Gloryhunter!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef MissJ.24 het volgende:
Oooh ja, dat moet nog een keer vandaag voor iedereen die dat gemist heeft....
*Kijkt heel onschuldig*...wie had er ook weer gewed dat laura en Alex binnen een paar dagen in bed zouden belanden...? *blaast op nagels*
I won i won i won........![]()
![]()
Ik heb een foto met kort haar van der gezien en daar ziet ze er nog beter uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind Sofia dr haar zo wel leuker dan dat stijle.. dat ziet er niet uit
Jaah maar volgens jouw voorspellingen zoude ze 2 daggen geleden al zoenen en dat is nog steeds niet gebeurtquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef MissJ.24 het volgende:
Oooh ja, dat moet nog een keer vandaag voor iedereen die dat gemist heeft....
*Kijkt heel onschuldig*...wie had er ook weer gewed dat laura en Alex binnen een paar dagen in bed zouden belanden...? *blaast op nagels*
I won i won i won........![]()
![]()
Ik denk dat ik van je hou Bollukus.......in ieder geval vanavond?Wat wil je ervoor terug? Massage?Wijn?quote:
ja echt knappe meidquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik heb een foto met kort haar van der gezien en daar ziet ze er nog beter uit
openen in chromequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Doet het niet in Chrome maar als jij weet hoe wel hoor ik het graag.
Ja dat vind ik ook nog beter staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat mozaiek is ineens veel te groot voor mijn netbookje, ze vallen buiten mijn schermquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van je hou Bollukus.......in ieder geval vanavond?Wat wil je ervoor terug? Massage?Wijn?
Geboren en getogen maar gesetteld in de Haarlemmermeer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gloryhunter!![]()
Zeker uit Ijdorp he? ( ammerdam)
quote:
Bier voor meneer hier;HERTOG JAN...alleen geschikt voor echte kerels.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
een lekker hertog jannetje maak je me blij mee!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
een lekker hertog jannetje maak je me blij mee!
jup dat is nu helaas niet mogelijk meer alleen in IEquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mozaiek is ineens veel te groot voor mijn netbookje, ze vallen buiten mijn scherm
Vorige keer paste het formaat zich aan.
Ik zag ooit een foto waar ze dr haar weggeschoren had..quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Waarom geeft Guidotje zijn goedkeuring hij heeft toch niks met sidonia.Ze wilde niet als slet of achterbaks overkomen voor haar werk nou daar is ze niet in geslaagd. Het is een onbetrouwbaar kind.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:38 schreef TimeJumper het volgende:
Net zie ik in de liveshow, dat stuk had ik gemist.
Zegt Guido tegen Laura als je Alex leuk vind moet je het gewoon doen.
Zegt ze nee ik vind het niet leuk.
Maar gewoon om mee te praten, kriebelen en te knuffelen.![]()
Deruit met die bitch
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:50 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ik zag ooit een foto waar ze dr haar weggeschoren had..
Niet IE gebruiken is pauper!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
jup dat is nu helaas niet mogelijk meer alleen in IE
merci et Santéquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Bier voor meneer hier;HERTOG JAN...alleen geschikt voor echte kerels.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:50 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ik zag ooit een foto waar ze dr haar weggeschoren had..
maar toch niet kwa stem!!!!!!!!!!!!!!quote:
hahaha nee dat dan weer nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar toch niet kwa stem!!!!!!!!!!!!!!
Daarom gebruik ik IE alleen jammer van al die scriptfout meldingen bij het afsluitenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
jup dat is nu helaas niet mogelijk meer alleen in IE
Niet afsluitenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik IE alleen jammer van al die scriptfout meldingen bij het afsluiten
Iemand oplossing
niet afsluitenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik IE alleen jammer van al die scriptfout meldingen bij het afsluiten
Iemand oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |