Dat doet het OM voor zequote:Op vrijdag 1 april 2011 13:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is dan ook niet van belang of ze schuldig is. Het feit alleen al dat je je eigen dochter voor de rechtbank sleept is smullen.
Ai! Het wordt toch allemaal wel heel pijnlijk. Natuurlijk dit is SHO en wij vinden het leuk, maar mijn hemel, het zal je kind maar zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:55 schreef Ole het volgende:
Stukje gemist maar:
Advocaten ontkennen dat zij en haar vriend er iets mee te maken hebben
-Con paste al sinds vorig jaar zomer op de kids omdat Constanz toen ook al labiel was
-Hoe moet het met de kids als constanz veroordeeld wordt, Con heeft geen voogdij
-Peter v/d V zie Con vaak met de kids in het park, ze is heel leuk met ze
even kijken of er nog wat op de site staat
quote:Gestolen aandelen waardeloos volgens Hans Breukhoven
AMSTERDAM - Hans Breukhoven zegt dat de aandelen die eind vorig jaar uit zijn woning werden gestolen geen stuiver waard zijn. Het Openbaar Ministerie schat de waarde van de papieren op 2,5 miljoen euro. Breukhovens adoptiedochter Constanza wordt verdacht van de diefstal.
"Het ging om oude paperassen", legt Breukhoven uit aan het AD. "Een soort bewijsstukken van aandelen die al lang zijn gecertificeerd." Dat houdt in dat de aandelen via een notaris zijn overgedragen aan iemand anders. "De dieven kunnen daar dus totaal niets mee."
Breukhovens villa in Wassenaar was eind vorig jaar het doelwit van een groep inbrekers. De dieven gingen ervandoor met een kluis, de totale buit wordt door het Openbaar Ministerie op 2,7 miljoen euro geschat.
Breukhovens 35-jarige adoptiedochter Constanza, haar partner Mohammed K. en diens broer Brahim moeten zich woensdag melden bij de rechtbank in Den Haag. De drie worden verdacht van de inbraak, met behulp van sleutels en alarmcodes zouden ze de kluis hebben gekraakt.
Geen contact
Hans en ex-vrouw Connie Breukhoven hebben sinds de inbraak geen contact meer gehad met Constanza, vertelt de zakenman. "Dit is een vervelende zaak die alleen maar verliezers kent."
Breukhoven denkt er niet aan woensdag naar Den Haag te gaan om zijn dochter bij te staan. "Geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt. Ik heb geen zin in publiciteit en het is ook niet het beste moment om haar in de ogen te kijken."
Onschuldig
Constanza houdt vol dat ze onschuldig is en maakt zich volgens haar advocaat grote zorgen over de rechtszaak. Daar lijkt Breukhoven niet wakker van te liggen. "Ze wordt niet van het minste verdacht. En laten we eerlijk zijn, iemand die niks heeft gedaan hoeft natuurlijk niet voor te komen."
Breukhoven hoeft het merendeel van de gestolen waar niet terug. Wel wil hij graag zijn collectie horloges retour. De 25 sieraden vertegenwoordigen samen zo'n tweehonderdduizend euro, berekende het Openbaar Ministerie.
"Die gestolen horloges wil ik graag terug. De aandelen en het vermiste geld kunnen me weinig schelen."
Bron; Telegraafquote:'Ook voogdijzaak om kinderen Constanza Breukhoven'
van onze redactie
AMSTERDAM - Niet alleen de zaak van de verdwenen 2,7 miljoen uit de kluis van Conny en Hans Breukhoven speelt in het leven van aangenomen dochter Constanza. Ook zou er worden gestreden om de voogdij van haar kinderen.
Dat zou de advocaat van Mohammed, de vriend van Constanza en de vader van haar twee dochtertjes Soraya en Sammy, aan Shownieuws hebben bevestigd. De kinderen worden al sinds eind vorig jaar opgevoed door grootmoeder Conny.
Constanza en haar geliefde staan dinsdag, samen met de broer van Mohammed, voor de rechter omdat ze volgens justitie vijfentwintig horloges met een totale waarde van 200.000 euro uit de kluis van Hans Breukhoven hebben gestolen, evenals aandelen aan toonder ter waarde van 2,5 miljoen euro.
Ook verdween ongeveer 68.000 euro en een onbekend bedrag aan buitenlands geld. Het zou haar zijn gelukt doordat ze een reservesleutel had en alarmcodes kende. De twee mannen worden behalve van de diefstal ook verdacht van heling van een Mercedes CLS320.
En waarom liggen die aandelen anders in de kluisquote:
Geen idee...kan niet in het hoofd van Hans kijken...quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:14 schreef Ole het volgende:
[..]
En waarom liggen die aandelen anders in de kluis
Alles is weg!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:16 schreef kvd het volgende:
[..]
Geen idee...kan niet in het hoofd van Hans kijken...
Iedereen kent Theo Hiddema.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:23 schreef Ole het volgende:
Trouwens, ik ken één van de advocaten![]()
Niet die van Constanza, die van haar man/vriend
Theo Hiddema, geweldige vent![]()
[ afbeelding ]
Ik gok inderdaad ook zoiets. Als kind het mooiste van het mooiste krijgen, en dan ineens op eigen benen staan Terwijl ma blijft smijten met geld.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik gok: teveel gepamperd door mamma Connie?
en?quote:
Die wil je wel als advocaat ja.quote:
Slechtste gast in Dit Was Het Nieuws ooit. Geen humor geen affiniteit met de doelgroep en een veel te groot ego om Raoul Heertje eruit te kunnen lullen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:23 schreef Ole het volgende:
Trouwens, ik ken één van de advocaten![]()
Niet die van Constanza, die van haar man/vriend
Theo Hiddema, geweldige vent![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |