Ik heb een foto met kort haar van der gezien en daar ziet ze er nog beter uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind Sofia dr haar zo wel leuker dan dat stijle.. dat ziet er niet uit

Jaah maar volgens jouw voorspellingen zoude ze 2 daggen geleden al zoenen en dat is nog steeds niet gebeurtquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef MissJ.24 het volgende:
Oooh ja, dat moet nog een keer vandaag voor iedereen die dat gemist heeft....
*Kijkt heel onschuldig*...wie had er ook weer gewed dat laura en Alex binnen een paar dagen in bed zouden belanden...? *blaast op nagels*
I won i won i won........

(al wil ik het wel...)
 (al wil ik het wel...)

Ik denk dat ik van je hou Bollukus.......in ieder geval vanavond?Wat wil je ervoor terug? Massage?Wijn?quote:

ja echt knappe meidquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik heb een foto met kort haar van der gezien en daar ziet ze er nog beter uit

openen in chromequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Doet het niet in Chrome maar als jij weet hoe wel hoor ik het graag.

Ja dat vind ik ook nog beter staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]

Dat mozaiek is ineens veel te groot voor mijn netbookje, ze vallen buiten mijn schermquote:

quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van je hou Bollukus.......in ieder geval vanavond?Wat wil je ervoor terug? Massage?Wijn?

een lekker hertog jannetje maak je me blij mee!

Geboren en getogen maar gesetteld in de Haarlemmermeer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gloryhunter!
Zeker uit Ijdorp he? ( ammerdam)

quote:

Bier voor meneer hier;HERTOG JAN...alleen geschikt voor echte kerels.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef bollokus het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef bollokus het volgende:
[..]

jup dat is nu helaas niet mogelijk meer alleen in IEquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mozaiek is ineens veel te groot voor mijn netbookje, ze vallen buiten mijn scherm
Vorige keer paste het formaat zich aan.

Ik zag ooit een foto waar ze dr haar weggeschoren had..quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]

Waarom geeft Guidotje zijn goedkeuring hij heeft toch niks met sidonia.Ze wilde niet als slet of achterbaks overkomen voor haar werk nou daar is ze niet in geslaagd. Het is een onbetrouwbaar kind.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:38 schreef TimeJumper het volgende:
Net zie ik in de liveshow, dat stuk had ik gemist.
Zegt Guido tegen Laura als je Alex leuk vind moet je het gewoon doen.
Zegt ze nee ik vind het niet leuk.
Maar gewoon om mee te praten, kriebelen en te knuffelen.
Deruit met die bitch

quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:50 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ik zag ooit een foto waar ze dr haar weggeschoren had..

Niet IE gebruiken is pauper!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
jup dat is nu helaas niet mogelijk meer alleen in IE

merci et Santéquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Bier voor meneer hier;HERTOG JAN...alleen geschikt voor echte kerels.

quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:50 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ik zag ooit een foto waar ze dr haar weggeschoren had..
 Shtttt
  Shtttt   ik wil het niet weten
  ik wil het niet weten   

maar toch niet kwa stem!!!!!!!!!!!!!!quote:

hahaha nee dat dan weer nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar toch niet kwa stem!!!!!!!!!!!!!!
 maar die stem van mo is het ergst
  maar die stem van mo is het ergst  

Daarom gebruik ik IE alleen jammer van al die scriptfout meldingen bij het afsluitenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
jup dat is nu helaas niet mogelijk meer alleen in IE

Niet afsluitenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik IE alleen jammer van al die scriptfout meldingen bij het afsluiten
Iemand oplossing

niet afsluitenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik IE alleen jammer van al die scriptfout meldingen bij het afsluiten
Iemand oplossing

haha, ze heeft smaakquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent niet DownToEarth, jij bent high

Heeft ze nu makeup op dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:55 schreef MissJ.24 het volgende:
wow,wat make-up met je kan doen, Joanne lijkt 15 jaar ouder nu.

Net een pandabeerquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:55 schreef MissJ.24 het volgende:
wow,wat make-up met je kan doen, Joanne lijkt 15 jaar ouder nu.

quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:56 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Als ze voorovervalt laat ze haar gezicht achter op de vloer....dus ja.

Ik moet meteen aan Theo Maassen bij DWDD denkenquote:

Lauraatje wil eigenlijk keihard door Guido genomen worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:51 schreef delfse het volgende:
[..]
Waarom geeft Guidotje zijn goedkeuring hij heeft toch niks met sidonia.Ze wilde niet als slet of achterbaks overkomen voor haar werk nou daar is ze niet in geslaagd. Het is een onbetrouwbaar kind.

huhquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan Theo Maassen bij DWDD denken

Lau is altijd YUMMIE!!!!quote:

dus ze gaat nu ook SSTNL kijken ??quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:58 schreef kahaarin het volgende:
Noh... net telefoon van mijn moeder Bollokus... die zit ook met het been omhoog.

Nou voor mij wel hoorquote:[
[..]
Wat nou weer? Ze is het nog nooit geweest.

Hopen maar dat ze naar huis gaat beter voor het progamma en voor haar zelf ze maakt zich steeds meer belachelijk met de gevoelens van Alex te spelen.
  Hopen maar dat ze naar huis gaat beter voor het progamma en voor haar zelf ze maakt zich steeds meer belachelijk met de gevoelens van Alex te spelen.

quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:58 schreef angeljacky het volgende:
Heeft sharon haar haar door Ser laten doen???? Zo ja, erg vreemd dan vandeweek kon hij nog optiefen nadat hij haar t schoothondje van Geer genoemd had.
 Sharon is een klein opportunistje. En daar komt ze nog altijd mee weg ook.
 Sharon is een klein opportunistje. En daar komt ze nog altijd mee weg ook.

Kun jij koeien melken eigenlijk zo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
dus ze gaat nu ook SSTNL kijken ??
wens haar beterschap!!

quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:59 schreef delfse het volgende:
Ik hoop zo als Laura en Sharon door zijn dat eerst Sharon naar binnen mag anders krijgt Sidonia nog meer kapsones en moeten we dat heel vaak horen dat ze ?% hadHopen maar dat ze naar huis gaat beter voor het progamma en voor haar zelf ze maakt zich steeds meer belachelijk met de gevoelens van Alex te spelen.
 totaal mee eens!!!
  totaal mee eens!!!

Beterschap voor je mam, ik weet wel een vreselijk saai tv -programma wat ze 24 uur per dag kan gaan kijken.......quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:58 schreef kahaarin het volgende:
Noh... net telefoon van mijn moeder Bollokus... die zit ook met het been omhoog.

er zit tenminste meer pit in dan Boring Lauraquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Sharon is een klein opportunistje. En daar komt ze nog altijd mee weg ook.

Dat zijn jou woorden ik zeg alleen dat ze jummie is.quote:[..]
Jij valt op een kut op stelten? sorry voor de kut.

Lol, denk het niet, wil haar jullie niet aan doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
dus ze gaat nu ook SSTNL kijken ??
wens haar beterschap!!

Laatste keer dat ik het moest was tijdens de Tour de Francequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Beterschap voor je mam, ik weet wel een vreselijk saai tv -programma wat ze 24 uur per dag kan gaan kijken.......

quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Beterschap voor je mam, ik weet wel een vreselijk saai tv -programma wat ze 24 uur per dag kan gaan kijken.......
 leuke tip
  leuke tip   

Waarom nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:01 schreef md89 het volgende:
Ugh ik kan de liveshow vanavond niet zien

Het staat vanavond toch al op Net 5 gemist?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:01 schreef md89 het volgende:
Ugh ik kan de liveshow vanavond niet zien

Je heb gelijk maar ze denkt dat ze met de populairste bewoner te maken heeft Guido en daar wil ze van profiteren nou dat heeft ze goed mis dat leest ze wel op fok als ze vrij is. En ik zou me niet door haar willen laten kriebelen ze is ongeveer net zo oud als mijn dochter en ik hou het liever bij een leuke man.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:57 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Lauraatje wil eigenlijk keihard door Guido genomen worden.
Maar Guido vind haar maar saai zoals hij zelf zei.
Guido merkt dat Laura eigenlijk geen eigen wil/mening heeft en probeert haar te geruststellen dat ze gerust met Alex kan zijn.
Maar dat durft Lijzige Laura niet, misschien omdat ze hem werkelijk niet leuk vind en misschien door groepsdruk.
Maar ze heeft ook geen lef genoeg om hem af tte wijzen en zo respect voor iemand te hebben.
Misschien kan je Laura wel inhuren om je te laten kriebelen. Daar weet Guido alles van af hoe je dat aanpakt

Lol, ik denk dat ik er morgen maar heen ga om te koken en zulks.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
 Heeft ze meer aan.
 Heeft ze meer aan.  

Mij om het even Sjerren als eerste naar binnen met 15% van de stemmen. Laura als tweede met 75%quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:59 schreef delfse het volgende:
Ik hoop zo als Laura en Sharon door zijn dat eerst Sharon naar binnen mag anders krijgt Sidonia nog meer kapsones en moeten we dat heel vaak horen dat ze ?% hadHopen maar dat ze naar huis gaat beter voor het progamma en voor haar zelf ze maakt zich steeds meer belachelijk met de gevoelens van Alex te spelen.

quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik denk dat ik er morgen maar heen ga om te koken en zulks.Heeft ze meer aan.
 En Kahaarin de hele dag zonder SST? Wel barmhartig

Hebben ze daar geen koffiemelk of zo...ik zie me (niet) vroeg in de morgen zo me melk kloppen.
 Hebben ze daar geen koffiemelk of zo...ik zie me (niet) vroeg in de morgen zo me melk kloppen.

Laura is niet voor niets zo populair!quote:

laura mag mij wel komen kriebelen, dat kan ze gewoon superquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef delfse het volgende:
[..]
Je heb gelijk maar ze denkt dat ze met de populairste bewoner te maken heeft Guido en daar wil ze van profiteren nou dat heeft ze goed mis dat leest ze wel op fok als ze vrij is. En ik zou me niet door haar willen laten kriebelen ze is ongeveer net zo oud als mijn dochter en ik hou het liever bij een leuke man.

Laura moet blijvenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:03 schreef versabommie het volgende:
Moest ff verbinding resetten.. Is die enge Laura al opgepleurd?

Lappie mee!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:03 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |