Das wel heftig zeg!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:25 schreef Pien85 het volgende:
2 dooie in nog geen half uurDas vermoeiend en niet leuk
Als ik jou zie posten, krijg ik altijd Sabbracadabbra van Black Sabbath in mijn hoofd (daar zingen ze op een gegeven moment. Lovely Lady)quote:
Woah Bos, wat ben jij toch een awesome muziekpersoonquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik jou zie posten, krijg ik altijd Sabbracadabbra van Black Sabbath in mijn hoofd (daar zingen ze op een gegeven moment. Lovely Lady)
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah Bos, wat ben jij toch een awesome muziekpersoon![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik jou zie posten, krijg ik altijd Sabbracadabbra van Black Sabbath in mijn hoofd (daar zingen ze op een gegeven moment. Lovely Lady)
Gaafquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Over iets meer dan 2 weken naar Sonata Arctica hier in de Effenaar
Oeh dat klinkt wel echt geweldigquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Over iets meer dan 2 weken naar Sonata Arctica hier in de Effenaar
Jazeker maar eerst komende dinsdag 30 wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tof
[..]
Gaafdat wordt aftellen
Servicemuppetsquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik kom om 16:05 aan op Ede-Wageningen, staat er op spoor 4 een trein, stil, leeg. Er knipperden wat dingen op het AV-bord en het perron stond vol met Servicemuppets. Omroep zweeg in alle talen. Gelukkig stond MIJN trein, die van 16:11 naar Den Helder, gewoon op de CTA. Dus ik kijk, zie m niet direct aankomen, denk "ik heb nog een paar minuten, eens even informeren wat er aan de hand is." Zegt zo'n muppet: "Wisselstoring!" Dus ik vraag "waar zit die wisselstoring?" "Arnhem!" Okee, ik wacht op de trein die UIT Arnhem moet komen, gaat die wel rijden? "Waar moet u naartoe?" Sja, Utrecht"Dan moet u in deze trein instappen!!" daarbij wijzende op de stilstaande trein op spoor 4.
Hee, typisch dat dat dan niet omgeroepen wordt, maar okee, van zo'n muppet verwacht je dat die het beste op de hoogte is van iedereenDus ik die trein in.
Wat denk je? Ja hoor, 3 minuten later komt geheel planmatig de trein naar Den Helder voorrijden, en die rijdt ook gewoon weer weg richting Den Helder. Wordt er even later in MIJN trein omgeroepen dat dat de trein is naar Utrecht en Schiphol. Die van 16:27 dus. En bedankt he
What do we learn from this? Als er servicvemuppets staan, vraag ze dan niks. Volg je hart. En als je ze wat vraagt, luister goed naar het antwoord en doe dan vooral iets ANDERS. Klotezooi van niks weer
Graagquote:
Echt ongelofelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik kom om 16:05 aan op Ede-Wageningen, staat er op spoor 4 een trein, stil, leeg. Er knipperden wat dingen op het AV-bord en het perron stond vol met Servicemuppets. Omroep zweeg in alle talen. Gelukkig stond MIJN trein, die van 16:11 naar Den Helder, gewoon op de CTA. Dus ik kijk, zie m niet direct aankomen, denk "ik heb nog een paar minuten, eens even informeren wat er aan de hand is." Zegt zo'n muppet: "Wisselstoring!" Dus ik vraag "waar zit die wisselstoring?" "Arnhem!" Okee, ik wacht op de trein die UIT Arnhem moet komen, gaat die wel rijden? "Waar moet u naartoe?" Sja, Utrecht"Dan moet u in deze trein instappen!!" daarbij wijzende op de stilstaande trein op spoor 4.
Hee, typisch dat dat dan niet omgeroepen wordt, maar okee, van zo'n muppet verwacht je dat die het beste op de hoogte is van iedereenDus ik die trein in.
Wat denk je? Ja hoor, 3 minuten later komt geheel planmatig de trein naar Den Helder voorrijden, en die rijdt ook gewoon weer weg richting Den Helder. Wordt er even later in MIJN trein omgeroepen dat dat de trein is naar Utrecht en Schiphol. Die van 16:27 dus. En bedankt he
What do we learn from this? Als er servicvemuppets staan, vraag ze dan niks. Volg je hart. En als je ze wat vraagt, luister goed naar het antwoord en doe dan vooral iets ANDERS. Klotezooi van niks weer
Hier nog lang nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Graag![]()
Maar het eten is al bijna klaar hier...
Alleen frietje halen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |