quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef MissJ.24 het volgende:
wow,kappen nou wat een warm welkom zeg. Gezellig!!! Ze gaan vanavond het lijk verplaatsen, we zitten eerste rang.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef MissJ.24 het volgende:
wow,kappen nou wat een warm welkom zeg. Gezellig!!! Ze gaan vanavond het lijk verplaatsen, we zitten eerste rang.
Wanneer is die jongen niet sip, sneu, beledigd, geirriteerd, verveeld, irritant of slaperig?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef Niki.P het volgende:
Guido chagrijnig over Laura en Alex vannacht
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:31 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde het even apart doen zodat het wel opviel...
is niet nep hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
Dat haar van Joanna
jaja het is nep, maar toch vind ik het mooi
Joannaquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
Dat haar van Joanna
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef mootie het volgende:
Ik mis echt 1 of 2 vreselijk ordinaire mensen in het huis.
klopt vanaaf ziet ze er wel schoon uit!quote:
Goh en ik maar denken dat het echt isquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
Dat haar van Joanna
Ik hoop echt Lauraquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
Nog iets minder dan 2,5 uur tot het vertrek van Sofia
and countingquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
Nog iets minder dan 2,5 uur tot het vertrek van Sofia
quote:
Zij is niet ordinair zoals een Amanda van DGK, gewoon echt iemand die geen opvoeding gehad heeft en geen flauw idee heeft hoe 'normale' mensen leven.quote:
Ik hoop het ook ik kkan werkelijk waar die kriebeltrut niet meer zien.quote:
Sophia mag er ook uit maar meer hoop ik op Lauraquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik hoop het ook ik kkan werkelijk waar die kriebeltrut niet meer zien.
Als ze gaat praten dan schrik je want dat doet ze haast nooit.
Maar ik ben bang dat het Sofia word en die mag van mij blijven!!
Dat heeft ze zelf gezegdquote:
damn jammer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heeft ze zelf gezegd![]()
Ze zocht haar borstel, en toen bood iemand een borstel, en toen zei ze: nee de borstel voor mijn extensions
Psies! Laura eruit, en meer rode broeken erin!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Sophia mag er ook uit maar meer hoop ik op Laura
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Laura eruit, en meer rode broeken erin!
Komop Benny.. hoeveel nepnachtmissies nog voordat je er ook niet meer intrapt?quote:
ach, dei sofia is zo uitgerekt, dat er een heel orkest door dat gat kan, met instrumenten en alquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
misschien kan sofia hem wel ongezien meenemen ... hij is wel iets langer dan 23 cm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |