quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef MissJ.24 het volgende:
wow,kappen nou wat een warm welkom zeg. Gezellig!!! Ze gaan vanavond het lijk verplaatsen, we zitten eerste rang.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef MissJ.24 het volgende:
wow,kappen nou wat een warm welkom zeg. Gezellig!!! Ze gaan vanavond het lijk verplaatsen, we zitten eerste rang.
Wanneer is die jongen niet sip, sneu, beledigd, geirriteerd, verveeld, irritant of slaperig?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef Niki.P het volgende:
Guido chagrijnig over Laura en Alex vannacht
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:31 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde het even apart doen zodat het wel opviel...
is niet nep hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
Dat haar van Joanna
jaja het is nep, maar toch vind ik het mooi
Joannaquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
Dat haar van Joanna
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef mootie het volgende:
Ik mis echt 1 of 2 vreselijk ordinaire mensen in het huis.
klopt vanaaf ziet ze er wel schoon uit!quote:
Goh en ik maar denken dat het echt isquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
Dat haar van Joanna
Ik hoop echt Lauraquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
Nog iets minder dan 2,5 uur tot het vertrek van Sofia
and countingquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
Nog iets minder dan 2,5 uur tot het vertrek van Sofia
quote:
Zij is niet ordinair zoals een Amanda van DGK, gewoon echt iemand die geen opvoeding gehad heeft en geen flauw idee heeft hoe 'normale' mensen leven.quote:
Ik hoop het ook ik kkan werkelijk waar die kriebeltrut niet meer zien.quote:
Sophia mag er ook uit maar meer hoop ik op Lauraquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik hoop het ook ik kkan werkelijk waar die kriebeltrut niet meer zien.
Als ze gaat praten dan schrik je want dat doet ze haast nooit.
Maar ik ben bang dat het Sofia word en die mag van mij blijven!!
Dat heeft ze zelf gezegdquote:
damn jammer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heeft ze zelf gezegd![]()
Ze zocht haar borstel, en toen bood iemand een borstel, en toen zei ze: nee de borstel voor mijn extensions
Psies! Laura eruit, en meer rode broeken erin!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Sophia mag er ook uit maar meer hoop ik op Laura
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Laura eruit, en meer rode broeken erin!
Komop Benny.. hoeveel nepnachtmissies nog voordat je er ook niet meer intrapt?quote:
ach, dei sofia is zo uitgerekt, dat er een heel orkest door dat gat kan, met instrumenten en alquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
misschien kan sofia hem wel ongezien meenemen ... hij is wel iets langer dan 23 cm
Benny wil je even de tt aanpassen van De uitzending van donderdag maart #10quote:
Heeft Lavenderrrr al gedaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny wil je even de tt aanpassen van De uitzending van donderdag 10 maart #1
Ik zie geen modjes
Jammer, maar wel mooie extensions dan, want je ziet het nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heeft ze zelf gezegd![]()
Ze zocht haar borstel, en toen bood iemand een borstel aan, en toen zei ze: nee de borstel voor mijn extensions
me tooquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er zin in
En da's ook wel eens anders geweest qua Secret Story
Ah toe, laat hem nog even in de waanquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop Benny.. hoeveel nepnachtmissies nog voordat je er ook niet meer intrapt?
Het is toch echt zo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah toe, laat hem nog even in de waan
Britney kan er een voorbeeld aan nemen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jammer, maar wel mooie extensions dan, want je ziet het niet
Dat vind wel echt leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er zin in
En da's ook wel eens anders geweest qua Secret Story
dat zei ik ook alquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jammer, maar wel mooie extensions dan, want je ziet het niet
Ik eigenlijk ook, het duurde veel te lang en had een anticlimax! Heb niet een nat plek gezien in dat bed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef Niki.P het volgende:
Guido chagrijnig over Laura en Alex vannacht
gewoon spixtv gebruikenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Nou streams gevonden met vreselijke Facebook ernaast, beter iets dan niets want zoon heeft de tv overgezet.
Asperges en Phillip lust ze niet hoorde ik.
Ook geen angstzweet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, het duurde veel te lang en had een anticlimax! Heb niet een nat plek gezien in dat bed!
lolquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef MargrietV het volgende:
Mijn hond slaat aan van de herrie die ze maken met eten.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef MargrietV het volgende:
Door dit te zien durft mijn man vanavond niet meer op de fiets naar de vergadering.. Veel te bang dat ie het tegenkomt!quote:
Ja hoor Benny, het is echt zo hoor!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee oke, gelukkig maar. Anders trapte ik er voor de 3de keer in
Dan zit er maar 1 ding op... hond wegdoenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef MargrietV het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja hoor Benny, het is echt zo hoor!![]()
Ja me tooquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zei ik ook al
Ikke wil ook
ja, mooie meid zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind Sofia dr haar zo wel leuker dan dat stijle.. dat ziet er niet uit
Doet het weer in FF.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Doet het niet in Chrome maar als jij weet hoe wel hoor ik het graag.
Mocht het heellll misschien zo zijn, dan zeggen ze het vast wel in de liveshow.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja hoor Benny, het is echt zo hoor!![]()
Guido doet niet mee zeker? Is zover lopen vanaf bed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef Niki.P het volgende:
Hoe vaak zullen ze te laat bij de telefoon zijn ik denk 5/24 keer
CrazyDutchPunk oid toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef ssnl het volgende:
Die fokker
die met alle bekende wereldsterren op de foto staat is er ook
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef MissJ.24 het volgende:
Oooh ja, dat moet nog een keer vandaag voor iedereen die dat gemist heeft....
*Kijkt heel onschuldig*...wie had er ook weer gewed dat laura en Alex binnen een paar dagen in bed zouden belanden...? *blaast op nagels*
I won i won i won........![]()
![]()
www.spixtv.nl/browsersquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Doet het niet in Chrome maar als jij weet hoe wel hoor ik het graag.
dat denk ik ook, denk niet dat ze met 500 euro klaar wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja me toozal wat gekost hebben
Hij is er ook gewoon weer uitgeschoptquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef MissJ.24 het volgende:
Oooh ja, dat moet nog een keer vandaag voor iedereen die dat gemist heeft....
*Kijkt heel onschuldig*...wie had er ook weer gewed dat laura en Alex binnen een paar dagen in bed zouden belanden...? *blaast op nagels*
I won i won i won........![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |