Zij smeekte me net om te komen.. dat gaat wel goed komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je het er heel dik op gaat leggen dat je het zo leuk vindt, haakt ze af.
Ik las "uit mijn bi tijd."quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:32 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat ik negatieve dingen en positieve dingen heb meegenomen uit mijn bij tijd en wijle roerige verleden. Negatief vind ik onzekerheid en hang naar bevestiging en een zekere cynische inslag. Positief is dat ik niet snel in paniek raak, kan relativeren en optimistisch ben erdoor. Zolang het positieve opweegt tegen het negatieve is het geen ramp, lijkt me.
Zondag om half tienquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:33 schreef Samzz het volgende:
Rip, wanneer komt jouw programma erop? Ik heb toch besloten het eens te kijken, nadat ik me een beetje verdiept heb in de materie
Jij denkt dat alles op fok wel iemand 'raakt' hè? En dat het dan leuk is om daar 255 keer op terug te komen, terwijl het zelfs toen al niemand raakte.quote:
TrainBH.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:34 schreef L-E het volgende:
'Borstjes' klinkt lief. Alsof ze net pas aan het groeien zijn.
werd eens tijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Of gewoon klein zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ziek in je hoofd ben jequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zij smeekte me net om te komen.. dat gaat wel goed komen
Het zit nog steeds diep he..
Je leek me gewoon iemand met kleine prontige borstjes. Niet dat dat iets slechts is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook als ze net beginnen te groeien.
En nu heb ik het tietenlied in m'n hoofdquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Het beeld dat jij van mij hebt, wil ik absoluut niet verstoren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je leek me gewoon iemand met kleine prontige borstjes. Niet dat dat iets slechts is.
Maar dan zijn ze niet gewoon klein, dan zijn ze groeiende.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Is wel beter voor onze gemoedsrust denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Het beeld dat jij van mij hebt, wil ik absoluut niet verstoren.
Dit is niet snel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben even een halfuurtje weg, en opeens gaan jullie weer snel
Is J-K gewoon klein, of ook groeiende?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze niet gewoon klein, dan zijn ze groeiende.
JK is klein.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Is J-K gewoon klein, of ook groeiende?
Dat is heel erg waar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:16 schreef L-E het volgende:
Mits een man mij goed behandelt zal ik overigens naast hem staan in elk mogelijk gevecht hoor. Dat dan weer wel.
Veel plezier vanavond Snuit! En als ik je niet meer zie: fijne vakantie!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Fijne avond allemaal nog
Ben er vandoor.. als ik me morgen niet meld, bel de politie dan maar op zondag.. Heeft die meid nog wat tijd om vleesch te eten
Helaas wordt hier niet meer gegroeidquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Is J-K gewoon klein, of ook groeiende?
Pronte.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je je kleine prontige borstjes bloot hebt gesteld.
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Fijne avond allemaal nog
Ben er vandoor.. als ik me morgen niet meld, bel de politie dan maar op zondag.. Heeft die meid nog wat tijd om vleesch te eten
Helemaal niet meer?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Helaas wordt hier niet meer gegroeid
Wat is weg?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:36 schreef PeuRac het volgende:
Handig, vaders die spullen weggooien die vrij essentieel zijn voor de veiligheid![]()
Gelukkig ben ik vriendjes met de bandenboer
We mogen toch hopen van wel!!!quote:
fijne vakantiequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Fijne avond allemaal nog
Hij had naafringen weggegooid van 2 velgen. Die waren voor reparatie bij de bandenboer. Gelukkig moesten ze toch deze richting op en hadden ze er 2 afgegooidquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Wat is weg?
[..]
We mogen toch hopen van wel!!!
Paint? Word?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef missbehavin het volgende:
Twee van de drie logo's af en boss man is happy
Wat zijn naafringen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij had naafringen weggegooid van 2 velgen. Die waren voor reparatie bij de bandenboer. Gelukkig moesten ze toch deze richting op en hadden ze er 2 afgegooidanders had ik eerst de reserve velgen er weer op moeten zetten.
Overigens belde die net: "Ja, ben je al klaar?" Eeuh ja, waarom? "Je had de zomerbanden er eigenlijk wel onder mogen zetten" Bedenk dat GVD eerder![]()
Nu doet die dat zelf maarMoet nog 2 auto's zomer klaar maken, ben ik nog druk zat mee.
Ehm even zien... photo premiumquote:
Ah. Ik kreeg even een halve erectie toen ik dacht dat je photoshopte.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm even zien... photo premium
Soort opvulring voor velgen van de auto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, mijn baas die photoshop voor me fixt... dacht het niet. En ik zit nu niet thuis, dus dan maar zo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah. Ik kreeg even een halve erectie toen ik dacht dat je photoshopte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |