Dat is waarquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook best leuk, een beetje
ja, en jij doet bumpquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
mijn vader gaat ook de keuken wittenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar keuken witten met hulp van mijn vader.
zie je niks meer vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, we hebben hem een klein beetje moeten oplappen, maar verder is 'ie goed gelukt hoor
ok, maar de moeder van Thijs wint het wel van jouw moederquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Maar Thijs leukerderquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik denk haast nog meer dan wie dan ook hierquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens heeft Thijs inmiddels meer naamtopics hier dan ik geloof ik![]()
nee, hooguit dat hij een beetje kleiner is dan leeftijdsgenootjes, maar dat is nu natuurlijk gewoon nog vet schattigquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
nog eentje dan, voor de TT:
[ afbeelding ]
ik heb er ook zo 1quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, hooguit dat hij een beetje kleiner is dan leeftijdsgenootjes, maar dat is nu natuurlijk gewoon nog vet schattig
was ik ook altijd hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, hooguit dat hij een beetje kleiner is dan leeftijdsgenootjes, maar dat is nu natuurlijk gewoon nog vet schattig
en die oogjes en die krulletjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij Martquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn vader gaat ook de keuken witten
hij zou het lijntje doorknagen en vrolijk hoi-zeggend achter iedereen aanhobbelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en die oogjes en die krulletjesals ie aan n lijntje voor de supermarkt zou zitten wachten op je zou ik m stiekem mee willen jatten
Haiquote:
dan moeten ze maar trouwenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er ook zo 1![]()
oudste kleuter en bijna de kleinste van de klas
jij kan wel echt vet goed bumpen jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
bumpt veel beter dan wokbij wok hoor je dan alleen wat botjes over elkaar ratelen...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij zou het lijntje doorknagen en vrolijk hoi-zeggend achter iedereen aanhobbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |