tja, dus wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af of er serieus iemand is die met jou wil trouwen
Nou ja dan kan ik het aan de tepel hangenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef ArTiC het volgende:
Zodra je zwanger bent ben je al mama
(zo zie ik het)
oke, welke merken zou je dan wel aanraden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Toch zou ik wachten op een ander merk. We hebben er op het werk verschillende gehad en geen enkele zonder gezeik. En als er iets mee is mag je hem terug sturen naar Ierland en duurt het gigantisch lang als je hem weer terug hebt.
De laatste die we hebben gekocht (iemand die PERSE een Vaio wilde) hebben we terug moeten sturen omdat hij na 3 maanden zo hard crashte dat alles echt gewoon stuk was. Niet alleen de HD maar ook moederbord en videokaart.
Ik weet niet hoe Sony zulke troep kan maken. Maar ik zou het zonde van je geld vinden als je het zou kopen ook al is Sony de enige die het maakt.
Betaal je ze zo veel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef kitao het volgende:
[..]
tja, dus wel.
niet zo gek eigenlijk, ik ben heel geliefd bij me vrouwtjes
Wanneer ga je dan bier schenkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt geen grolsch in.
Gewoon Heineken en binnenkort ook Warsteiner erbij.
Je hebt er meerdere?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef kitao het volgende:
[..]
tja, dus wel.
niet zo gek eigenlijk, ik ben heel geliefd bij me vrouwtjes
Duidelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt geen grolsch in.
Dus zelfs voor mij is het mogelijkquote:
Als je een hond voed, blijft die je leuk vinden hequote:
Zuipen en dansenquote:
Ik drink nog liever uit die rivier voor je deur.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt geen grolsch in.
Hier in het dorpshuis hebben ze Grolsch en daar hoor je alleen maar klachten over.quote:
Werkt dat zo met die importjes uit het oosten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je een hond voed, blijft die je leuk vinden he
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werkt dat zo met die importjes uit het oosten?
twee concubines hou ik er op na.quote:
De dames in het bejaardenhuis om de hoek vinden het prachtig als 'ie weer eens langs komt.quote:
De nieuwe serie E Dell laptops zou ik je ook AFraden..quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, welke merken zou je dan wel aanraden?
Afrika dan?quote:
Langs komt en vooral niet stoptquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dames in het bejaardenhuis om de hoek vinden het prachtig als 'ie weer eens langs komt.
Zucht.. mannenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef kitao het volgende:
[..]
twee concubines hou ik er op na.
maar ik zie ze minder dan gewenst, momenteel zitten ze allebei in het buitenland.
Warsteiner is een goeiequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt geen grolsch in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |