quote:
Op maandag 21 maart 2011 17:53 schreef Vlindur het volgende:Ahava, dat testen tja.. Wanneer zou na de pregnyl je 'nod' zijn? (14 dagen later) Dan zou je in die buurt kunnen gaan testen. Bij Rienk heb ik op dat 15 getest en bij dit kindje op dag 13.
Heb je een gevoel dat het is gelukt? Krampjes? gevoelige borsten? Ook maar iets dat er naar wijst dat je zwanger zou kunnen zijn? Ik had áltijd spotting voor mijn menstruatie en bij de zwangerschappen niet. Dat was toch wel een bevestiging dat ik wel kon gaan testen. De onzekerheid is vreselijk en ik wens je toch wel zo onwijs een dikke Plus!
Lief van je, Vlindur.
Ik heb niet alleen pregnyl gespoten voor de eisprong maar ook nog een aantal keer daarna. De pregnyl blijft dus langer in mijn lijf.
Dat maakt ook dat wat ik voel, niet betrouwbaar is: dat kan allemaal door de pregnyl komen.
Bovendien heb ik in al die jaren al zo vaak 'tekenen' gevoeld, die achteraf niets bleken te betekenen; daar ga ik niet meer op af. Ik wacht maar 'gewoon' rustig af.

Nog een paar dagen dan is het weekend.

PZE, hoe is het met je? Nog steeds zo moe? De spanning vraagt inderdaad ook veel energie maar die hormonen ook hoor. Deze poging merkte ik, na zon lange pauze, heel goed hoe vermoeiend het eigenlijk is.
Heb je al een follikelmeting gehad? Of heb jij het lange protocol?
Spannend, een nieuwe cryo-tp, mijsje. Ik wil niet steeds naar je vragen maar ik denk ook veel aan jou en Joene. Ik duim heel hard dat het deze keer lukt.
Ik snap heel goed dat je die rust voor jezelf probeert te creëren. Dat heb ik zelf ook. Hier is vrijwel de enige plek dat ik erover praat. IRL weet bijna niemand dat we bezig zijn. Een eventuele volgende keer doen we het weer zo en dan vertellen we het nog minder mensen, denk ik. Wat een rust geeft dat. Inderdaad kun je je dan beter op andere dingen richten waardoor het niet zo allesoverheersend wordt.
Kortom, doe waar jij en Joene je goed bij voelen, mijsje!

Poezebeest, ik hoop dat de punctie inmiddels achter de rug is en dat het je is meegevallen. Ik duim voor een superopbrengst!
Kolonia en klumsy

Hoe is het met jullie?
Ik weet dat Isla even afstand wilde nemen maar ik denk ook vaak aan haar. Ben benieuwd hoe het met haar is. Voor het geval je meeleest, Isla: dikke

.