Liever Zweeds dan of iets in die richting, bij polen krijg ik meer het idee voor een badkamer o.i.d die nog gedaan moet wordenquote:
Iedereen is ziek en/of verkouden latelyquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
Hier ook wel, heb alleen beetje honger en koppijn door verkoudheid
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ga gewoon voor een lekkere, oerhollandsche vent![]()
tja, het weer schakeld weer om, althans dat is de bedoeling dacht ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedereen is ziek en/of verkouden lately
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
Ja ben er weer vandoor even sporten, tot over een uurtje.![]()
Heet dat tegenwoordig zo, en doe je er zo lang over?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
Ja ben er weer vandoor even sporten, tot over een uurtje.![]()
wintersportje gehad op de lange latten ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:04 schreef cafpow het volgende:
mwa, zo nieuw ben ik ook nietkom hier regelmatig sinds 31 december
alleen heb een maandje pauze gehad
Poolen in the pocket?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
PoolenAlhoewel ik ook een oerhollandsche vent ben
En ik dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Poolen in the pocket?Oke.
Oerhollands
Tnxquote:
Iets langer zelfs nog 1-2uur, 4x per weekquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heet dat tegenwoordig zo, en doe je er zo lang over?
That explainsquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tnx
[..]
Iets langer zelfs nog 1-2uur, 4x per week
Hier voor je MIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier voor je MIMjah, dat krijg je ervan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al was dat niet helemaal wat ik bedoelde
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Juist nietquote:
Hollandse meiden is ook niets mis mee hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist nietDe mannen hier hebben het altijd over of Oostblokkers, of Scandinaviėrs of Spaanse schonen of zo. En da bennik nie
Niets mis met een Arische dame hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist nietDe mannen hier hebben het altijd over of Oostblokkers, of Scandinaviėrs of Spaanse schonen of zo. En da bennik nie
jij bent toch oostblok?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon in een andere vijver gaan vissen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets mis met een Arische dame hoor
Ik ben toch niet Arisch, Ik heb geen blauwe ogenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets mis met een Arische dame hoor
Oosten, niet Oostblok, Peuquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hollandse meiden is ook niets mis mee hoor![]()
Whut?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon in een andere vijver gaan vissen?
Dan ligt het er nog aan of je bij de avontuurlijke of de saaie meiden hoort..quote:
Wat is avontuurlijk en wat is wild?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ligt het er nog aan of je bij de avontuurlijke of de saaie meiden hoort..
Jammer, ik hou wel van (zuid) oost Europese vrouwenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben toch niet Arisch, Ik heb geen blauwe ogen
[..]
Oosten, niet Oostblok, Peu
Geen saaie binnen zittende huismuts. WIld is nog beter dan avontuurlijkquote:
Je weet toch hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer, ik hou wel van (zuid) oost Europese vrouwen
Oh, nee, ik vind het wel leuk om ook nog wat te doen als ik er tijd voor hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen saaie binnen zittende huismuts. WIld is nog beter dan avontuurlijk
Dan is het goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, ik vind het wel leuk om ook nog wat te doen als ik er tijd voor heb
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liever Zweeds dan of iets in die richting, bij polen krijg ik meer het idee voor een badkamer o.i.d die nog gedaan moet worden
je zou mn geheugen komen opfrissenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet toch hoe ik eruit zieAl ben ik wel een deeltje Duits (en Frans)
[..]
Oh, nee, ik vind het wel leuk om ook nog wat te doen als ik er tijd voor heb
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Buiten dan dat je buiten de factuur, ook je halve huisraad en auto kwijt bentquote:
als je een wild wijf wil hebben moet je geen saaie berekende witte nemenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen saaie binnen zittende huismuts. WIld is nog beter dan avontuurlijk
Ja eh, ik moet mijn huis toch ook ingericht krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Buiten dan dat je buiten de factuur, ook je halve huisraad en auto kwijt bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |