Uhuhquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan je het er wel goed op, eigenlijk?
ooh, moest t over vandaag gaan?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt goede troeven in handen, verdorie
Nu heb ik ook nog zin in die groene en roze zure bommenquote:
ligt er wel aan op watquote:
als het teveel zijn pleur ik gewoon weer op, je weet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben je vandaag doodgewenst?
Alleen die roze!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu heb ik ook nog zin in die groene en roze zure bommen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu heb ik ook nog zin in die groene en roze zure bommen
Als het goed is heb je een Chinese of zo tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef kitao het volgende:
[..]
als het teveel zijn pleur ik gewoon weer op, je weet.
ben met niemand getrouwd hier tog ?
Hoe laat?quote:
Ze zijn zo lekkerquote:
Dat hoor ik in de week er voorquote:
quote:
Een Sony Vaioquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
Deze ga ik kopen!http://nl.hardware.info/n(...)-fusion-verkrijgbaar
Ja en?quote:
quote:
Ik vind het een kutmerk. Met zoveel gezeikquote:
zie editquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het een kutmerk. Met zoveel gezeik
slootwater en wattes?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef kitao het volgende:
[..]
logisch, heineken en die nash-car gaan niet goed samen
al komt ze van de zuidpool, ze is niet van hierquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het goed is heb je een Chinese of zo toch
Wat hebben mensen toch tegen Heineken?quote:
Oh, dus je bent helemaal niet getrouwd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef kitao het volgende:
[..]
al komt ze van de zuidpool, ze is niet van hier![]()
anyway, was figuurlijk gesproken
niks, maar t is geen bierquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat hebben mensen toch tegen Heineken?
Het smaakt nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nascarquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:17 schreef kitao het volgende:
[..]
nash-car racing heet dat toch ?
of doet alfa niet mee ?
mmm dat is waarquote:
Trouwen?quote:
als je Nascar bedoelt, daar doen alleen Amerikaanse merken aan meequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:17 schreef kitao het volgende:
[..]
nash-car racing heet dat toch ?
of doet alfa niet mee ?
tjoe muskie, gaan we ineens serieus doen ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dus je bent helemaal niet getrouwd?
Nee, die had ik vanmiddag ook gepostquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ben ik de enige die dit indrukwekkend vind?
http://www.zie.nl/video/o(...)Utrecht/m1gz0fwf7ru0
Ik vroeg me gewoon af of er serieus iemand is die met jou wil trouwenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef kitao het volgende:
[..]
tjoe muskie, gaan we ineens serieus doen ?
*zucht* ben wel getrouwd maar dat noem ik dus geen bijzondere beleving die iemand heeft meegemaakt vandaag
kutchauvinisten !quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je Nascar bedoelt, daar doen alleen Amerikaanse merken aan meeEn ik rij op dit moment Volvo
In ruil voor een verblijfsvergunning vast welquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af of er serieus iemand is die met jou wil trouwen
Niks mis met Heineken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zitten ook een paar Toyota's tussen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je Nascar bedoelt, daar doen alleen Amerikaanse merken aan meeEn ik rij op dit moment Volvo
Toch zou ik wachten op een ander merk. We hebben er op het werk verschillende gehad en geen enkele zonder gezeik. En als er iets mee is mag je hem terug sturen naar Ierland en duurt het gigantisch lang als je hem weer terug hebt.quote:
Oh, gemistquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die had ik vanmiddag ook gepost
Tapbier is wel vaker minder lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met Heineken.
Grolsch op tap is pas slootwater.
Goed puntquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In ruil voor een verblijfsvergunning vast wel
Jij hebt er duidelijk geen verstand vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met Heineken.
jij had toch Grolsch op tap?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met Heineken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |