ja of linksquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
beetje jammer... dan toch maar weer met rechts...
Lastig... sterkte dan maar... en wel handig dat links en rechts een optie is...quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja of links
maar ook dat is niet mogelijk
Mja wat is handigquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lastig... sterkte dan maar... en wel handig dat links en rechts een optie is...
Dat de oplossing van je probleem een rechtse of linkse oplossing zou kunnen hebben, maar dat doet niet af aan het feit dat je zei dat er geen oplossing beschikbaar isquote:
Wel thuisquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat de oplossing van je probleem een rechtse of linkse oplossing zou kunnen hebben, maar dat doet niet af aan het feit dat je zei dat er geen oplossing beschikbaar is
Maar voor mij is het tijd om naar huis te gaan, denk ik...
Dank jequote:
dat niet, we gaan om 7 uur pas open, maar nou ben ik te laat met wat ik nog wilde gaan doen vandaagquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat is wel iets om je voor te schamen, en nu heb je klanten misgelopen omdat je club niet open was?
quote:
doe je goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje krijgt een tankpas!
fijn bij deze benzine prijzen!
Tankpas van de zaak, zekerquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje krijgt een tankpas!
fijn bij deze benzine prijzen!
zeker.. niet bij de concurent tanken nee..quote:
Ik heb nog steeds weekendquote:
Dat scheelt toch welquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zeker.. niet bij de concurent tanken nee..
maar.. is "gewoon" 10 % korting hoorniet alles gratis..
maar 10 % is alsnog lekker
het is wel mooi meegenomen jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Das mooi meegenomenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zeker!quote:
waar kommie vandaan danquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zeker!kan niet wachten om em te gebruiken
die benzine van de scootah kan ik wel lijen
Je loopt zelf maar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef Toekito het volgende:
Wie o wie wil even water voor me halen?
mijn internet werkt prima. Maar idd bij mijn baas zijn er div. problemen begreep ik.quote:
uit den haagquote:
hier neeeergens last vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn internet werkt prima. Maar idd bij mijn baas zijn er div. problemen begreep ik.
Bijna alle zakelijke klanten zitten sinds 1 uur zonder internet, begreep ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn internet werkt prima. Maar idd bij mijn baas zijn er div. problemen begreep ik.
OMG wat belachelijk dit zegquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef Panda72 het volgende:
Hebben jullie dit gelezen?
http://www.telegraaf.nl/b(...)op_It_s__.html?p=2,1
lekker laten zittenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bijna alle zakelijke klanten zitten sinds 1 uur zonder internet, begreep ik
Ja.quote:
Tot laterquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga mezelf eens transformeren van badjaspauper naar beschaafd meisjenu al
Badjaspaupers zijn baasquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga mezelf eens transformeren van badjaspauper naar beschaafd meisjenu al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |