abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94239047
Sproetje :*
pi_94239139
Ahava, mijn duimen draaien overuren voor je :* Zou zo super zijn als het nu raak zou zijn :*

Sproetje, 3 of 4 is niet veel, maar theoretisch is het genoeg toch? Ik ga voor jou ook in duimmodus. :*

GGB, wat jammer van je schoonfamilie :') Mijn schoonzus kan ook niet zwanger worden en dus weet mijn schoonfamilie wel hoe moeilijk het dus kan gaan, maar ik vind hun zelf niet zo grappig. Ik dacht dat we een band hadden door dat we in het zelfde schuitje te zitten, maar toen ze zwanger bleek kreeg ik het pas te horen met de curettage :{ En niet vanwege de miskraam, maar omdat hun zoon (weer eens) in het ziekenhuis lag en ik dat las via de hyves van haar moeder :X

Dus nee. Wij vertellen het hun nu ook niet gelijk dat we zwanger zijn. Bij Rienk wel gelijk gebeld, maar ze kunnen nu de boom in. Sorry hoor. Maar dat vind ik gemeen.
En mn schoonouders ook gelijk vertelt en mn schoonloeder heeft het gelijk door gebrieft aan de rest. "je had niet gezegd dat we het stil moesten houden" Echt he.. :') :(

Mijn zus en broer weten het, mijn ouders vertellen we het pas bij het 65everjaardags etentje van mijn vader.(10 april) Mijn schoonfamilie sowieso pas na de eerste echo.(6 april) Als het ff kan wachten tot 3 maanden. Maar dat ligt aan mijn man. Van mij krijgen ze het iig niet te horen. :6

Lieve lieverds, ooit is het topic leeg. En dan zijn jullie ook allemaal zwanger of al bevallen. Heus O+ :*

Ik denk aan jullie allemaal en meer dan duimen en hopen kan ik helaas niet voor jullie doen ;(
Sterkte :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:59:47 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94239540
Dat vindt je gemeen? :?
Dat jij het meteen vertelt betekent toch niet dat een ander het ook meteen moet vertellen?
En dat zij het destijds bij jou meteen doorverteld hebben betekent misschien wel dat voor hun 'vertellen' dus ook betekent dat het nieuws aan de grote klok mag. Vandaar dat zij het daarom mss voor zichzelf houden?
pi_94240383
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dat vindt je gemeen? :?
Dat jij het meteen vertelt betekent toch niet dat een ander het ook meteen moet vertellen?
En dat zij het destijds bij jou meteen doorverteld hebben betekent misschien wel dat voor hun 'vertellen' dus ook betekent dat het nieuws aan de grote klok mag. Vandaar dat zij het daarom mss voor zichzelf houden?
True, maar vervolgens zat ze wel te klagen toen een vriendin van haar haar zwangerschap ook voor dr verborgen hield.

En nee, wij zouden dat niet doorvertellen. Zeker niet als het voor 12weken zou zijn. We zijn mn schoonmoeder niet :N
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:25:39 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94240486
Oh nee, ik zeg ook niet dat jullie dat zouden doen, maar gewoon vanuit het feit dat ze dat van jou wel doorklepten 'omdat je niet gezegd had dat het niet mocht' zeg maar. Dat zij denken 'vertellen is vertellen'.

Maar goed, als jij je er niet prettig bij voelt moet je het uiteraard niet doen. ;) :Y
pi_94241111
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
Oh nee, ik zeg ook niet dat jullie dat zouden doen, maar gewoon vanuit het feit dat ze dat van jou wel doorklepten 'omdat je niet gezegd had dat het niet mocht' zeg maar. Dat zij denken 'vertellen is vertellen'.

Maar goed, als jij je er niet prettig bij voelt moet je het uiteraard niet doen. ;) :Y
Volgens mij haal je 2 dingen door elkaar, mijn schoonzus kan niet zwanger worden en toen haar zoon in het ziekenhuis lag (dat ik las via de hyves van haar moeder) vertelde ze me pas dat ze zwanger was geweest en een curretage kreeg.

En mijn schoonmoeder kan dr mond niet houden. Mn schoonzus wist het toen al.
(Btw, mijn schoonloeder wist wel van dr zwangerschap, maar dát hield ze wel stil o|O )

Dus mijn schoonfamilie moet gewoon even wachten op het nieuws. :)
pi_94241590
GVD... heel stuk getypt en nou is het weg :( !

sproet-je: Jammer dat het niet zoveel eitjes zijn. Maar zoals Vlindur ook al zei, eentje zou theoretisch al genoeg zijn! Heel veel succes meis! :*

Vlindur: Joepie, ik ben niet de enige op de wereld met een 'roddelende en onderscheidmakende' schoonfamilie :')
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:55:51 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94241823
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:41 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Volgens mij haal je 2 dingen door elkaar, mijn schoonzus kan niet zwanger worden en toen haar zoon in het ziekenhuis lag (dat ik las via de hyves van haar moeder) vertelde ze me pas dat ze zwanger was geweest en een curretage kreeg.

En mijn schoonmoeder kan dr mond niet houden. Mn schoonzus wist het toen al.
(Btw, mijn schoonloeder wist wel van dr zwangerschap, maar dát hield ze wel stil o|O )

Dus mijn schoonfamilie moet gewoon even wachten op het nieuws. :)
Nee, ik haal niks door elkaar, schrijf het hooguit rottig op. ;)

Dat zij het sws niet aan jou (of anderen) vertellen, band of geen band, omdat ze het graag voor zichzelf willen houden (of hooguit met haar moeder willen delen).

En dat zij dachten, omdat jij het wel snel vertelde, dat het voor jullie helemaal niet stil hoefde te blijven en dat ze het daarom doorklepten 'want je had niet gezegd dat dat niet mocht'.
pi_94278402
Sproet, jammer dat het er niet meer zijn maar zoals je zelf ook weet: 1 kan genoeg zijn. Succes maandag! :*

Vlindur, moeilijke situatie. Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen.

Ahava, wanneer mag je testen? Eind volgende week ofzo?
pi_94279201
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, ik haal niks door elkaar, schrijf het hooguit rottig op. ;)

Dat zij het sws niet aan jou (of anderen) vertellen, band of geen band, omdat ze het graag voor zichzelf willen houden (of hooguit met haar moeder willen delen).

En dat zij dachten, omdat jij het wel snel vertelde, dat het voor jullie helemaal niet stil hoefde te blijven en dat ze het daarom doorklepten 'want je had niet gezegd dat dat niet mocht'.

punt 1, Ja prima, maar dan krijgen hun dus nu ook geen voorrang meer met vertellen. Ik kan het ook doen zoals zij.

punt 2, nee, want het is gewoon lomp volk. Ze wisten het wel. Maar tja, ze had waarschijnlijk even niks meer te vertellen :')
En nu hou ik er over op, want zo boeiend is het ook weer niet. Wilde alleen even vertellen hoe en wat :)
pi_94286474
Even een snel berichtje.
Pze; hoe gaat het bij jou?
Sproetje; balen van de hoeveelheid, ik duim voor je dat ze goed rijpen en er mooie bevruchtingen uit komen!

Hier vanmorgen de 1e fm gehad, score 10 grote en boel kleintjes, afhankelijk van bloedwaarde morgen of zondag terug, hoor ik vanmiddag.
pi_94286675
Dat zijn de betere score's! Klinkt goed poezebeest!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_94287790
Poezebeest, dat klinkt goed! Hopelijk gaan die kleintjes ook nog wat groeien en heb je straks een hele goede oogst. :)
Hier gaat het goed, alleen een beetje moe. Of dat deca of spanning is weet ik natuurlijk niet, maar verder gaat het nog prima.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 13:42:48 #116
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_94331885
Ahava, ik duim nog steeds hier, hoor!! :*

Poezebeest... super! ^O^
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_94365733
Sproetje... you go girl! Even doorbijten morgen en dan weer de 2 weken in spanning.. ik ga zo met je meeduimen, dit moet hem worden hoor! Ik wil weer tegen een mooie babybuik van je aankijken! En Leia wil nóg wel een best vriendje óf vriendinnetje naast haar beste vriendin mini-sproet O+ :*

Ahava, voor jou ook heel spannende dagen.. ik leef heel erg met je mee! Ik hoop zo op goed nieuws en hoop zo dat dan sowieso de eerste 13 weken VLIEGEN en dat je daarna maar op een mega wolk mag komen te zitten.. het MOET lukken vind ik, kon ik maar toveren.... :*

Poezebeest, dat klinkt goehoeed! *O* Ben je gisteren of vandaag nog geweest? Volgende week de punctie? Dat zal haast wel dan toch? Zie je ertegenop?

PZE!!! Je bent gewoon haske bezig! Ook voor jou duim ik zó! Wanneer mag jij bij gaan prikken? Hoe voelt het, nu zo bezig?

Even wat geluksjompels: *O* *O* *O* *O*
pi_94376527
Sproetje; heel erg veel succes morgen met de punctie! :*

Ahava; hoe is het met jou? Ik duim heel hard voor jullie :*

PZE; fijn dat het goed gaat!

Vandaag weer voor de fm geweest en het zag er allemaal weer erg goed uit, dus dat betekent dat vanavond de pregnyl er in gaat en ik dinsdag de punctie heb. Ik zie er echt ontzettend tegenop, ben nu al zenuwachtig en zou het liefst onder een steen gaan liggen. Maar goed, wat moet dat moet en gelukkig mag ik maandagavond en dinsdagochtend kalmeringstabletjes nemen en krijg ik een morfine-achtig iets tijdens de punctie. Pijnloos zal het niet zijn, maar ik hoop dat het mee gaat vallen.
pi_94407969
O+ Orea.

Ik ben mijn bed maar uitgegaan aangezien de zenuwen voor de punctie toch wel hevig aanwezig zijn.... De laatste punctie is 3 jaar geleden maar die maak ik in mijn hoofd erger en erger, dus ik hoop maar dat het vandaag een beetje meevalt (ach 1 voordeel aan die weinige eitjes, stuk minder geprik en sneller klaar :+ ).
pi_94407986
Sproetje succes!

En ik strooi even wat klavertjesvier rond voor alle dames!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_94408271
Sproetje heel erg veel succes Vandaag!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_94409174
Sproetje heel veel succes vandaag. :*
pi_94409679
Go Sproet!!! *O*
pi_94409735
Sterkte, Sproet!

Weet iemand hoelang het duurt voor Pregnyl 1500 IU uit je lichaam is?

Ik ga even bijlezen.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_94409776
1500? Binnen een week.... Hier was 10.000 IE na een week uit mijn bloed, misschien al eerder, maar had de punctie op dinsdag (dus zondag de pregnyl) de donderdag de week erop negatieve test en de vrijdag een positieve test...
pi_94410015
Bedankt voor alle lieve woorden en draaiende duimen! Als het daaraan zou liggen, zou ik zeker zwanger zijn! :D :*

Nu de dag nadert dat ik mag testen, word ik zenuwachtiger. Ik wil eigenljik komend weekend pas testen. Ik wilde me steeds voorhouden dat ik nu gewoon zwanger ben, positieve instelling enzo. Maar dat is nog best moeilijk. Het voelt als de goden verzoeken dus ik durf het eigenlijk niet te denken. Ik heb ook echt geen idee of het wel of niet gelukt is deze keer.

Sproetje, balen dat er zo weinig follikels zijn. Aan de andere kant had ik dit keer meer follikels maar zijn er minder eitjes geoogst dan eerdere pogingen. Dus als deze follikels nu wel allemaal eitjes opleveren, die allemaal worden bevrucht, kun je toch nog 4 embryootjes hebben dadelijk. Daar duim ik voor!

Poezebeest, heel veel sterkte dinsdag! Ik hoop dat het je mee zal vallen. Laat die tabletjes hun werk maar doen.
pi_94410699
Van het weekend de grootste shock van me leven gehad ;(
Mijn schoonzusje weer bevallen van een kindje.

Het ergste is niemand wist dat ze zwanger was. Ze heeft zoveel maanden gelogen dat ze zwanger was, en dat ze gewoon dikker werd van het vreten. Toen we ons echt zorgen begonnen te maken, ging ze zeggen dat ze een vlees oom had en dat ze wachte met weghalen tot haar zoontje wat ouder was.

Ik heb vorige week nog aan haar gevraagd of ze echt niet zwanger was, ik maakte me zorgen om der. Ik heb gezegd dat we niet boos zouden zijn, en dat ze het beter nu kon vertellen ipv later in de zwangerschap, want na mijn inschatting was ze 7 maanden ofzo ;)

Maar omdat ze de ziekte van willebrand heeft, is ze zaterdagavond dus bijna letterlijk doodgebloed.

En als je het echt niet wist dan zou je toch in shock zijn? Ze zat erbij alsof het de normaalste zaak van de wereldis.

Waarom zou ze liegen? De eerste was niet gepland, ongewenst zwanger dus. Mijn zwager dus heeft gezegd, ik wil hierna nooit meer kinderen ;) dus ze moet het gewoon geweten hebben ;)

Sorry moest even mijn verhaal kwijt, ik ben er nog niet geweest. Wat zouden jullie doen in deze situatie?
pi_94410712
Ik lig weer lekker op bed. Manlief is met de koffer eitjes naar het vu. Nu afwachten op hoeveel eitjes, de dr hoopte op 3.

Ahava, je klinkt nog positief, mooi! En ik vind het knap dat je kan wachten met testen, ik ben een vroege tester ben veel te nieuwsgierig.

Nu ga ik slapen....
pi_94412336
Ik duim voor 3 eitjes dan, sproetje! Slaap lekker.

En over dat testen, eigenlijk wil ik wel testen maar ik ben zo bang voor een vals positieve uitslag dat ik toch nog maar even wacht.
pi_94414049
5! 3 hele mooie en 2 wat mindere.
pi_94414173
Mooie score, sproetje! Dan ga ik nu duimen voor mooie bevruchtingen. :)
pi_94414582
Oh sproetje wat fijn dat het er 5 zijn! Ik hoop/duim voor goede bevruchtingen en dat er over een paar weken maar een heel mooi kindje in je buik mag groeien! :*

Ahava, ik kan me redelijk voorstellen dat je je zo onzeker voelt over hoe je je nou moet voelen... blij met wat je nu hebt, maar de angst voor teleurstelling als je gaat testen. Dikke :* voor jou/jullie... Ik duim gewoon nog even door!
  maandag 21 maart 2011 @ 13:16:52 #133
57497 happyme28
I'm so happy
pi_94416456
Sproetje, wat fijn dat het 3 hele mooie zijn en ook nog 2 extra! Ik ga voor je duimen!

Ahava, begrijpelijk hoe je je voelt. Angst voor vals positief kan ik me voorstellen, dus pas testen als je je er goed bijvoelt.

C_A, wat een moeilijke situatie. Ik denk dat ik op een of andere manier zou blijven proberen te laten doorschemeren dat ze altijd alles kan zeggen en dat het niet erg is. Overigens maakt het nu eigenlijk niet meer uit dat ze 'gelogen' heeft, het kindje is er en het 'kwaad' is al geschied en ze mag God op haar blote knietjes danken dat er niets ernstigs met haar of de baby is gebeurd. Sterkte!
  maandag 21 maart 2011 @ 13:26:09 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94416770
Sproetje, wat fijn, iig 3 goeie eitjes! *O*
pi_94424312
Lief Sproetje ik duim zo!!! O+

Ahava ik kan me goed voorstellen dat je nog maar even niet test... :*
pi_94424861
Sproetje, je hebt het achter de rug. Lekker bijkomen en uitrusten nu!
Wel weer spannend hoor! :*
pi_94428701
Ahava, ik hoop zo dat je gevoel juist is. Na al die tijd zou het prachtig zijn. Ik duim mee. :*

Sproet! Hoera, het zijn er 5! *O*

Mijsje en Isla, hoe is het nu? Al aan het denken aan een volgende poging of juist nog helemaal niet? Ik hoop zo dat het goed met jullie gaat, ik denk vaak aan jullie. :* :*
pi_94429078
Sproetje 5! hoera! *O*

Ahava, dat testen tja.. Wanneer zou na de pregnyl je 'nod' zijn? (14 dagen later) Dan zou je in die buurt kunnen gaan testen. Bij Rienk heb ik op dat 15 getest en bij dit kindje op dag 13.

Heb je een gevoel dat het is gelukt? Krampjes? gevoelige borsten? Ook maar iets dat er naar wijst dat je zwanger zou kunnen zijn? Ik had áltijd spotting voor mijn menstruatie en bij de zwangerschappen niet. Dat was toch wel een bevestiging dat ik wel kon gaan testen. De onzekerheid is vreselijk en ik wens je toch wel zo onwijs een dikke Plus! :*

CA wat een kut situatie. Bewust liegen is vreselijk. Wat vind haar vriend er eigenlijk vanaf? En hoe is het nu met haar en de baby?
pi_94430420
Dank jullie wel O+ O+ O+

Poezenbeest, ik duik er vanavond vroeg in en ga je dus nu alvast heel veel succes wensen morgen! Je kan het, op naar heeeeeel veeel mooie embryootjes.

CA, ik vind het echt een :o situatie en moet vooral aan dat kindje denken. En je schoonzus, tja, ik kan er echt niet bij dat je zoiets bewust gaat verzwijgen, en dan ook nog voor je man.... wat voor een soort relatie heb je dan.
pi_94431215
Oeh ja, Poezebeest: veel succes morgen!!! ^O^
pi_94436534
*O* sproetje, wat goed, 5 eitjes, waarvan 3 hele goede! *O* ik duim voor net zulke goede bevruchtingen! :*

Poezebeest morgen al de punctie! :* ik duim dat je er niet te veel last van gaat hebben, maar inderdaad, helemaal pijnloos zal waarschijnlijk niet gaan lukken...

Ahava :* ik duim nog steeds de blaren op m'n vingers voor je... ik hoop het zo dat het nu wel goed gaat en goed blijft gaan! :*

ik ben weer toe aan een nieuwe ronde voor een cryo-tp... ik ben ongesteld geworden, en ik wacht weer op m'n eerste echo... ik ga denk ik wel even door zoals ik al deed, dus minder mee bezig proberen te zijn. dat betekent ook dat ik dan hier niet te veel post over mezelf... de laatste keer beviel dat op zich heel goed, toen vlogen die weken best wel om op de een of andere manier...
pi_94439726
Dapper mijsje, doe waar je je goed bij voelt. Ik ga vast weer duimen! :*
pi_94440095
Mijsje, hoe je het ook doet, ik denk aan je en duim voor je. Net zolang tot jij en Joene een hartje zien kloppen in jouw buik :*
pi_94441582
:* dank jullie... :*
O+
pi_94441864
Een hartje in je buik... Wauw. Emo.
pi_94444207
Sproetje; jij hebt het al achter de rug en nog een mooie score ook! Ik duim voor mooie bevruchtingen! Die het rustig aan en laat je maar goed verwennen :*

Bedankt voor alle succes wensen. Ben ontzettend zenuwachtig en zie als een berg tegen morgen op. Zo maar mijn bed induiken en wat proberen te slapen. Ik laat het jullie morgen weten!
pi_94444792
Sproetje, vijf eitjes, wat goed!
Daar zit vast jullie beebje tussen. :*

Ahava, ik duim zo hard voor je! ^O^
Nog een paar daagjes afzien en dan hopelijk eindelijk twee streepjes.

Succes morgen Poezebeest.
Ik hoop dat het meevalt, of anders dat je de pijn goed aankunt doordat je het doel voor ogen weet te houden. :*

Mijsje, ik hoop op een hele positieve post over een paar weken. :Y
Je weet nu in ieder geval dat het kan en dat de eerste keer geen toevalstreffer was.
Ik ga hard duimen dat het nu voor jullie eindelijk raak is en dat er nu echt een mini Joenemijsje in de maak is. :*
pi_94446717
O+ ik word er ook helemaal emo van... :* bedankt meiden
pi_94456784
Sproet-je 5 eitjes *O*

Ahava, ik blijf heel hard duimen voor jullie :*

Poezebeest heel veel succes met de punctie, hopelijk valt de pijn mee :*

Mijsje, het is jullie zo gegund! gewoon lekker aan jezelf denken en doen waar je je goed bij voelt :)
Dan gaan wij hier met z'n allen in de tussentijd flink duimen draaien en hopen dat je heel snel
met goed nieuws gaat komen! :*
pi_94457056
Poezebeest, succes met de punctie! :*
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:23:29 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94457206
Succes Poezebeest!
pi_94462196
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:53 schreef Vlindur het volgende:
Ahava, dat testen tja.. Wanneer zou na de pregnyl je 'nod' zijn? (14 dagen later) Dan zou je in die buurt kunnen gaan testen. Bij Rienk heb ik op dat 15 getest en bij dit kindje op dag 13.

Heb je een gevoel dat het is gelukt? Krampjes? gevoelige borsten? Ook maar iets dat er naar wijst dat je zwanger zou kunnen zijn? Ik had áltijd spotting voor mijn menstruatie en bij de zwangerschappen niet. Dat was toch wel een bevestiging dat ik wel kon gaan testen. De onzekerheid is vreselijk en ik wens je toch wel zo onwijs een dikke Plus! :*
Lief van je, Vlindur.
Ik heb niet alleen pregnyl gespoten voor de eisprong maar ook nog een aantal keer daarna. De pregnyl blijft dus langer in mijn lijf.
Dat maakt ook dat wat ik voel, niet betrouwbaar is: dat kan allemaal door de pregnyl komen.
Bovendien heb ik in al die jaren al zo vaak 'tekenen' gevoeld, die achteraf niets bleken te betekenen; daar ga ik niet meer op af. Ik wacht maar 'gewoon' rustig af. :X Nog een paar dagen dan is het weekend. :)

PZE, hoe is het met je? Nog steeds zo moe? De spanning vraagt inderdaad ook veel energie maar die hormonen ook hoor. Deze poging merkte ik, na zon lange pauze, heel goed hoe vermoeiend het eigenlijk is.
Heb je al een follikelmeting gehad? Of heb jij het lange protocol?

Spannend, een nieuwe cryo-tp, mijsje. Ik wil niet steeds naar je vragen maar ik denk ook veel aan jou en Joene. Ik duim heel hard dat het deze keer lukt.
Ik snap heel goed dat je die rust voor jezelf probeert te creëren. Dat heb ik zelf ook. Hier is vrijwel de enige plek dat ik erover praat. IRL weet bijna niemand dat we bezig zijn. Een eventuele volgende keer doen we het weer zo en dan vertellen we het nog minder mensen, denk ik. Wat een rust geeft dat. Inderdaad kun je je dan beter op andere dingen richten waardoor het niet zo allesoverheersend wordt.
Kortom, doe waar jij en Joene je goed bij voelen, mijsje! :*

Poezebeest, ik hoop dat de punctie inmiddels achter de rug is en dat het je is meegevallen. Ik duim voor een superopbrengst!

Kolonia en klumsy :* Hoe is het met jullie?

Ik weet dat Isla even afstand wilde nemen maar ik denk ook vaak aan haar. Ben benieuwd hoe het met haar is. Voor het geval je meeleest, Isla: dikke :*.
pi_94464154
Even snel een berichtje zonder bij gelezen te hebben. Punctie ging goed, was niet fijn maar gelukkig niet heel pijnlijk. Was wel ontzettend van het padje dus dat scheelde ook denk ik. Opbrengst 6 uit 9. Niet heel spectaculair maar wel genoeg. Ook is er maar 1 rietje zaad ontdooid en daar zaten genoeg zaadcellen in. Als het goed is zijn de eicellen inmiddels bevrucht. Nu ga ik lekker bijkomen op de bank, reageer later op de rest!
pi_94464549
Gelukkig viel het mee poezenbeest! Je hebt het achter de rug en nu hebben we allebei beginnende kindjes ergens in een laboratorium liggen.
Ik dacht trouwens dat je wel meer follikels had, konden ze ze niet allemaal aanprikken? Maar 6 is ook mooi! Succes met bijkomen.
pi_94467664
Sproetje, 5 eitjes en Poezebeest 6 eitjes *O* ! Hopelijk hebben we binnenkort 2x goed nieuws!!!

Ahava... mijn duimen draaien overuren voor je! Het is jullie zoooo gegund!

Mijsje en Joene, jullie blijven toch altijd wel in mijn gedachten spoken :* ...

Klumsy en Kolonia, hoe ist met jullie?

Hier heb ik zojuist gebeld voor de 100. Vandaag ongesteld geworden, dus beginnen we volgende week donderdag weer met de wekelijkse echo's.
pi_94468480
Wat gebeurd er met een punctie meiden :@
pi_94469253
c-a, ze halen de eitjes uit je eierstokken. Jammergenoeg moet dat met een hele lange naald door je vaginawand heen....
pi_94470332
Aw gadver... Echt ;(

Dat is dus nog pijnlijker dan een hsg onderzoek ;(
pi_94472489
lief meiden, dat helpt me/ons wel, dat we ons zo gesteund voelen. :* bedankt!
mijn werk is hier wel op de hoogte. in mijn beroep kan dat ook niet anders, omdat ik zo vaak weg ben. verder is familie niet op de hoogte, maar kan ik er hier over praten wanneer ik dat wil. dat voelt goed.

C_A, ik vond de hsg al een hel, maar dat was een eitje vergeleken bij mijn eicel punctie... :'( maar goed, voorlopig hoef ik dus even niet meer...

fijn Poezebeest, dat het je is meegevallen. 6 is best een goede score! :) fijn hoor! ik hoop dat de bevruchting ook goed is gegaan! :* hoor je dat overmorgen?
pi_94475325
C_A, laat je er trouwens niet door afschrikken hoor. De punctie is voor de een 'een eitje' en voor de ander een hel. Mocht je het ooit moeten doen, wat ik natuurlijk zeker niet hoop, moet je het je gewoon laten overkomen.
Nooit een HSG gehad overigens, maar punctie viel me alles mee.

Poezebeest mooi hoor 6!
pi_94477036
Fijn dat het meeviel Poezebeest. ^O^

Hier gaat het weer ok.
De crisis op mijn werk is afgewend en ik heb zelfs promotie gekregen.
Bij manlief is het een kwestie van afwachten wanneer hij ontslagen wordt, maar hij vindt zijn werk inmiddels zo naar dat ontslag ook een opluchting zal zijn.
We gaan dus weer voor IUI, ergens volgende week.

Op mijn werk weet iedereen van onze pogingen, dat moet ook wel in een klein bedrijf.
Bij mijn man weet alleen zijn direct leidinggevende het zodat hij op korte termijn vrij kan krijgen.
Mijn ouders hebben we het verteld toen mijn vader ziek werd, en hij heeft het in zijn enthousiasme per ongeluk aan mijn schoonouders verteld toen ze afscheid van hem kwamen nemen. Aan hen vertellen hadden we gepland voor kerst als we ze in the flesh zouden zien, maar ze snapten heel goed dat we het eerst aan mijn ouders hadden verteld ivm het dreigend overlijden van mijn vader.
Alle familie weet het inmiddels en we maken er ook bij vrienden en kennisen geen geheim meer van als het ter sprake komt.
Geeft me wel rust. :)

Ik vraag me ook af hoe het met Isla gaat, hopelijk lekker rustig voor een drukke maar zwangere tijd. :*
pi_94480346
Poezebeest het zit erop! 6 is een mooie score. Wanneer mag je nu bellen of er bevruchting is geweest? En als dat gelukt is, heb je dan vrijdag de terugplaatsing?

C_A wat ze hierboven zeggen.. Het zal je hobby niet worden, maar het is te overzien. Meestal kun je wel iets kalmerends/pijnstillends krijgen. En dan zit het er zo op. Bij mij waren toch alle 3 de puncties weer verschillend. Maar prima te doen..
pi_94482204
Poezebeest, zes is een mooie score hoor! Nu lekker even rust, wanneer hoor je hoeveel er bevrucht zijn?

Koloon, fijn dat het weer wat rustiger is overal. En volgende week een iui, dan komt die rust goed van pas! Duimerdeduim.

Ahava, ik hoop toch dat het deze keer wel echt voortekenen zijn... Het is je zo gegund. :*
Ik heb het lange protocol, dus nog geen meting gehad. Nu ben ik al 1 week aan de deca en volgende week woe de uitgangsecho pas... En idd, moe moe moe. Maar het is ook spanning en druk op het werk, tuurlijk. Alles bij elkaar ben ik toch wel moe.
pi_94484125
Pfff PZE, wat gaat het bij jou toch allemaal langzaam...
Ik hoop echt dat die lange voorbereiding toch tot snel resultaat (een erwtje O+) leidt.
Straks is het al die tijd en de moeheid meer dan waard geweest. :*

Charmed_A, niet druk maken over puncties joh!
Waarom zou jij niet een van die vrouwen zijn die alleen een IUI nodig hebben?
Of nog beter: zwanger worden nog voordat er "echt" iets gedaan is?
Vertrouwen houden! Er lijkt niets mis te zijn, dus het kan maar zo raak zijn. :*
pi_94487145
Hier vooral druk met wachten....
Vrijdag echo en dan hoop ik goed nieuws te kijgen :)
Van de ovu-testen word ik niet wijs, dus daar kan ik niet zoveel mee!
( had extra gevoelige testen van sensitest, geen of een licht streepje is dan geen eisprong en
een streepje donkerder dan de controle streep is wel een eisprong... Zaterdag eind van de middag hed ik een streepje gehad dat net zo donker als de controle streep was. Aangezien ik ook nog "normale" minder gevoelige testen had heb ik die ook even gedaan maar daar had ik helemaal geen streep! volgende dag eind van de ochtend weer die gevoelige test gedaan en nog steeds een donker streepje... Gisteren was dat streepje al een stuk minder zichtbaar en vandaag was hij echt heel licht, maar of ik nu dan een eisprong heb gehad geen idee want de teststreep is niet donkerder dan de controle streep geweest :? )
  dinsdag 22 maart 2011 @ 23:29:00 #166
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_94493281
Poezebeest; ik duim voor je!!!! :*

Mijsje ook weer een nieuwe poging voor de boeg; ^O^

CA, wat een ráááre situatie van je schoonzus... wat moet je daar nou weer mee? Ik zou me denk ik best 'verraden' voelen... :@

Sproetje, mooie score!! Nu hopen op een mooi resultaat!! :*
pi_94506401
Poging 2 is ook klaar..... Er is geen bevruchting geweest.
pi_94506562
;( :*
pi_94506625
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef sproet-je het volgende:
En nu?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_94508230
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef sproet-je het volgende:
Wat onwijs kut zeg
  Moderator woensdag 23 maart 2011 @ 13:26:45 #171
5428 crew  miss_sly
pi_94508274
sproetemeisje, dikke :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94508456
quote:
;( verdikkeme....

en nu :@
pi_94508641
He crap Sproetje... :* Sterkte met het verwerken hiervan... dat is ook oneerlijk!
  woensdag 23 maart 2011 @ 13:46:05 #174
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_94508978
Verdomme... ;(

:*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_94509411
:'( sproetje... wat oneerlijk...

Klumsy, het wil niet altijd wat zeggen hoor, ik heb op mijn ovutests nog nooit een donkerdere teststreep gehad dan de controlestreep, maar ik weet dat ik wel een normale eisprong heb iedere maand. (als ik geen medicijnen gebruik ivm IVF...) het kan heel goed dat je de piek hebt gemist, want die is er maar heel kort.

pssst Jose, niet een nieuwe poging voor mij, maar een nieuwe tp... ik heb nog 8 embryo's in de vriezer, dus nog voor 4 terugplaatsingen... dus een nieuwe poging is bij mij nog niet nodig... :*
pi_94511532
sproet-je wat oneerlijk dit!!!
knuffel :*
pi_94512509
quote:
Heeel veel sterkte!! :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_94513171
Sproet, wat klote! Veel sterkte! :*
pi_94513784
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2011 13:58 schreef mijsje het volgende:
:'( sproetje... wat oneerlijk...

Klumsy, het wil niet altijd wat zeggen hoor, ik heb op mijn ovutests nog nooit een donkerdere teststreep gehad dan de controlestreep, maar ik weet dat ik wel een normale eisprong heb iedere maand. (als ik geen medicijnen gebruik ivm IVF...) het kan heel goed dat je de piek hebt gemist, want die is er maar heel kort.

pssst Jose, niet een nieuwe poging voor mij, maar een nieuwe tp... ik heb nog 8 embryo's in de vriezer, dus nog voor 4 terugplaatsingen... dus een nieuwe poging is bij mij nog niet nodig... :*
Ovu test was vandaag weer een stuk donkerder dan gisteren en eergisteren...
dus word niet echt wijs van die dingen!
Ik zou vrijdag een echo hebben, maar omdat ik dan ook cursus heb, heb ik net het ziekenhuis
gebeld en mag ik morgen middag langskomen :)
pi_94514405
Sproetje, potverdorie *grmbl*...
pi_94515009
Oh sproet ;( -O-
pi_94520222
Sproetje. -O-

pi_94520333
O, sproet, wat ongelofelijk K. :'(
pi_94520668
Jullie zijn allemaal heel lief :* . Ik ga straks lekker met (8> uiteten en dan hopen dat de hoop en het goede humeur weer terugkomt.
6 april hebben we een gesprek met de gynaecoloog om te kijken hoe verder en of er misschien redenen zijn geweest waarom er geen enkele bevruchting is geweest.

En nu allemaal duimen voor poezenbeest, dat ze morgen maar goed nieuws krijgt!
pi_94520793
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
Aw gadver... Echt ;(

Dat is dus nog pijnlijker dan een hsg onderzoek ;(
Ik denk het niet.... en de naald valt ook wel mee in lengte, ze doen het met zo'n transvaginaalechoding.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_94520830
Sproetje :'(
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 23 maart 2011 @ 18:58:20 #187
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_94521466
Grrrr heel stuk getypt alles weg door één verkeerde druk..

Dan maar even snel een knuffel voor jullie allemaal :*

Sproetje balen zeg :( Hopelijk kun je straks wel genieten van jullie etentje smakelijk alvast

Ahava wanneer ga je testen??? Mijn duimen draaien overuren :*

Ik probeer straks even uitgebreider te reageren, op de iPad wil dat niet zo lukken *zucht*
Be happy with the little things in life
pi_94522644
Sproetje; -O- Wat ontzettend oneerlijk dit! Veel sterkte met het verwerken en een dikke knuffel voor jou :* hadden jullie trouwens ivf of icsi?

Het hebben van geen bevruchtingen is tevens mijn grootste angst. Uiteindelijk zijn er maar 4 eicellen geïnjecteerd met zaad. Een hele teleurstelling gezien de hoeveelheid follikels die ik met de echo's had. Ik had dus op meer gehoopt. Ik ben dan ook heel erg bang dat we morgen te horen krijgen dat er geen bevruchtingen zijn. Maar meer dan afwachten kan ik helaas niet doen :N
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:10:10 #189
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_94532070
Sproetje, wat kl*te zeg... :*

Poezebeest, ik blijf nog even stug doorduimen, hoor! ^O^ :*
pi_94542537
Gisteravond en vanochtend getest: negatief. :'(

Ik heb steeds maar een stuk of vier eitjes maar wel altijd bevruchtingen, Poezebeest, dus geef de hoop niet op. :*
pi_94542573
Ahava -O- :'(
pi_94542646
Ahava; wat ontzettend stom en oneerlijk! Een knuffel voor jou :*
pi_94542737
Sproet wat klote -O-

Ahava, zo oneerlijk dat ik niet weet wat ik moet zeggen :'( :*
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 07:51:24 #194
5428 crew  miss_sly
pi_94542801
Ahava dikke :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 24 maart 2011 @ 08:30:51 #195
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_94543269
Ahava :* wat oneerlijk en klote zeg :'( dikke knuffel van mij
Be happy with the little things in life
pi_94543340
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 18:41 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik denk het niet.... en de naald valt ook wel mee in lengte, ze doen het met zo'n transvaginaalechoding.
Pardon?? Nee de prik door je vaginawand valt inderdaad wel mee, maar ze gaan daarna door naar je eierstokken waar de follikels 1 voor 1 worden aangeprikt... En als je dus 23 follikels hebt betekend dat 23x prikken. En als de follikels leeggezogen worden vullen ze zich met bleod, dus van binnen ben je bont en blauw..
Ik vind het een beetje een rare opmerking dat een punctie wel meevalt. Nee je gaat niet dood, maar flink pijn doet het wel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 24 maart 2011 @ 08:36:53 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94543366
Ahava en Sproet-je... -O- :* Wat kl*te meiden!
pi_94543556
Oh nee Ahava......
pi_94544466
Ahava en sproet-je :* Ik weet even echt niet wat te zeggen. Dikke knuffel.
pi_94544720
Ahava wat ontzettend kl*te.... :*
  donderdag 24 maart 2011 @ 09:46:24 #201
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94544835
Ahava.. :* :* Snotverdikkeme ;(

Sproet-je, ook al snotverdikkeme ;( :*
3!
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:38:59 #202
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_94546296
Ahava en Sproetje wat een enorme teleurstelling krijgen jullie weer te verwerken. Wat erg! Ik denk aan jullie :*.

Verder een dikke :* voor alle meiden hier, waar blijft toch die dag waarop jullie hier allemaal weg zijn...
pi_94546649
Avaha.... :* Verdikkeme -O-
pi_94546767
Oh godver Ahava -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')