abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 april 2011 @ 10:27:52 #51
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95110190
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:26 schreef Ole het volgende:
Hoe weet je dat hij haar 500 euro vraagt?
Hoe weet je dat het niet zo is?
  Trouwste user 2022 woensdag 6 april 2011 @ 10:28:50 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_95110227
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:26 schreef Ole het volgende:
Hoe weet je dat hij haar 500 euro vraagt?
Ik gok maar wat. Het zal niet de goedkoopste zijn ole.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 april 2011 @ 10:31:15 #53
22592 crew  Ole
pi_95110320
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:28 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik gok maar wat. Het zal niet de goedkoopste zijn ole.

Misschien geilt hij wel op de media aandacht, en heeft hij haar als onbemiddelde klant. Die betalen andere tarieven, Maar zeker weten doen we dat niet he!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 woensdag 6 april 2011 @ 10:39:01 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_95110601
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Ole het volgende:

[..]

Misschien geilt hij wel op de media aandacht, en heeft hij haar als onbemiddelde klant. Die betalen andere tarieven, Maar zeker weten doen we dat niet he!
Is ook een optie

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_95110824
15 april wordt Hiddema wel geschorst voor 2 weken.

quote:
maandag 14 maart 2011
Theo Hiddema reageert op verlies beroep: ik kom in aanmerking voor een lintje
Het Hof van Discipline heeft de schorsing van de Theo Hiddema wegens uitlatingen over een ex-cliënt vandaag bekrachtigd. De schorsing gaat op 15 april in en duurt twee weken.

Op BNR vertelt Hiddema vervolgens over de zaak. Zijn stelling: ik kom in aanmerking voor een lintje. Te horen in het archief, 14 maart, vanaf 18:18 (15 minuten). Over de strafrechtadvocatuur als eergevoelig metier, de rol van de media en het zuiver op de graat zijn:

Mijn klandizie heeft er recht op om te weten hoe ik zelf over zaken denk die mijn eergevoel raken.

. Dat dit in de publiciteit kwam was - zo legt Hiddema uit - een ongelukje.
pi_95114345
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef LoveProfuzion het volgende:
Als Con de tijd had kunnen terugdraaien had ze die bastaardkinderen in die kartonnen doos laten liggen.
_O- _O- _O-
het zijn idd ook nog eens gedrochten van kinderen allemaal, zoiets had ik ook niet willen hebben laat staan voor betalen
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 april 2011 @ 12:32:51 #57
22592 crew  Ole
pi_95114748
Vandaag is trouwens de pro-formazitting
quote:
wo 06 apr 2011, 06:00
Constanza Breukhoven kruist in juni degens (van onze redactie)
AMSTERDAM - Constanza Breukhoven is vandaag aanwezig in de rechtbank, maar de degens worden pas echt op 24 juni gekruisd.

Foto: Ab Blauw In Den Haag hoort zij nogmaals waar zij van wordt verdacht: een miljoenendiefstal uit het huis van haar vader Hans. De zaak wordt op 24 juni inhoudelijk behandeld. De confrontatie met haar ouders blijft nog even uit

Het gaat vanmiddag om een pro-formazitting. De advocaat van Constanza, Erik Kerkhoven: De zitting is geen inhoudelijke behandeling, maar een regiezitting. Als het goed is, is mijn cliënte daarbij aanwezig. De tenlastelegging is nu bekend, het komt kort gezegd neer op diefstal. Op 24 juni wordt de zaak inhoudelijk behandeld.

De band met Constanza is beter dan ooit, zei Conny Breukhoven half december nog. Haar dochter had haar eerder de zorg van de twee kleinkinderen, Sammy (3) en Soraya (2), toevertrouwd. Tussen 24 en 27 december sloegen de dieven toe in het huis van Hans Breukhoven in Wassenaar. Er werden geen braaksporen aangetroffen bij Villa De Breuckhove, wat leidde tot verdenking van o.a. Constanza.

De oudste dochter van de Breukhovens, die ontkent dat ze iets met de misdrijven te maken heeft, heeft volgens justitie samen met haar partner Mohammed, de vader van haar kinderen, en diens broer 25 horloges met een totale waarde van 200.000 euro uit de kluis van Hans Breukhoven gestolen, evenals aandelen aan toonder ter waarde van 2,5 miljoen euro. Ook verdween ongeveer 68.000 euro en een onbekend bedrag aan buitenlands geld.

Constanza werd op 1 januari gearresteerd. Na een paar weken kwam zij weer op vrije voeten, nadat de rechter-commissaris
haar voorarrest niet verlengde. Haar partner en diens broer bleven, en zijn nog steeds, in hechtenis. Zij worden alle drie beschouwd als verdachte in de zaak.

Dochter Constanza, die nu 35 is, werd door Conny en haar ex-man Peter Zulver op jonge leeftijd uit Colombia geadopteerd. Drie andere kinderen volgden met Hans. Zij gingen in 2009 uit elkaar. Conny en Hans hebben laten weten dat ze vandaag niet aanwezig zijn in de rechtbank.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ole op 06-04-2011 12:59:02 ]
  woensdag 6 april 2011 @ 12:40:48 #58
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_95115034
quote:
Constanza Breukhoven kruist in juni degens van onze redactie
Zo staat het er wel grappig :P *Ziet zwaardgevecht voor zich
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 april 2011 @ 12:59:49 #59
22592 crew  Ole
pi_95115892
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:40 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Zo staat het er wel grappig :P *Ziet zwaardgevecht voor zich
Stomme Telegraaf.
Soms wordt het ook van "X is zwanger van onze redactie" of zoiets
pi_95129870
quote:
Breukhoven wees dochter aan als dader

DEN HAAG - Hans Breukhoven heeft zijn dochter Constanza en haar vriend bij de politie aangewezen als de meest waarschijnlijke verdachten van de diefstal van de kluis in zijn huis in Wassenaar. Dat bleek woensdag bij de rechtbank in Den Haag. De zakenman deed die beschuldiging volgens het Openbaar Ministerie toen hij aangifte deed.

Breukhoven kwam tot die conclusie omdat Constanza een van de weinigen was die de code van het beveiligingssysteem van zijn huis had, wist waar de reservesleutels lagen en omdat ze in geldnood zat. Zijn dochter en haar vriend worden daarom verdacht van de diefstal van 25 dure horloges met een totale waarde van ongeveer 200.000 euro, aandelen ter waarde van circa 2,5 miljoen euro en nog een aanzienlijk geldbedrag aan buitenlandse valuta.
Het ging woensdag nog niet om een inhoudelijke behandeling van de strafzaak. Die vindt naar verwachting plaats op 24 juni.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_95130387
Wie heeft er net het item in boulevard gezien? Er werd namelijk ook iets gezegd over een zwangerschap. Er werd gezegd dat iemand 2,5 maanden zwanger zou zijn waarop Constanza zou hebben gezegd dat het 3 maanden en 2 dagen zou zijn. Het zal toch niet over Constanza zelf gaan?
pi_95131419
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:48 schreef kvd het volgende:
Wie heeft er net het item in boulevard gezien? Er werd namelijk ook iets gezegd over een zwangerschap. Er werd gezegd dat iemand 2,5 maanden zwanger zou zijn waarop Constanza zou hebben gezegd dat het 3 maanden en 2 dagen zou zijn. Het zal toch niet over Constanza zelf gaan?
dat ging over de vriendin van brahim, de broer van constanza's man
pi_95131514
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:11 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat ging over de vriendin van brahim, de broer van constanza's man
gelukkig, het zou toch wat zijn als zij ook nog eens zwanger zou zijn
  woensdag 6 april 2011 @ 22:52:41 #64
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_95145733
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:48 schreef kvd het volgende:
De vriendin van haar zwager is net 2 of 3 maanden zwanger.
  donderdag 7 april 2011 @ 00:22:03 #65
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_95150982
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het is dan ook niet van belang of ze schuldig is. Het feit alleen al dat je je eigen dochter voor de rechtbank sleept is smullen.

Ik vind het oprecht heel sneu voor ze. Hebben je adoptie-ouders veel tijd en geld in je geinvesteerd in de hoop dat ook jij een beter leven krijgt, ga je ze beroven.

Dat hebben ze niet verdiend.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 april 2011 @ 03:29:36 #66
22592 crew  Ole
pi_95154487
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 00:22 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ik vind het oprecht heel sneu voor ze. Hebben je adoptie-ouders veel tijd en geld in je geinvesteerd in de hoop dat ook jij een beter leven krijgt, ga je ze beroven.

dat dus
  donderdag 7 april 2011 @ 10:06:00 #67
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_95157914
Volgens mij had ik begrepen dat Constanza al iets ouder was toen ze geadopteerd was (bedankt, menig kappersblaadje bij de kapper en leesmap bij mijn ouders). Mischien toch een tik meegekregen van dat alles. Verder is het natuurlijk best zuur als je ouders bulken van het geld en jij straatarm bent. En wat foute vriendjes: dan is de verleiding groot.

Constanza beschuldigt trouwens de nieuwe vriendin van Hans. Moddergooien ftw:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-alarmcode-ook.dhtml
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_95158237
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef SEMTEX het volgende:
Verder is het natuurlijk best zuur als je ouders bulken van het geld en jij straatarm bent.
ehhh, werken?
  donderdag 7 april 2011 @ 10:22:48 #69
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_95158428
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:16 schreef computergirl het volgende:

[..]

ehhh, werken?
Aan al die kinderen van Connie kun je zien dat ze dat niet gewend zijn, volgens mij :P En ja, je hebt natuurlijk gelijk :P
pi_95158614
quote:
Constanza Breukhoven: Pa's vriendin kende alarmcode ook

Constanza, de dochter van Hans en Connie Breukhoven, wordt bij de rechtbank in Den Haag belaagd door fotografen en cameraploegen. FOTO ANP © ANP
Het Openbaar Ministerie gaat waarschijnlijk op korte termijn Hans en zijn ex-vrouw Connie Breukhoven verhoren over wie allemaal de codes kennen van het alarmsysteem van de zwaar beveiligde Wassenaarse villa van Hans Breukhoven, zo meldt het AD.

© ANP

© ANP
De advocaten van Constanza Breukhoven (35), die samen met haar man Mohammed K. (27) wordt verdacht van diefstal uit de miljoenenvilla, hebben daar gisteren met succes op aangedrongen voor de Haagse rechtbank. Maandag bepaalt de rechter of het voormalige glamourkoppel binnenkort aan de tand wordt gevoeld.

Hans Breukhoven stelt dat, behalve hij, nog vijf anderen de ultrageheime codes kennen. In dit geval zijn privéchauffeur, twee particuliere beveiligers met honden, een huishoudster én zijn dochter Constanza.

Deze stelt echter dat ook de nieuwe vriendin van Hans Breukhoven mogelijk wist hoe ze het beveiligingssysteem moest bedienen. Volgens Constanza's advocaat Erik Kerkhoven zou Hans Breukhoven zijn vriendin een sms met de juiste codes hebben gestuurd. Hans Breukhoven ontkent dat zijn ex Connie en de Algerijnse vrouw de codes hebben. ,,Ik heb de stellige indruk dat Hans slordig met de codes omsprong,'' aldus Kerkhoven.

Het OM houdt Constanza en haar man nog steeds verantwoordelijk voor de diefstal waarbij 25 horloges (totale waarde 200.000 euro), tienduizenden euro's en aandelen zijn ontvreemd. Het tweetal zou eind december, toen Hans Breukhoven op vakantie was, in de villa zijn geweest. Volgens Constanza was ze er alleen en had ze, toen ze even bij vrienden in Leiden op visite ging, vergeten het alarmsysteem aan te zetten.

De zaak wordt op 24 juni verder behandeld.

Lees meer in het AD
(Redactie)
Inderdaad, moddergooien........
Is dat zo?
  donderdag 7 april 2011 @ 11:23:55 #71
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_95160453
quote:

Nee dat hebben ze zeker niet verdiend..Erg triest. ;(
pi_95160679
quote:

[..]

Aan de ene kant vind ik niet dat je als adoptiefje dankbaar moet zijn voor het feit dat je adoptieouders je hebben opgenomen in hun gezin. Net als een biologisch kind hebben ze daar immers niet om gevraagd. En toch...het is een extra harde stab in the back lijkt me, na de al moeizame jaren die het gezin heeft gehad.
  donderdag 7 april 2011 @ 12:36:07 #73
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_95163018
Maar we weten nog niet eens 100% zeker of Constanza echt dat geld heeft gejat...
pi_95173838
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:36 schreef SEMTEX het volgende:
Maar we weten nog niet eens 100% zeker of Constanza echt dat geld heeft gejat...
Klopt. Maar hier in SHO geldt het onschuldpresumptie-beginsel niet 8-)
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 april 2011 @ 17:09:36 #75
22592 crew  Ole
pi_95174875
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:45 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Klopt. Maar hier in SHO geldt het onschuldpresumptie-beginsel niet 8-)
nope!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')