Benny wil je even de tt aanpassen van De uitzending van donderdag maart #10quote:
Heeft Lavenderrrr al gedaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny wil je even de tt aanpassen van De uitzending van donderdag 10 maart #1
Ik zie geen modjes
Jammer, maar wel mooie extensions dan, want je ziet het nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heeft ze zelf gezegd![]()
Ze zocht haar borstel, en toen bood iemand een borstel aan, en toen zei ze: nee de borstel voor mijn extensions
me tooquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er zin in
En da's ook wel eens anders geweest qua Secret Story
Ah toe, laat hem nog even in de waanquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop Benny.. hoeveel nepnachtmissies nog voordat je er ook niet meer intrapt?
Het is toch echt zo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah toe, laat hem nog even in de waan
Britney kan er een voorbeeld aan nemen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jammer, maar wel mooie extensions dan, want je ziet het niet
Dat vind wel echt leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er zin in
En da's ook wel eens anders geweest qua Secret Story
dat zei ik ook alquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jammer, maar wel mooie extensions dan, want je ziet het niet
Ik eigenlijk ook, het duurde veel te lang en had een anticlimax! Heb niet een nat plek gezien in dat bed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef Niki.P het volgende:
Guido chagrijnig over Laura en Alex vannacht
gewoon spixtv gebruikenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Nou streams gevonden met vreselijke Facebook ernaast, beter iets dan niets want zoon heeft de tv overgezet.
Asperges en Phillip lust ze niet hoorde ik.
Ook geen angstzweet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, het duurde veel te lang en had een anticlimax! Heb niet een nat plek gezien in dat bed!
lolquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef MargrietV het volgende:
Mijn hond slaat aan van de herrie die ze maken met eten.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef MargrietV het volgende:
Mijn hond slaat aan van de herrie die ze maken met eten.
Door dit te zien durft mijn man vanavond niet meer op de fiets naar de vergadering.. Veel te bang dat ie het tegenkomt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |