Je kan altijd de huppel tactiek toe passenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, ik moet mijn huis toch ook ingericht krijgen
Oh ja. Jij wilde me mee hebben in de sauna. Ik weet 't alweerquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je zou mn geheugen komen opfrissen
Wie is dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zou ik prima vinden, die laat ik niet meer los
Nee, je mocht hier in de sauna, het hoeft niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja. Jij wilde me mee hebben in de sauna. Ik weet 't alweer
Saai ziet ze eruit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zou ik prima vinden, die laat ik niet meer los
Stille wateren, diepe gronden zeggen ze toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef kitao het volgende:
[..]
als je een wild wijf wil hebben moet je geen saaie berekende witte nemen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan altijd de huppel tactiek toe passen
niet?quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, je mocht hier in de sauna, het hoeft niet.
Is that really so?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Volgens Google is deze pagina in het Engels geschreven.
Ik heb altijd zin in knuffelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef xFriendx het volgende:
Met dat grauwe weer en wind heb ik zin om te knuffelen
Ik ga er straks eentje halenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef xFriendx het volgende:
Met dat grauwe weer en wind heb ik zin om te knuffelen
+1quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin in knuffelen
Hoort dat standaard bij een kind hebben?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is heel goed nieuws voor de mannelijke bevolkingquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, had ik daarvoor ook al. Hoe denk je dat ik aan 'm gekomen ben...quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoort dat standaard bij een kind hebben?
De hele mannelijke bevolking?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is heel goed nieuws voor de mannelijke bevolking
Niet door te knuffelen iig..quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, had ik daarvoor ook al. Hoe denk je dat ik aan 'm gekomen ben...
Daar begon het wel mee hoor.quote:
Ohh, sorry hoor, ik wacht geduldig afquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk deel van misschien snap jij niet
Oh nou, bedanktquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
Door al dat gepost over knuffelen wil ik er ook eentjealleen niet van diegene nu online zijn in singles
En eindigde het daarmee?quote:
Engel komt vanavond vast nog wel even kijken. Misschien heb je geluk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
Door al dat gepost over knuffelen wil ik er ook eentjealleen niet van diegene nu online zijn in singles
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Engel komt vanavond vast nog wel even kijken. Misschien heb je geluk.
Same herequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
Dat en een peuk.quote:
Nope, my life is boring.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef kitao het volgende:
heb iemand nog wat spannends meegemaakt vandaag.
dit gaat allemaal echt helemaal nergens over
Met jou drink ik liever een biertjequote:
WTF, 'heb iemand'..?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef kitao het volgende:
heb iemand nog wat spannends meegemaakt vandaag.
dit gaat allemaal echt helemaal nergens over
Oh ja, dat zouden we ook nog een keertje doen hequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met jou drink ik liever een biertjeniets persoonlijks maar knuffelen met jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |