegjagenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je moet de liveuitzending volgen (kijkcijfers)
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
De waarheid is hard...ik doe er nog een schepje bovenop...vet varken...![]()
![]()
pas een week of driequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef mazaru het volgende:
het geheim van Laura en Guido was dus dat ze een neprelatie in dat huis hadden. Maar met welk geheim zijn ze dan naar binnen gegaan? Of hadden ze de eerste weken geen geheim? Beetje vreemd allemaal, of mis ik iets?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef mazaru het volgende:
het geheim van Laura en Guido was dus dat ze een neprelatie in dat huis hadden. Maar met welk geheim zijn ze dan naar binnen gegaan? Of hadden ze de eerste weken geen geheim? Beetje vreemd allemaal, of mis ik iets?
Ze hebben voor de anderen aankwamen dit geheim gekregen, meteen vanaf het begin.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef mazaru het volgende:
Jaja... maar wat was hun oorspronkelijke geheim dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze hebben voor de anderen aankwamen dit geheim gekregen, meteen vanaf het begin.
Ahaaa, ik ben pas de afgelopen week een beetje gaan kijken. Dat had ik dus gemist.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze hebben voor de anderen aankwamen dit geheim gekregen, meteen vanaf het begin.
Wat een oerstomme opmerking. Ze is stevig maar niet dik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef waxmask het volgende:
De waarheid is hard...ik doe er nog een schepje bovenop...vet varken...![]()
![]()
Desloktasch en professioneel gamerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja... maar wat was hun oorspronkelijke geheim dan?
dyslectisch en professional gamerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
zou je dat K woord achterwege kunnen laten??? Mijn ma heeft nog geen jaar geleden haar borst moeten amputeren vanwege borstkanker. Je kan zoiets OOK anders zeggen!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Green1 het volgende:
[..]
Omdat het misselijke oplichters zijn.. teringlijers gewoon...Omdat je zo naar die kanker uitzending moet kijken.
Godverdomme wat kan ik me hier kwaad om maken zeg.
Ik hoop echt dat degene die bedacht heeft om een streamlock te doen nu een ziekte krijgt
Geen tv kijkers = geen geld = geen RLS!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Wat een onzinnig plan is dat. Streamers wegjagen
Dat is niet bekend gemaakt, ze hebben zelf gezegd dat Laura als geheim had dat ze Dyslectisch is en Guido professioneel gamer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De neppe opbloeiende relatie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
hebben ze toch zelf gezegd: laura is dyslectisch en guido professional gamerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is niet bekend gemaakt, ze hebben zelf gezegd dat Laura als geheim had dat ze Dyslectisch is en Guido professioneel gamer.
Ik vind het maar verwarrend allemaal. Waarom moest er dan ineens een belachelijk geheim bijkomen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is niet bekend gemaakt, ze hebben zelf gezegd dat Laura als geheim had dat ze Dyslectisch is en Guido professioneel gamer.
BQ, het helpt je niets.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een oerstomme opmerking. Ze is stevig maar niet dik.![]()
Ik ben er weg van. Laura 67%, fake zooi na een fake vingergedoe.
Ik vind er ook niets aan, maar ja, zonder tv kijkers geen Secret Story.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef wieweetwatt het volgende:
ben ik de enige die de liveshows eigenlijk vreselijk vindt? met die domme opdrachtjes....
moet je aan alphons van net 5 vragen hč, weten wij ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het maar verwarrend allemaal. Waarom moest er dan ineens een belachelijk geheim bijkomen?
Dylectisch? Die konijnekut die vorige week nog zo überarrogant zat te mekkeren over haar 8en en 9ens easy op haar tentamens? Hoe dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
dyslectisch en professional gamer
Was in elke SST zo dat er een fake relatie in zat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het maar verwarrend allemaal. Waarom moest er dan ineens een belachelijk geheim bijkomen?
ze koos voor Alex, die daarmee 1000 rijker was voor zijn kluisquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef Chuckster het volgende:
Trouwens: wat was er een aantal minuten geleden aan de hand met Laura? Moest ze kiezen tussen Guido en Alex en ze koos voor Guido? update please
Geen idee.. maar zo is het welquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dylectisch? Die konijnekut die vorige week nog zo überarrogant zat te mekkeren over haar 8en en 9ens easy op haar tentamens? Hoe dan?
was te verwachten, sletquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze koos voor Alex, die daarmee 1000 rijker was voor zijn kluis
In het luik zit vast het bericht dat hij de kluis van de vertrekkende bewoner mag hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef jesje1982 het volgende:
1000 euro van zn kluis af...straks mag servio het luik openmaken
Ik moet je gelijk blijven geven, willen we dit blijven volgen zullen we offers moeten maken, het zij zo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen tv kijkers = geen geld = geen RLS!
Ik heb liever dat er een vliegtuigticket inzit! Naar HUIS NUUUUUUHUUUUUUUUUUUUU LILLIKE KUHUUUUUUUDT!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In het luik zit vast het bericht dat hij de kluis van de vertrekkende bewoner mag hebben.
Volg ze...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik moet je gelijk blijven geven, willen we dit blijven volgen zullen we offers moeten maken, het zij zo.
Jullie kunnen toch multitasken ...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef suzi1 het volgende:
grr word me een beetje te moeilijk nu, en jullie en de tv volgen
Dat zou de zaken ook enigzins rechttrekken idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er een vliegtuigticket inzit! Naar HUIS NUUUUUUHUUUUUUUUUUUUU LILLIKE KUHUUUUUUUDT!
Vind het wel super voor jou dat je het nu wel kunt volgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef bollokus het volgende:
reclame, dat heb ik al lang niet meer gezien!!
Hoop het zo nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In het luik zit vast het bericht dat hij de kluis van de vertrekkende bewoner mag hebben.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef suzi1 het volgende:
1 va
[..]
1 van die azieaatjes waarvan hij de kop tegen de muur sloeg
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef digitac het volgende:
hoeveel die hard streamers kijken nu naar NEP 5 ?
Ik ook, maar heb zo het gevoel dat het zo is.quote:
Zullen we er samen om bidden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef Mylene het volgende:
Ik dacht eerst degene die de kluis opent moet het huis verlaten.
Dat dacht ik ook, hij had hem aan AnaLEX moeten gevenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef Mylene het volgende:
ja ben er echt blijquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vind het wel super voor jou dat je het nu wel kunt volgen
veel denk ik: http://www.spixtv.nl/live.phpquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef digitac het volgende:
Voor de addicts zal ik kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef digitac het volgende:
HULDE!quote:
Ik dacht dat die er 3 dagen alleen moest zitten ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef Mylene het volgende:
Wat een onzin. Ik vind Sofie een stuk lelijker dan sharonquote:
100quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef digitac het volgende:
ik, maar dat deed ik sowieso al voor de daily show, en de livequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef digitac het volgende:
Dat is al een tijdje bekendquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef Masterblaster72 het volgende:
hun eigen geheim was.
laura = dyslectisch
guido = prof gamer
Inderdaad, en ze beweegt soepeler dan bv Laura.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef Olga het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik vind Sofie een stuk lelijker dan sharon
En waar zijn die geheimen dan gebleven?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef Masterblaster72 het volgende:
hun eigen geheim was.
laura = dyslectisch
guido = prof gamer
Vervangen door de nep relatie, en dat geheim is geraden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
En waar zijn die geheimen dan gebleven?
Ik snap het ook wel. SL tijdens uitzendingen heb ik geen problemen mee maar dit keer hebben ze het niet van te voren gezegd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik moet je gelijk blijven geven, willen we dit blijven volgen zullen we offers moeten maken, het zij zo.
onder dat luikjequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
per post opgestuurd naar Brazilië voor de Braziliaanse versiequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja maar blijft natuurlijk zo niets is wat het lijktquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb zo het gevoel dat het zo is.Een kluis mag je niet aankomen, dat is dus in feite een verboden luik, we zullen echter zien.
Of inquote:
Ik snap er geen bal van. Wat een domme RLS is dit.quote:
Ik ben helemaal voor het scenario van Bommie en Mylene, zal ook ff een kaarsje aansteken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja maar blijft natuurlijk zo niets is wat het lijkt
me tooquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor het scenario van Bommie en Mylene, zal ook ff een kaarsje aansteken.
Ehm... huh? Ben ik de enige die dit niet snapt...?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef resi_70 het volgende:
Nu ze wetend at servio de sleutel heeft zetten ze in de reclame clu's onder het luik welke op servio slaan
Spijkerpoepen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef wieweetwatt het volgende:
Jaaa we beginnen weer! Wat nu? zaklopen? koekhappen?
spijkerpoepenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef wieweetwatt het volgende:
Jaaa we beginnen weer! Wat nu? zaklopen? koekhappen?
Yep staat hier ook al aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor het scenario van Bommie en Mylene, zal ook ff een kaarsje aansteken.
Niks is wat het lijkt. Ze kunnen nu nog van alles onder het luik verstoppen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm... huh? Ben ik de enige die dit niet snapt...?
lost ook coolquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:00 schreef sklang het volgende:
A la Lost.. the hatch!
Exact op tijd op de knop drukken om te voorkomen dat iedereen & het huis doordraait.
Oh tuurlijk, ze hadden dat geld niet aan iemand gegeven wiens geheim al was geraden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:01 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Niks is wat het lijkt. Ze kunnen nu nog van alles onder het luik verstoppen.
Helaas moet ik dat presentatieduo dan ook zien en horenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net 5 is gewoon via de analoge TV te kijken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef NotYou het volgende:
Er vinden nu opnames plaats.Wat een schijtprogramma. Kunnen ze niet selectief de ip adressen blocken van mensen die deelnemen aan dat kijkcijferonderzoek?
Thx.. U bent een Held!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
http://spixtv.nl/live.php hier kijken dan
mute knopquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Helaas moet ik dat presentatieduo dan ook zien en horen
Ja onbegrijpelijk dat ze er niet ervaren vaklui neer hebben gezet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dan maar geen presentatie. alleen een stem.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja onbegrijpelijk dat ze er niet ervaren vaklui neer hebben gezet.Zo'n investering, laat je 't door die twee presenteren.
http://www.spixfm.nl:8000/live.m3uquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Uhuh... had vanmiddag al gezegd dat we een poosje geen tussenstanden zouden zien en dat op miraculeuze wijze na een poos Sofia onder aan zou staan.quote:
Dank jequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:00 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/live.php
Iets met potjes en deksels...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
die zou ik toch niet ff zo gaan kriebelen ofzo
Haar zus heeft wel tietenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef sjampoeh het volgende:
oei laura is toch wel knapper dan dr zus
Die zus is van de melkboerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef sjampoeh het volgende:
je mag het zeggen!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef sjampoeh het volgende:
Damn gast, wat ben jij een eindbaas.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://www.spixfm.nl:8000/live.m3u
Ik was net aan het dippen met chips. Nu smaakt het niet meer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:03 schreef Mylene het volgende:
Waarom niet een hint geven naar het vingeren door Alex van Laura?
de mijne ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat is waar, maar mijn deksel word t niet
dit dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Damn gast, wat ben jij een eindbaas.'t Is dat ik zelf een usbtuner aan mn pc heb hangen en jouw source kwalitatief helaas wat minder is maar anders had ik hier zeker met plezier gebruik van gemaakt.
zouden daar alle tickets in zittenquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef chufi het volgende:
Oops nu moet Laura weer achter Guido aan
hoe gaaf!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
En niemand die op Guido kan drukken! Kom op nou!!!
Dat yuppie ernaast is ergerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef exify het volgende:
De schoonmaakgay? hahaha wtf slechte presentatrice
guido is de eindbaasquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
1000 euro voor Sofia om op huwelijksreis te gaan, hahaha. Texel!!!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Lol, Guidson is nu echt de toyboy in dat hok, maar alleen omdat hij nu rijk is, eens zien wie hem nu allemaal wil kriebelen.quote:
Hoe mooi wil je het hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
ik zit gewoon met een smile hier!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, Guidson is nu echt de toyboy in dat hok, maar alleen omdat hij nu rijk is, eens zien wie hem nu allemaal wil kriebelen.
volgens mij nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef chufi het volgende:
Mag je je kluis meenemen als je weggestemt wordt trouwens?
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef chufi het volgende:
Mag je je kluis meenemen als je weggestemt wordt trouwens?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef kahaarin het volgende:
Servio heeft 1000 euro betaald om schoonmaker te zijn, de ironie,,,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef kahaarin het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
delen met alexquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef bamby het volgende:
Hoop nog op een addertje onder het gras voor guido
ja tuurlijk! ze hebben die envelop net geplaatst zodat 't geld in het spel blijft!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Mensen wel FUCK door de redactie want die wisten dat wie er ook mocht kiezen welke kluis je wilde men zou kiezen voor die van Sofia!
quote:
quote:
Was dat voor een week eigenlijk?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef kahaarin het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
dus moet hij elke week drukkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar zijn geheim is toch al geraden?
bron?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef waxmask het volgende:
Beetje goochelen met geld...maar niet getreurd hoor, iedereen die exit gaat krijgt 5k....
Ik bedoel DOOR guido, excuusquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar zijn geheim is toch al geraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |