Yep staat hier ook al aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor het scenario van Bommie en Mylene, zal ook ff een kaarsje aansteken.
Niks is wat het lijkt. Ze kunnen nu nog van alles onder het luik verstoppen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm... huh? Ben ik de enige die dit niet snapt...?
lost ook coolquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:00 schreef sklang het volgende:
A la Lost.. the hatch!
Exact op tijd op de knop drukken om te voorkomen dat iedereen & het huis doordraait.
Oh tuurlijk, ze hadden dat geld niet aan iemand gegeven wiens geheim al was geraden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:01 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Niks is wat het lijkt. Ze kunnen nu nog van alles onder het luik verstoppen.
Helaas moet ik dat presentatieduo dan ook zien en horenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net 5 is gewoon via de analoge TV te kijken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef NotYou het volgende:
Er vinden nu opnames plaats.Wat een schijtprogramma. Kunnen ze niet selectief de ip adressen blocken van mensen die deelnemen aan dat kijkcijferonderzoek?
Thx.. U bent een Held!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
http://spixtv.nl/live.php hier kijken dan
mute knopquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Helaas moet ik dat presentatieduo dan ook zien en horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |