Dat is al een tijdje bekendquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef Masterblaster72 het volgende:
hun eigen geheim was.
laura = dyslectisch
guido = prof gamer
Inderdaad, en ze beweegt soepeler dan bv Laura.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef Olga het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik vind Sofie een stuk lelijker dan sharon
En waar zijn die geheimen dan gebleven?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef Masterblaster72 het volgende:
hun eigen geheim was.
laura = dyslectisch
guido = prof gamer
Vervangen door de nep relatie, en dat geheim is geraden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
En waar zijn die geheimen dan gebleven?
Ik snap het ook wel. SL tijdens uitzendingen heb ik geen problemen mee maar dit keer hebben ze het niet van te voren gezegd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik moet je gelijk blijven geven, willen we dit blijven volgen zullen we offers moeten maken, het zij zo.
onder dat luikjequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
per post opgestuurd naar Brazilië voor de Braziliaanse versiequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja maar blijft natuurlijk zo niets is wat het lijktquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb zo het gevoel dat het zo is.Een kluis mag je niet aankomen, dat is dus in feite een verboden luik, we zullen echter zien.
Of inquote:
Ik snap er geen bal van. Wat een domme RLS is dit.quote:
Ik ben helemaal voor het scenario van Bommie en Mylene, zal ook ff een kaarsje aansteken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja maar blijft natuurlijk zo niets is wat het lijkt
me tooquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor het scenario van Bommie en Mylene, zal ook ff een kaarsje aansteken.
Ehm... huh? Ben ik de enige die dit niet snapt...?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef resi_70 het volgende:
Nu ze wetend at servio de sleutel heeft zetten ze in de reclame clu's onder het luik welke op servio slaan
Spijkerpoepen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef wieweetwatt het volgende:
Jaaa we beginnen weer! Wat nu? zaklopen? koekhappen?
spijkerpoepenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef wieweetwatt het volgende:
Jaaa we beginnen weer! Wat nu? zaklopen? koekhappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |