True, maar vervolgens zat ze wel te klagen toen een vriendin van haar haar zwangerschap ook voor dr verborgen hield.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dat vindt je gemeen?
Dat jij het meteen vertelt betekent toch niet dat een ander het ook meteen moet vertellen?
En dat zij het destijds bij jou meteen doorverteld hebben betekent misschien wel dat voor hun 'vertellen' dus ook betekent dat het nieuws aan de grote klok mag. Vandaar dat zij het daarom mss voor zichzelf houden?
Volgens mij haal je 2 dingen door elkaar, mijn schoonzus kan niet zwanger worden en toen haar zoon in het ziekenhuis lag (dat ik las via de hyves van haar moeder) vertelde ze me pas dat ze zwanger was geweest en een curretage kreeg.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
Oh nee, ik zeg ook niet dat jullie dat zouden doen, maar gewoon vanuit het feit dat ze dat van jou wel doorklepten 'omdat je niet gezegd had dat het niet mocht' zeg maar. Dat zij denken 'vertellen is vertellen'.
Maar goed, als jij je er niet prettig bij voelt moet je het uiteraard niet doen.![]()
Nee, ik haal niks door elkaar, schrijf het hooguit rottig op.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:41 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Volgens mij haal je 2 dingen door elkaar, mijn schoonzus kan niet zwanger worden en toen haar zoon in het ziekenhuis lag (dat ik las via de hyves van haar moeder) vertelde ze me pas dat ze zwanger was geweest en een curretage kreeg.
En mijn schoonmoeder kan dr mond niet houden. Mn schoonzus wist het toen al.
(Btw, mijn schoonloeder wist wel van dr zwangerschap, maar dát hield ze wel stil)
Dus mijn schoonfamilie moet gewoon even wachten op het nieuws.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, ik haal niks door elkaar, schrijf het hooguit rottig op.
Dat zij het sws niet aan jou (of anderen) vertellen, band of geen band, omdat ze het graag voor zichzelf willen houden (of hooguit met haar moeder willen delen).
En dat zij dachten, omdat jij het wel snel vertelde, dat het voor jullie helemaal niet stil hoefde te blijven en dat ze het daarom doorklepten 'want je had niet gezegd dat dat niet mocht'.
Lief van je, Vlindur.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:53 schreef Vlindur het volgende:
Ahava, dat testen tja.. Wanneer zou na de pregnyl je 'nod' zijn? (14 dagen later) Dan zou je in die buurt kunnen gaan testen. Bij Rienk heb ik op dat 15 getest en bij dit kindje op dag 13.
Heb je een gevoel dat het is gelukt? Krampjes? gevoelige borsten? Ook maar iets dat er naar wijst dat je zwanger zou kunnen zijn? Ik had áltijd spotting voor mijn menstruatie en bij de zwangerschappen niet. Dat was toch wel een bevestiging dat ik wel kon gaan testen. De onzekerheid is vreselijk en ik wens je toch wel zo onwijs een dikke Plus!![]()
En nu?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef sproet-je het volgende:
Poging 2 is ook klaar..... Er is geen bevruchting geweest.
Wat onwijs kut zegquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef sproet-je het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef sproet-je het volgende:
Heeel veel sterkte!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef sproet-je het volgende:
Ovu test was vandaag weer een stuk donkerder dan gisteren en eergisteren...quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:58 schreef mijsje het volgende:
sproetje... wat oneerlijk...
Klumsy, het wil niet altijd wat zeggen hoor, ik heb op mijn ovutests nog nooit een donkerdere teststreep gehad dan de controlestreep, maar ik weet dat ik wel een normale eisprong heb iedere maand. (als ik geen medicijnen gebruik ivm IVF...) het kan heel goed dat je de piek hebt gemist, want die is er maar heel kort.
pssst Jose, niet een nieuwe poging voor mij, maar een nieuwe tp... ik heb nog 8 embryo's in de vriezer, dus nog voor 4 terugplaatsingen... dus een nieuwe poging is bij mij nog niet nodig...
Ik denk het niet.... en de naald valt ook wel mee in lengte, ze doen het met zo'n transvaginaalechoding.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
Aw gadver... Echt
Dat is dus nog pijnlijker dan een hsg onderzoek
Pardon?? Nee de prik door je vaginawand valt inderdaad wel mee, maar ze gaan daarna door naar je eierstokken waar de follikels 1 voor 1 worden aangeprikt... En als je dus 23 follikels hebt betekend dat 23x prikken. En als de follikels leeggezogen worden vullen ze zich met bleod, dus van binnen ben je bont en blauw..quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:41 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik denk het niet.... en de naald valt ook wel mee in lengte, ze doen het met zo'n transvaginaalechoding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |