Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
tofheidquote:
Gebakje?quote:
Of ontslagen vanwege smerige mailtjesquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gebakje?Aardig gelukt product uit die hete oven van je idd
Thijs is ook veel leukerquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens heeft Thijs inmiddels meer naamtopics hier dan ik geloof ik![]()
ik lachte hardopquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
nog eentje dan, voor de TT:
[ afbeelding ]
Haha, die Thijs tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
ja, we hebben hem een klein beetje moeten oplappen, maar verder is 'ie goed gelukt hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]mazzel idd, ik heb gehoord dat ze helemaal in kunnen zakken als je de ovendeur te vroeg open doet
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is waarquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook best leuk, een beetje
ja, en jij doet bumpquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
mijn vader gaat ook de keuken wittenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar keuken witten met hulp van mijn vader.
zie je niks meer vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, we hebben hem een klein beetje moeten oplappen, maar verder is 'ie goed gelukt hoor
ok, maar de moeder van Thijs wint het wel van jouw moederquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Maar Thijs leukerderquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik denk haast nog meer dan wie dan ook hierquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens heeft Thijs inmiddels meer naamtopics hier dan ik geloof ik![]()
nee, hooguit dat hij een beetje kleiner is dan leeftijdsgenootjes, maar dat is nu natuurlijk gewoon nog vet schattigquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er ook zo 1quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, hooguit dat hij een beetje kleiner is dan leeftijdsgenootjes, maar dat is nu natuurlijk gewoon nog vet schattig
was ik ook altijd hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, hooguit dat hij een beetje kleiner is dan leeftijdsgenootjes, maar dat is nu natuurlijk gewoon nog vet schattig
en die oogjes en die krulletjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij Martquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn vader gaat ook de keuken witten
hij zou het lijntje doorknagen en vrolijk hoi-zeggend achter iedereen aanhobbelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en die oogjes en die krulletjesals ie aan n lijntje voor de supermarkt zou zitten wachten op je zou ik m stiekem mee willen jatten
Haiquote:
dan moeten ze maar trouwenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er ook zo 1![]()
oudste kleuter en bijna de kleinste van de klas
jij kan wel echt vet goed bumpen jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
bumpt veel beter dan wokbij wok hoor je dan alleen wat botjes over elkaar ratelen...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij zou het lijntje doorknagen en vrolijk hoi-zeggend achter iedereen aanhobbelen
Nee, de afgefikte keuken van mamamcuk natuurlijkquote:
wil je een gehaktbal?quote:
Wat ben jij een doordenk-kleuter zegquote:
DE WATTE?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, de afgefikte keuken van mamamcuk natuurlijk
[..]
wil je een gehaktbal?
jaquote:
En jij bent een gewone?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ben jij een doordenk-kleuter zeg
Moet jij zeggenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ben jij een doordenk-kleuter zeg
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
DE WATTE?
Had mamamuck een mobiele frietkraam met vastelaovend in Venlo?
http://www.omroepvenlo.nl(...)over_Locomotief.html
neuh, of althans, heel donkerquote:
komt u maarquote:
Heb je niks anders te zeggen?quote:
mag ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef littledrummergirl het volgende:
neuh, of althans, heel donkerhij valt op blond?
verse spinazie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef Muck het volgende:
[..]
komt u maar
lust je ook spinazie?
en aardappeltjes uit de oven?
OHNOES!quote:
miniwok is blondquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag ook![]()
ja, blond vindt hij wel heel leuk
Ik lust dat allemaal. En veelquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef Muck het volgende:
[..]
komt u maar
lust je ook spinazie?
en aardappeltjes uit de oven?
Oeh wanneer gaan Thijs en miniwok trouwen?quote:
nee, hadden ze nietquote:
wist je dat niet?quote:
macho manquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag ook![]()
ja, blond vindt hij wel heel leuk
ja post het gewoon nog maar een keerquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had van de week dit gegeten :
[ afbeelding ]
iiiik ookquote:
schuif maar aanquote:
oeh, dat ziet er goed uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had van de week dit gegeten :
[ afbeelding ]
Uh uhquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij kan wel echt vet goed bumpen ja
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, hadden ze niet
[..]
wist je dat niet?
Die tent waar ik met de familie zou gaan wokken zaterdag is ook uitgefiktquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
DE WATTE?
Had mamamuck een mobiele frietkraam met vastelaovend in Venlo?
http://www.omroepvenlo.nl(...)over_Locomotief.html
En het was zo lekker, gewoon verse spinaziequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja post het gewoon nog maar een keer
dus kom je nu maar naar Noordwijk ??quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die tent waar ik met de familie zou gaan wokken zaterdag is ook uitgefikt
Ik ben de afgelopen week 4 keer goed uit eten geweestquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja post het gewoon nog maar een keer
nog 2 uurtjes!quote:
leuke salade er maar bij doen dan?quote:
vorige week dinsdag, de keukenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee![]()
...
Wie wat waar wanneer en hoezo?
nee nu gaan we ergens anders wokkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus kom je nu maar naar Noordwijk ??
OMGWTFBBQquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:37 schreef Muck het volgende:
[..]
leuke salade er maar bij doen dan?
[..]
vorige week dinsdag, de keuken
mamamuck had een tas op het nieuwe fornuis gezet omdat ze haar portemonnee even nodig had, papamuck loopt de deur uit en raakt een knop...
gelukkig was broermuck net wakker om de boel te blussen voor de rest an het huis ook affikte
uhuh!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ![]()
Wat een geluk dat broermuck zo'n held is!
Ik wat korterquote:
oeiquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:37 schreef Muck het volgende:
[..]
leuke salade er maar bij doen dan?
[..]
vorige week dinsdag, de keuken
mamamuck had een tas op het nieuwe fornuis gezet omdat ze haar portemonnee even nodig had, papamuck loopt de deur uit en raakt een knop...
gelukkig was broermuck net wakker om de boel te blussen voor de rest an het huis ook affikte
WTF... Zo'n ding maakt een teringherriequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:39 schreef Muck het volgende:
[..]
uhuh!
mamuck had het brandalarm niet gehoord
Jammerquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee nu gaan we ergens anders wokken
whut?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee nu gaan we ergens anders wokken
gelukkig wel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oei
gelukkig goed afgelopen dus....
jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF... Zo'n ding maakt een teringherrie!
echt bizar gewoonquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:41 schreef Muck het volgende:
[..]
gelukkig wel!
en normaal staat er nooit iets op het fornuis en loopt mijn pa niet tegen de knopjes aan![]()
[..]
ja
echt vreemd!quote:
ik ga een kind uit bed plukken en naar mijn ouders toequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef Muck het volgende:
[..]
echt vreemd!
maar goed, ik ga een spelletje doen en dan koken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef Panda72 het volgende:
Collega lastig vallen via communicator net zo lang tot hij het niet meer leuk vind.
Ik:Koffie?
Hij:nee
Ik: waarom niet?
Hij: geen dorst
Ik:thee dan?
Hij: Nee want ik houd niet van thee en geen dorst
Ik: Glaasje fris misschien?
Hij: neehee
Ik:soepje?
Hij: NEE
Ik: Koffie?
Hij: ach mens krijg het heen en weer.(meent hij niet hoor)
quote:
veel plezierquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga een kind uit bed plukken en naar mijn ouders toe![]()
wel thuisquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:47 schreef Koen66 het volgende:
En ik ga rijden richting Zoetermeer
Ciaooooo
quote:
Hoi !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2011 15:48:20 ]
symquote:
reis ze koenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:47 schreef Koen66 het volgende:
En ik ga rijden richting Zoetermeer
Ciaooooo
ben in slaap gevallenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een blozende batskoning... das wel bijzonder... was ist loos...?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi !jij bent wel een echte vent he?
natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ja, dat is wel iets om je voor te schamen, en nu heb je klanten misgelopen omdat je club niet open was?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wil geen koffiequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:49 schreef Panda72 het volgende:
Zo ik ga even bij mijn collega langs om te vragen of hij koffie wil.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je weer tekort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ken je pijn
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pijn over nuquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog bedankt voor jeop mijn buik
pijnlijk verlangen dan?quote:
Is er geen oplossing dan?quote:
Heeft ie nu nog een bult?quote:
Ja goed he. Hij zei jij bent nog vervelender dan dat ik benquote:
Nee dat is weer iemand andersquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is er geen oplossing dan?
[..]
Heeft ie nu nog een bult?
Ah, zou kunnen toch?quote:
En hoe lang duurt het voordat er een oplossing beschikbaar is?quote:
ja hoorquote:
tegen die tijd ben ik er wel weer klaar mee ....quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En hoe lang duurt het voordat er een oplossing beschikbaar is?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tegen die tijd ben ik er wel weer klaar mee ....
ja of linksquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
beetje jammer... dan toch maar weer met rechts...
Lastig... sterkte dan maar... en wel handig dat links en rechts een optie is...quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja of links
maar ook dat is niet mogelijk
Mja wat is handigquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lastig... sterkte dan maar... en wel handig dat links en rechts een optie is...
Dat de oplossing van je probleem een rechtse of linkse oplossing zou kunnen hebben, maar dat doet niet af aan het feit dat je zei dat er geen oplossing beschikbaar isquote:
Wel thuisquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat de oplossing van je probleem een rechtse of linkse oplossing zou kunnen hebben, maar dat doet niet af aan het feit dat je zei dat er geen oplossing beschikbaar is
Maar voor mij is het tijd om naar huis te gaan, denk ik...
Dank jequote:
dat niet, we gaan om 7 uur pas open, maar nou ben ik te laat met wat ik nog wilde gaan doen vandaagquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat is wel iets om je voor te schamen, en nu heb je klanten misgelopen omdat je club niet open was?
quote:
doe je goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje krijgt een tankpas!
fijn bij deze benzine prijzen!
Tankpas van de zaak, zekerquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje krijgt een tankpas!
fijn bij deze benzine prijzen!
zeker.. niet bij de concurent tanken nee..quote:
Ik heb nog steeds weekendquote:
Dat scheelt toch welquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zeker.. niet bij de concurent tanken nee..
maar.. is "gewoon" 10 % korting hoorniet alles gratis..
maar 10 % is alsnog lekker
het is wel mooi meegenomen jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Das mooi meegenomenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zeker!quote:
waar kommie vandaan danquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zeker!kan niet wachten om em te gebruiken
die benzine van de scootah kan ik wel lijen
Je loopt zelf maar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef Toekito het volgende:
Wie o wie wil even water voor me halen?
mijn internet werkt prima. Maar idd bij mijn baas zijn er div. problemen begreep ik.quote:
uit den haagquote:
hier neeeergens last vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn internet werkt prima. Maar idd bij mijn baas zijn er div. problemen begreep ik.
Bijna alle zakelijke klanten zitten sinds 1 uur zonder internet, begreep ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn internet werkt prima. Maar idd bij mijn baas zijn er div. problemen begreep ik.
OMG wat belachelijk dit zegquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef Panda72 het volgende:
Hebben jullie dit gelezen?
http://www.telegraaf.nl/b(...)op_It_s__.html?p=2,1
lekker laten zittenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bijna alle zakelijke klanten zitten sinds 1 uur zonder internet, begreep ik
Ja.quote:
Tot laterquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga mezelf eens transformeren van badjaspauper naar beschaafd meisjenu al
Badjaspaupers zijn baasquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Ze hebben het nog steeds niet doorgegeven dacht ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik kan niet vinden wat Symph en Friem willen eten
Niks mis met badjaspaupersquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
stuur ze nog even een pmetje danquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
gewoon bonzo brokken is goed johquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
dan vreten ze maar een broodje pindakaasquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
Anders gaan ze toch gewoon niet eten
Beter dit:quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan vreten ze maar een broodje pindakaas
quote:
Koffie, en een sigaret.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan vreten ze maar een broodje pindakaas
hij kan ze toch speciaal voor Symp en Friem halen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk ook echt dat een hotel bonzobrokken in huis heeftuhuh
Sym en Friemquote:
Een hondenhotelquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk ook echt dat een hotel bonzobrokken in huis heeftuhuh
Met hun rode halsbandquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moeten we ze wel eerst aanlijnen voordat ze naar binnen mogen.
Pientje wat ist meisje?quote:
ohjee meisjequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:25 schreef Pien85 het volgende:
2 dooie in nog geen half uurDas vermoeiend en niet leuk
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..].
En dan krijgen ze een fickschnitzel te eten.
Das wel heftig zeg!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:25 schreef Pien85 het volgende:
2 dooie in nog geen half uurDas vermoeiend en niet leuk
Als ik jou zie posten, krijg ik altijd Sabbracadabbra van Black Sabbath in mijn hoofd (daar zingen ze op een gegeven moment. Lovely Lady)quote:
Woah Bos, wat ben jij toch een awesome muziekpersoonquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik jou zie posten, krijg ik altijd Sabbracadabbra van Black Sabbath in mijn hoofd (daar zingen ze op een gegeven moment. Lovely Lady)
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah Bos, wat ben jij toch een awesome muziekpersoon![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik jou zie posten, krijg ik altijd Sabbracadabbra van Black Sabbath in mijn hoofd (daar zingen ze op een gegeven moment. Lovely Lady)
Gaafquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Over iets meer dan 2 weken naar Sonata Arctica hier in de Effenaar
Oeh dat klinkt wel echt geweldigquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Over iets meer dan 2 weken naar Sonata Arctica hier in de Effenaar
Jazeker maar eerst komende dinsdag 30 wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tof
[..]
Gaafdat wordt aftellen
Servicemuppetsquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik kom om 16:05 aan op Ede-Wageningen, staat er op spoor 4 een trein, stil, leeg. Er knipperden wat dingen op het AV-bord en het perron stond vol met Servicemuppets. Omroep zweeg in alle talen. Gelukkig stond MIJN trein, die van 16:11 naar Den Helder, gewoon op de CTA. Dus ik kijk, zie m niet direct aankomen, denk "ik heb nog een paar minuten, eens even informeren wat er aan de hand is." Zegt zo'n muppet: "Wisselstoring!" Dus ik vraag "waar zit die wisselstoring?" "Arnhem!" Okee, ik wacht op de trein die UIT Arnhem moet komen, gaat die wel rijden? "Waar moet u naartoe?" Sja, Utrecht"Dan moet u in deze trein instappen!!" daarbij wijzende op de stilstaande trein op spoor 4.
Hee, typisch dat dat dan niet omgeroepen wordt, maar okee, van zo'n muppet verwacht je dat die het beste op de hoogte is van iedereenDus ik die trein in.
Wat denk je? Ja hoor, 3 minuten later komt geheel planmatig de trein naar Den Helder voorrijden, en die rijdt ook gewoon weer weg richting Den Helder. Wordt er even later in MIJN trein omgeroepen dat dat de trein is naar Utrecht en Schiphol. Die van 16:27 dus. En bedankt he
What do we learn from this? Als er servicvemuppets staan, vraag ze dan niks. Volg je hart. En als je ze wat vraagt, luister goed naar het antwoord en doe dan vooral iets ANDERS. Klotezooi van niks weer
Graagquote:
Echt ongelofelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik kom om 16:05 aan op Ede-Wageningen, staat er op spoor 4 een trein, stil, leeg. Er knipperden wat dingen op het AV-bord en het perron stond vol met Servicemuppets. Omroep zweeg in alle talen. Gelukkig stond MIJN trein, die van 16:11 naar Den Helder, gewoon op de CTA. Dus ik kijk, zie m niet direct aankomen, denk "ik heb nog een paar minuten, eens even informeren wat er aan de hand is." Zegt zo'n muppet: "Wisselstoring!" Dus ik vraag "waar zit die wisselstoring?" "Arnhem!" Okee, ik wacht op de trein die UIT Arnhem moet komen, gaat die wel rijden? "Waar moet u naartoe?" Sja, Utrecht"Dan moet u in deze trein instappen!!" daarbij wijzende op de stilstaande trein op spoor 4.
Hee, typisch dat dat dan niet omgeroepen wordt, maar okee, van zo'n muppet verwacht je dat die het beste op de hoogte is van iedereenDus ik die trein in.
Wat denk je? Ja hoor, 3 minuten later komt geheel planmatig de trein naar Den Helder voorrijden, en die rijdt ook gewoon weer weg richting Den Helder. Wordt er even later in MIJN trein omgeroepen dat dat de trein is naar Utrecht en Schiphol. Die van 16:27 dus. En bedankt he
What do we learn from this? Als er servicvemuppets staan, vraag ze dan niks. Volg je hart. En als je ze wat vraagt, luister goed naar het antwoord en doe dan vooral iets ANDERS. Klotezooi van niks weer
Hier nog lang nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Graag![]()
Maar het eten is al bijna klaar hier...
Alleen frietje halen danquote:
Toen ik nog niet helemaal naar beneden had gescrolld leek het een bekertje kotsquote:
Een kwartiertje dus he. Zo spannend is het allemaal niet. Maar het is zo onnodigquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk
Ben je nu veel later thuis?
Moet je toch op gaan schieten, want ik ga nu etenquote:
Ik zou ook niet meer weten hoe die klinkt. sowieso ligt Load nog bij mijn vaderquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
Deze heb ik al veelste lang niet meer geluisterd
Kan voor mezelf zeggen, ben aanwezig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef DaMart het volgende:
Is dit de complete lijst voor zaterdag?
Barreltje
DaMart
friemelaar
Koen666
LoveLady
Marijkezwolle
MPG
Muck
Solique
suikertaartje
Symphonic
Toekito
Trevland
wel.o.k.
Whiskas
Even wat checken voor KG.
Ik zag het ook pas toen je zei dat Whiskas fout wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar let ik gewoon niet zo goed op
quote:
Gezellig samen gapenquote:
Of het gezellig is ligt aan julliequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is maar wat je gezellig noemt
Hoi Trevquote:
Martquotequote:
Aka Mijn Tweede Huwelijkquote:
symquote:
Omdat ik niet komquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom sta jij nog niet op de lijst voor zaterdag?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik niet komIk moet gewoon werken en ik heb geen centjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |