Schandalig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef waxmask het volgende:
Sharon het lelijke eendje volgens live uitzending![]()
maarwel normaal!quote:
Als je dit een RLS vind ben je toch echt van het padje af hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nog 1 keer: Zonder tv-kijkers GEEN rls! simpel als dat~!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef Mylene het volgende:
Laura moet als straf haar inhoud kluis afstaan aan Guido omdat ze niet vertelt waarom ze voor Alex heeft gekozen.
Wat een onzinnig plan is dat. Streamers wegjagenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je moet de liveuitzending volgen (kijkcijfers)
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
De waarheid is hard...ik doe er nog een schepje bovenop...vet varken...![]()
![]()
pas een week of driequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef mazaru het volgende:
het geheim van Laura en Guido was dus dat ze een neprelatie in dat huis hadden. Maar met welk geheim zijn ze dan naar binnen gegaan? Of hadden ze de eerste weken geen geheim? Beetje vreemd allemaal, of mis ik iets?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef mazaru het volgende:
het geheim van Laura en Guido was dus dat ze een neprelatie in dat huis hadden. Maar met welk geheim zijn ze dan naar binnen gegaan? Of hadden ze de eerste weken geen geheim? Beetje vreemd allemaal, of mis ik iets?
Ze hebben voor de anderen aankwamen dit geheim gekregen, meteen vanaf het begin.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef mazaru het volgende:
Jaja... maar wat was hun oorspronkelijke geheim dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze hebben voor de anderen aankwamen dit geheim gekregen, meteen vanaf het begin.
Ahaaa, ik ben pas de afgelopen week een beetje gaan kijken. Dat had ik dus gemist.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze hebben voor de anderen aankwamen dit geheim gekregen, meteen vanaf het begin.
Wat een oerstomme opmerking. Ze is stevig maar niet dik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef waxmask het volgende:
De waarheid is hard...ik doe er nog een schepje bovenop...vet varken...![]()
![]()
Desloktasch en professioneel gamerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja... maar wat was hun oorspronkelijke geheim dan?
dyslectisch en professional gamerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
zou je dat K woord achterwege kunnen laten??? Mijn ma heeft nog geen jaar geleden haar borst moeten amputeren vanwege borstkanker. Je kan zoiets OOK anders zeggen!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Green1 het volgende:
[..]
Omdat het misselijke oplichters zijn.. teringlijers gewoon...Omdat je zo naar die kanker uitzending moet kijken.
Godverdomme wat kan ik me hier kwaad om maken zeg.
Ik hoop echt dat degene die bedacht heeft om een streamlock te doen nu een ziekte krijgt
Geen tv kijkers = geen geld = geen RLS!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Wat een onzinnig plan is dat. Streamers wegjagen
Dat is niet bekend gemaakt, ze hebben zelf gezegd dat Laura als geheim had dat ze Dyslectisch is en Guido professioneel gamer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De neppe opbloeiende relatie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
hebben ze toch zelf gezegd: laura is dyslectisch en guido professional gamerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is niet bekend gemaakt, ze hebben zelf gezegd dat Laura als geheim had dat ze Dyslectisch is en Guido professioneel gamer.
Ik vind het maar verwarrend allemaal. Waarom moest er dan ineens een belachelijk geheim bijkomen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is niet bekend gemaakt, ze hebben zelf gezegd dat Laura als geheim had dat ze Dyslectisch is en Guido professioneel gamer.
BQ, het helpt je niets.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een oerstomme opmerking. Ze is stevig maar niet dik.![]()
Ik ben er weg van. Laura 67%, fake zooi na een fake vingergedoe.
Ik vind er ook niets aan, maar ja, zonder tv kijkers geen Secret Story.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef wieweetwatt het volgende:
ben ik de enige die de liveshows eigenlijk vreselijk vindt? met die domme opdrachtjes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |