Liever Zweeds dan of iets in die richting, bij polen krijg ik meer het idee voor een badkamer o.i.d die nog gedaan moet wordenquote:
Iedereen is ziek en/of verkouden latelyquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
Hier ook wel, heb alleen beetje honger en koppijn door verkoudheid
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ga gewoon voor een lekkere, oerhollandsche vent![]()
tja, het weer schakeld weer om, althans dat is de bedoeling dacht ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedereen is ziek en/of verkouden lately
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
Ja ben er weer vandoor even sporten, tot over een uurtje.![]()
Heet dat tegenwoordig zo, en doe je er zo lang over?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
Ja ben er weer vandoor even sporten, tot over een uurtje.![]()
wintersportje gehad op de lange latten ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:04 schreef cafpow het volgende:
mwa, zo nieuw ben ik ook nietkom hier regelmatig sinds 31 december
alleen heb een maandje pauze gehad
Poolen in the pocket?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
PoolenAlhoewel ik ook een oerhollandsche vent ben
En ik dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Poolen in the pocket?Oke.
Oerhollands
Tnxquote:
Iets langer zelfs nog 1-2uur, 4x per weekquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heet dat tegenwoordig zo, en doe je er zo lang over?
That explainsquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tnx
[..]
Iets langer zelfs nog 1-2uur, 4x per week
Hier voor je MIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier voor je MIMjah, dat krijg je ervan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al was dat niet helemaal wat ik bedoelde
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Juist nietquote:
Hollandse meiden is ook niets mis mee hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist nietDe mannen hier hebben het altijd over of Oostblokkers, of Scandinaviërs of Spaanse schonen of zo. En da bennik nie
Niets mis met een Arische dame hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist nietDe mannen hier hebben het altijd over of Oostblokkers, of Scandinaviërs of Spaanse schonen of zo. En da bennik nie
jij bent toch oostblok?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon in een andere vijver gaan vissen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets mis met een Arische dame hoor
Ik ben toch niet Arisch, Ik heb geen blauwe ogenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets mis met een Arische dame hoor
Oosten, niet Oostblok, Peuquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hollandse meiden is ook niets mis mee hoor![]()
Whut?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon in een andere vijver gaan vissen?
Dan ligt het er nog aan of je bij de avontuurlijke of de saaie meiden hoort..quote:
Wat is avontuurlijk en wat is wild?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ligt het er nog aan of je bij de avontuurlijke of de saaie meiden hoort..
Jammer, ik hou wel van (zuid) oost Europese vrouwenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben toch niet Arisch, Ik heb geen blauwe ogen
[..]
Oosten, niet Oostblok, Peu
Geen saaie binnen zittende huismuts. WIld is nog beter dan avontuurlijkquote:
Je weet toch hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer, ik hou wel van (zuid) oost Europese vrouwen
Oh, nee, ik vind het wel leuk om ook nog wat te doen als ik er tijd voor hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen saaie binnen zittende huismuts. WIld is nog beter dan avontuurlijk
Dan is het goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, ik vind het wel leuk om ook nog wat te doen als ik er tijd voor heb
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liever Zweeds dan of iets in die richting, bij polen krijg ik meer het idee voor een badkamer o.i.d die nog gedaan moet worden
je zou mn geheugen komen opfrissenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet toch hoe ik eruit zieAl ben ik wel een deeltje Duits (en Frans)
[..]
Oh, nee, ik vind het wel leuk om ook nog wat te doen als ik er tijd voor heb
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Buiten dan dat je buiten de factuur, ook je halve huisraad en auto kwijt bentquote:
als je een wild wijf wil hebben moet je geen saaie berekende witte nemenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen saaie binnen zittende huismuts. WIld is nog beter dan avontuurlijk
Ja eh, ik moet mijn huis toch ook ingericht krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Buiten dan dat je buiten de factuur, ook je halve huisraad en auto kwijt bent
Je kan altijd de huppel tactiek toe passenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, ik moet mijn huis toch ook ingericht krijgen
Oh ja. Jij wilde me mee hebben in de sauna. Ik weet 't alweerquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je zou mn geheugen komen opfrissen
Wie is dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zou ik prima vinden, die laat ik niet meer los
Nee, je mocht hier in de sauna, het hoeft niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja. Jij wilde me mee hebben in de sauna. Ik weet 't alweer
Saai ziet ze eruit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zou ik prima vinden, die laat ik niet meer los
Stille wateren, diepe gronden zeggen ze toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef kitao het volgende:
[..]
als je een wild wijf wil hebben moet je geen saaie berekende witte nemen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan altijd de huppel tactiek toe passen
niet?quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, je mocht hier in de sauna, het hoeft niet.
Is that really so?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Volgens Google is deze pagina in het Engels geschreven.
Ik heb altijd zin in knuffelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef xFriendx het volgende:
Met dat grauwe weer en wind heb ik zin om te knuffelen
Ik ga er straks eentje halenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef xFriendx het volgende:
Met dat grauwe weer en wind heb ik zin om te knuffelen
+1quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin in knuffelen
Hoort dat standaard bij een kind hebben?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is heel goed nieuws voor de mannelijke bevolkingquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, had ik daarvoor ook al. Hoe denk je dat ik aan 'm gekomen ben...quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoort dat standaard bij een kind hebben?
De hele mannelijke bevolking?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is heel goed nieuws voor de mannelijke bevolking
Niet door te knuffelen iig..quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, had ik daarvoor ook al. Hoe denk je dat ik aan 'm gekomen ben...
Daar begon het wel mee hoor.quote:
Ohh, sorry hoor, ik wacht geduldig afquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk deel van misschien snap jij niet
Oh nou, bedanktquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
Door al dat gepost over knuffelen wil ik er ook eentjealleen niet van diegene nu online zijn in singles
En eindigde het daarmee?quote:
Engel komt vanavond vast nog wel even kijken. Misschien heb je geluk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
Door al dat gepost over knuffelen wil ik er ook eentjealleen niet van diegene nu online zijn in singles
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Engel komt vanavond vast nog wel even kijken. Misschien heb je geluk.
Same herequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
Dat en een peuk.quote:
Nope, my life is boring.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef kitao het volgende:
heb iemand nog wat spannends meegemaakt vandaag.
dit gaat allemaal echt helemaal nergens over
Met jou drink ik liever een biertjequote:
WTF, 'heb iemand'..?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef kitao het volgende:
Oh ja, dat zouden we ook nog een keertje doen hequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met jou drink ik liever een biertjeniets persoonlijks maar knuffelen met jou
Iemand andersquote:
* missbehavin sluipt stilletjes op samzz af en knuffelt stiekem toch, ha!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin sluipt stilletjes op samzz af en knuffelt stiekem toch, ha!
Jij nietquote:
Eens kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef kitao het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ja, dat zouden we ook nog een keertje doen he
Ik heb hongerquote:
Geen idee, dat ligt aan de baasquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
InderdaadWanneer heb je een keertje tijd?
Ja maar ik had je niet gezien!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben online hoor. Dus je eerste opmerking was onjuist.
Zonnestraaltje jijquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef kitao het volgende:
[..]
oeps![]()
pas t niet in jou straatje bekakte aardappel ?
Pff ik heb misschien niet eens een baas meer na 1 aprilquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, dat ligt aan de baas
Bekakte aardappel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef kitao het volgende:
[..]
oeps![]()
pas t niet in jou straatje bekakte aardappel ?
Oi.. Al uitzicht op iets anders?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff ik heb misschien niet eens een baas meer na 1 april
Hey, de een gebruikt zout, de andere paprika poeder, blijkbaar vind hij dat lekker..quote:
Gecrashed welquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef kitao het volgende:
niemand gecrasht, vreemd gegaan, near-dead-experience, onder het mes gelegen ?
echt niemand ?
nee, nog niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oi.. Al uitzicht op iets anders?
Ja, ik ben een geestquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef kitao het volgende:
niemand gecrasht, vreemd gegaan, near-dead-experience, onder het mes gelegen ?
echt niemand ?
Wat zondequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef kitao het volgende:
[..]
laat me raden, op de A58 met 20.000 liter aan vaten xtc-vaten
Nee, dat dan weer niet.. En die zin staat raarquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef kitao het volgende:
[..]
Zoeken naar iets anders en hopen dat ik mag blijven.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef PeuRac het volgende:
Zure matjesis weer eens wat anders dan een zure sloot
Ja GVD daar heb ik 3 maanden voor moeten werken omdat te maken jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef kitao het volgende:
[..]
Oooooh! Ik wil ook! Nostalgie is datquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef PeuRac het volgende:
Zure matjesis weer eens wat anders dan een zure sloot
Neequote:
Hoeveel mensen hebben je vandaag doodgewenst?quote:
Checkquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef kitao het volgende:
niemand gecrasht, vreemd gegaan, near-dead-experience 3x, onder het mes gelegen ?
echt niemand ?
Kom maar halenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooooh! Ik wil ook! Nostalgie is dat
Whut?quote:
Jij hebt goede troeven in handen, verdoriequote:
Uhuhquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan je het er wel goed op, eigenlijk?
ooh, moest t over vandaag gaan?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt goede troeven in handen, verdorie
Nu heb ik ook nog zin in die groene en roze zure bommenquote:
ligt er wel aan op watquote:
als het teveel zijn pleur ik gewoon weer op, je weet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben je vandaag doodgewenst?
Alleen die roze!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu heb ik ook nog zin in die groene en roze zure bommen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu heb ik ook nog zin in die groene en roze zure bommen
Als het goed is heb je een Chinese of zo tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef kitao het volgende:
[..]
als het teveel zijn pleur ik gewoon weer op, je weet.
ben met niemand getrouwd hier tog ?
Hoe laat?quote:
Ze zijn zo lekkerquote:
Dat hoor ik in de week er voorquote:
quote:
Een Sony Vaioquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
Deze ga ik kopen!http://nl.hardware.info/n(...)-fusion-verkrijgbaar
Ja en?quote:
quote:
Ik vind het een kutmerk. Met zoveel gezeikquote:
zie editquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het een kutmerk. Met zoveel gezeik
slootwater en wattes?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef kitao het volgende:
[..]
logisch, heineken en die nash-car gaan niet goed samen
al komt ze van de zuidpool, ze is niet van hierquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het goed is heb je een Chinese of zo toch
Wat hebben mensen toch tegen Heineken?quote:
Oh, dus je bent helemaal niet getrouwd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef kitao het volgende:
[..]
al komt ze van de zuidpool, ze is niet van hier![]()
anyway, was figuurlijk gesproken
niks, maar t is geen bierquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat hebben mensen toch tegen Heineken?
Het smaakt nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nascarquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:17 schreef kitao het volgende:
[..]
nash-car racing heet dat toch ?
of doet alfa niet mee ?
mmm dat is waarquote:
Trouwen?quote:
als je Nascar bedoelt, daar doen alleen Amerikaanse merken aan meequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:17 schreef kitao het volgende:
[..]
nash-car racing heet dat toch ?
of doet alfa niet mee ?
tjoe muskie, gaan we ineens serieus doen ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dus je bent helemaal niet getrouwd?
Nee, die had ik vanmiddag ook gepostquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ben ik de enige die dit indrukwekkend vind?
http://www.zie.nl/video/o(...)Utrecht/m1gz0fwf7ru0
Ik vroeg me gewoon af of er serieus iemand is die met jou wil trouwenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef kitao het volgende:
[..]
tjoe muskie, gaan we ineens serieus doen ?
*zucht* ben wel getrouwd maar dat noem ik dus geen bijzondere beleving die iemand heeft meegemaakt vandaag
kutchauvinisten !quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je Nascar bedoelt, daar doen alleen Amerikaanse merken aan meeEn ik rij op dit moment Volvo
In ruil voor een verblijfsvergunning vast welquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af of er serieus iemand is die met jou wil trouwen
Niks mis met Heineken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zitten ook een paar Toyota's tussen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je Nascar bedoelt, daar doen alleen Amerikaanse merken aan meeEn ik rij op dit moment Volvo
Toch zou ik wachten op een ander merk. We hebben er op het werk verschillende gehad en geen enkele zonder gezeik. En als er iets mee is mag je hem terug sturen naar Ierland en duurt het gigantisch lang als je hem weer terug hebt.quote:
Oh, gemistquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die had ik vanmiddag ook gepost
Tapbier is wel vaker minder lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met Heineken.
Grolsch op tap is pas slootwater.
Goed puntquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In ruil voor een verblijfsvergunning vast wel
Jij hebt er duidelijk geen verstand vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met Heineken.
jij had toch Grolsch op tap?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met Heineken.
Feestjequote:
tja, dus wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af of er serieus iemand is die met jou wil trouwen
Nou ja dan kan ik het aan de tepel hangenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef ArTiC het volgende:
Zodra je zwanger bent ben je al mama
(zo zie ik het)
oke, welke merken zou je dan wel aanraden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Toch zou ik wachten op een ander merk. We hebben er op het werk verschillende gehad en geen enkele zonder gezeik. En als er iets mee is mag je hem terug sturen naar Ierland en duurt het gigantisch lang als je hem weer terug hebt.
De laatste die we hebben gekocht (iemand die PERSE een Vaio wilde) hebben we terug moeten sturen omdat hij na 3 maanden zo hard crashte dat alles echt gewoon stuk was. Niet alleen de HD maar ook moederbord en videokaart.
Ik weet niet hoe Sony zulke troep kan maken. Maar ik zou het zonde van je geld vinden als je het zou kopen ook al is Sony de enige die het maakt.
Betaal je ze zo veel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef kitao het volgende:
[..]
tja, dus wel.
niet zo gek eigenlijk, ik ben heel geliefd bij me vrouwtjes
Wanneer ga je dan bier schenkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt geen grolsch in.
Gewoon Heineken en binnenkort ook Warsteiner erbij.
Je hebt er meerdere?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef kitao het volgende:
[..]
tja, dus wel.
niet zo gek eigenlijk, ik ben heel geliefd bij me vrouwtjes
Duidelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt geen grolsch in.
Dus zelfs voor mij is het mogelijkquote:
Als je een hond voed, blijft die je leuk vinden hequote:
Zuipen en dansenquote:
Ik drink nog liever uit die rivier voor je deur.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt geen grolsch in.
Hier in het dorpshuis hebben ze Grolsch en daar hoor je alleen maar klachten over.quote:
Werkt dat zo met die importjes uit het oosten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je een hond voed, blijft die je leuk vinden he
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werkt dat zo met die importjes uit het oosten?
twee concubines hou ik er op na.quote:
De dames in het bejaardenhuis om de hoek vinden het prachtig als 'ie weer eens langs komt.quote:
De nieuwe serie E Dell laptops zou ik je ook AFraden..quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, welke merken zou je dan wel aanraden?
Afrika dan?quote:
Langs komt en vooral niet stoptquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dames in het bejaardenhuis om de hoek vinden het prachtig als 'ie weer eens langs komt.
Zucht.. mannenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef kitao het volgende:
[..]
twee concubines hou ik er op na.
maar ik zie ze minder dan gewenst, momenteel zitten ze allebei in het buitenland.
Warsteiner is een goeiequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt geen grolsch in.
t..llquote:
Aaah! Dat is hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dames in het bejaardenhuis om de hoek vinden het prachtig als 'ie weer eens langs komt.
Dan nog!quote:
klinkt wel okquote:
Oke alle mannen zijn klootzakkenquote:
Mannen? Hij heeft blijkbaar MSN contact met twee Nigerianen die zich voordoen als hulpeloze Russische vrouwen. Daar krijg ik ook regelmatig mailtjes over in mijn spambox.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke alle mannen zijn klootzakkenZo nu gelukkig?
thansks, ik zal t meenemen in mn beslissingquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef Tally het volgende:
[..]
De nieuwe serie E Dell laptops zou ik je ook AFraden..Die hebben ook constant wat.
HP is ook een bagger merk.
Wij hebben dan wat Samsungs, Toshiba, Asus en Acer. Hier hebben we op zich goede ervaringen mee. Al heeft Acer wel veel maandagmorgen modellen.![]()
Yup, helemaal als 'ie z'n rapport komt laten zien en dat ze 'm een glimmende euro kunnen geven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
Aaah! Dat is hetWel leuk voor die ouwetjes
Fijn dat ik jou zo intens gelukkig kan makenquote:
En alle vrouwen zijn kuthoeren...quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet het vlees ook niet rauw eten hequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
Echt, eten sucks, al een uur buikpijn.
ik heb 2 royksopp CD's in de kast staan hier en ze zijn ook duidelijk hoorbaar in dat nummerquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
No shit, echt! Hehe, dat had ik niet van jou verwacht!
bonuspunten joejoe
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fijn dat ik jou zo intens gelukkig kan makennog andere wensen jonge dame?
wat heb je gegeten dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
Echt, eten sucks, al een uur buikpijn.
Ik hou normaal niet van die muziek, nu ook niet, maar ik kan het wel aanhoren/waarderen op het momentquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
No shit, echt! Hehe, dat had ik niet van jou verwacht!
bonuspunten joejoe
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb 2 royksopp CD's in de kast staan hier en ze zijn ook duidelijk hoorbaar in dat nummer
Dat zijn jouw woorden niet de mijnequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En alle vrouwen zijn kuthoeren...
Zijn we toch weer gelijkwaardig
Patatquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet het vlees ook niet rauw eten he
Friet!quote:
Hahahquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Genoeg, maar of je die kan vervullen. Hoewel, jij chemicus...
En toch kan ik die klootzakken niet missenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ken je This must be it? Die is zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb 2 royksopp CD's in de kast staan hier en ze zijn ook duidelijk hoorbaar in dat nummer
hmm, ben zelf 46, de ene is 35 en de ander 33.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
ik!quote:
Mmmmmmmmmmm dat klinkt bekendquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch kan ik die klootzakken niet missen
You shouldquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg hier een hele angstaanjagende MI van
Niks fucking, dan zat ik hier nu niet.quote:
Ga patat eten johquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niks fucking, dan zat ik hier nu niet.
staat zo te zien niet op Melody AM of The Misunderstanding, dus neequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ken je This must be it? Die is zo
Ik kan alles maken van Viagra tot de pil van Drion en van XTC tot zenuwgas. Uw vraagt ik draaiquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
laat ik dat maar niet hier neerzetten.
Lijnenquote:
Alleen kan ik op youtube de goede niet vinden, hij is een tikje langzamer dan die ik heb.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
staat zo te zien niet op Melody AM of The Misunderstanding, dus nee
Kunnen we gewoon bestellen bij jou?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan alles maken van Viagra tot de pil van Drion en van XTC tot zenuwgas. Uw vraagt ik draai
Zeg dat nou niet te hard...quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan alles maken van Viagra tot de pil van Drion en van XTC tot zenuwgas. Uw vraagt ik draai
Lijnen door te neuken dat kan prima samenquote:
Ja alleen door problemen met toeleveranciers kan het wat langer duren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kunnen we gewoon bestellen bij jou?
Kut dat is waar ook er lezen hier mensen mee......quote:
En voor jou?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
XTC/Viagra/Cialis mixje voor MissB dus
Eerst trouwen met missbquote:
Zeg, mag ik dat zelf uitmaken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
XTC/Viagra/Cialis mixje voor MissB dus
Groeimiddelquote:
Eh, not to burst your bubble, maar ik trouw niet zonder eerst te neuken hoorquote:
Ik ga mezelf in de zeik nemen nu.. Elke variant groeihormoonquote:
Goed zo schat, beetje zelfspotquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga mezelf in de zeik nemen nu.. Elke variant groeihormoon
Daar gaat het feestjequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, not to burst your bubble, maar ik trouw niet zonder eerst te neuken hoor
Jij wilt tieten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
't voelt zo.. vreemdquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed zo schat, beetje zelfspot
Spuit 11quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
En toch laat ik de mijne niet bij jou aangroeienquote:
Het went snelquote:
Dat hoeft ook niet, ik kom wel gewoon langs bij jouquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch laat ik de mijne niet bij jou aangroeien
MI van Jofu met jouw boobsquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch laat ik de mijne niet bij jou aangroeien
Dan ga ik maar snel douchenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, ik kom wel gewoon langs bij jou
Niet dat er veel veranderdquote:
Ik zoek gewoon een reden om op te staan en de whisky uit de kast te pakken.quote:
Hahaha en een ander accentquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet dat er veel veranderd![]()
Ik heb alleen veel korter haar. En donkerder.
Dan ben ik een geweldige reden lijkt me zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een reden om op te staan en de whisky uit de kast te pakken.
Dat is nou eens een goed idee, een goed glas whiskyquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een reden om op te staan en de whisky uit de kast te pakken.
Nee, ik douche het liefste alleenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je mag ook wachten tot ik er ben hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |