abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:23:29 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94457206
Succes Poezebeest!
pi_94462196
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:53 schreef Vlindur het volgende:
Ahava, dat testen tja.. Wanneer zou na de pregnyl je 'nod' zijn? (14 dagen later) Dan zou je in die buurt kunnen gaan testen. Bij Rienk heb ik op dat 15 getest en bij dit kindje op dag 13.

Heb je een gevoel dat het is gelukt? Krampjes? gevoelige borsten? Ook maar iets dat er naar wijst dat je zwanger zou kunnen zijn? Ik had áltijd spotting voor mijn menstruatie en bij de zwangerschappen niet. Dat was toch wel een bevestiging dat ik wel kon gaan testen. De onzekerheid is vreselijk en ik wens je toch wel zo onwijs een dikke Plus! :*
Lief van je, Vlindur.
Ik heb niet alleen pregnyl gespoten voor de eisprong maar ook nog een aantal keer daarna. De pregnyl blijft dus langer in mijn lijf.
Dat maakt ook dat wat ik voel, niet betrouwbaar is: dat kan allemaal door de pregnyl komen.
Bovendien heb ik in al die jaren al zo vaak 'tekenen' gevoeld, die achteraf niets bleken te betekenen; daar ga ik niet meer op af. Ik wacht maar 'gewoon' rustig af. :X Nog een paar dagen dan is het weekend. :)

PZE, hoe is het met je? Nog steeds zo moe? De spanning vraagt inderdaad ook veel energie maar die hormonen ook hoor. Deze poging merkte ik, na zon lange pauze, heel goed hoe vermoeiend het eigenlijk is.
Heb je al een follikelmeting gehad? Of heb jij het lange protocol?

Spannend, een nieuwe cryo-tp, mijsje. Ik wil niet steeds naar je vragen maar ik denk ook veel aan jou en Joene. Ik duim heel hard dat het deze keer lukt.
Ik snap heel goed dat je die rust voor jezelf probeert te creëren. Dat heb ik zelf ook. Hier is vrijwel de enige plek dat ik erover praat. IRL weet bijna niemand dat we bezig zijn. Een eventuele volgende keer doen we het weer zo en dan vertellen we het nog minder mensen, denk ik. Wat een rust geeft dat. Inderdaad kun je je dan beter op andere dingen richten waardoor het niet zo allesoverheersend wordt.
Kortom, doe waar jij en Joene je goed bij voelen, mijsje! :*

Poezebeest, ik hoop dat de punctie inmiddels achter de rug is en dat het je is meegevallen. Ik duim voor een superopbrengst!

Kolonia en klumsy :* Hoe is het met jullie?

Ik weet dat Isla even afstand wilde nemen maar ik denk ook vaak aan haar. Ben benieuwd hoe het met haar is. Voor het geval je meeleest, Isla: dikke :*.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_94464154
Even snel een berichtje zonder bij gelezen te hebben. Punctie ging goed, was niet fijn maar gelukkig niet heel pijnlijk. Was wel ontzettend van het padje dus dat scheelde ook denk ik. Opbrengst 6 uit 9. Niet heel spectaculair maar wel genoeg. Ook is er maar 1 rietje zaad ontdooid en daar zaten genoeg zaadcellen in. Als het goed is zijn de eicellen inmiddels bevrucht. Nu ga ik lekker bijkomen op de bank, reageer later op de rest!
pi_94464549
Gelukkig viel het mee poezenbeest! Je hebt het achter de rug en nu hebben we allebei beginnende kindjes ergens in een laboratorium liggen.
Ik dacht trouwens dat je wel meer follikels had, konden ze ze niet allemaal aanprikken? Maar 6 is ook mooi! Succes met bijkomen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_94467664
Sproetje, 5 eitjes en Poezebeest 6 eitjes *O* ! Hopelijk hebben we binnenkort 2x goed nieuws!!!

Ahava... mijn duimen draaien overuren voor je! Het is jullie zoooo gegund!

Mijsje en Joene, jullie blijven toch altijd wel in mijn gedachten spoken :* ...

Klumsy en Kolonia, hoe ist met jullie?

Hier heb ik zojuist gebeld voor de 100. Vandaag ongesteld geworden, dus beginnen we volgende week donderdag weer met de wekelijkse echo's.
pi_94468480
Wat gebeurd er met een punctie meiden :@
pi_94469253
c-a, ze halen de eitjes uit je eierstokken. Jammergenoeg moet dat met een hele lange naald door je vaginawand heen....
pi_94470332
Aw gadver... Echt ;(

Dat is dus nog pijnlijker dan een hsg onderzoek ;(
pi_94472489
lief meiden, dat helpt me/ons wel, dat we ons zo gesteund voelen. :* bedankt!
mijn werk is hier wel op de hoogte. in mijn beroep kan dat ook niet anders, omdat ik zo vaak weg ben. verder is familie niet op de hoogte, maar kan ik er hier over praten wanneer ik dat wil. dat voelt goed.

C_A, ik vond de hsg al een hel, maar dat was een eitje vergeleken bij mijn eicel punctie... :'( maar goed, voorlopig hoef ik dus even niet meer...

fijn Poezebeest, dat het je is meegevallen. 6 is best een goede score! :) fijn hoor! ik hoop dat de bevruchting ook goed is gegaan! :* hoor je dat overmorgen?
pi_94475325
C_A, laat je er trouwens niet door afschrikken hoor. De punctie is voor de een 'een eitje' en voor de ander een hel. Mocht je het ooit moeten doen, wat ik natuurlijk zeker niet hoop, moet je het je gewoon laten overkomen.
Nooit een HSG gehad overigens, maar punctie viel me alles mee.

Poezebeest mooi hoor 6!
pi_94477036
Fijn dat het meeviel Poezebeest. ^O^

Hier gaat het weer ok.
De crisis op mijn werk is afgewend en ik heb zelfs promotie gekregen.
Bij manlief is het een kwestie van afwachten wanneer hij ontslagen wordt, maar hij vindt zijn werk inmiddels zo naar dat ontslag ook een opluchting zal zijn.
We gaan dus weer voor IUI, ergens volgende week.

Op mijn werk weet iedereen van onze pogingen, dat moet ook wel in een klein bedrijf.
Bij mijn man weet alleen zijn direct leidinggevende het zodat hij op korte termijn vrij kan krijgen.
Mijn ouders hebben we het verteld toen mijn vader ziek werd, en hij heeft het in zijn enthousiasme per ongeluk aan mijn schoonouders verteld toen ze afscheid van hem kwamen nemen. Aan hen vertellen hadden we gepland voor kerst als we ze in the flesh zouden zien, maar ze snapten heel goed dat we het eerst aan mijn ouders hadden verteld ivm het dreigend overlijden van mijn vader.
Alle familie weet het inmiddels en we maken er ook bij vrienden en kennisen geen geheim meer van als het ter sprake komt.
Geeft me wel rust. :)

Ik vraag me ook af hoe het met Isla gaat, hopelijk lekker rustig voor een drukke maar zwangere tijd. :*
pi_94480346
Poezebeest het zit erop! 6 is een mooie score. Wanneer mag je nu bellen of er bevruchting is geweest? En als dat gelukt is, heb je dan vrijdag de terugplaatsing?

C_A wat ze hierboven zeggen.. Het zal je hobby niet worden, maar het is te overzien. Meestal kun je wel iets kalmerends/pijnstillends krijgen. En dan zit het er zo op. Bij mij waren toch alle 3 de puncties weer verschillend. Maar prima te doen..
pi_94482204
Poezebeest, zes is een mooie score hoor! Nu lekker even rust, wanneer hoor je hoeveel er bevrucht zijn?

Koloon, fijn dat het weer wat rustiger is overal. En volgende week een iui, dan komt die rust goed van pas! Duimerdeduim.

Ahava, ik hoop toch dat het deze keer wel echt voortekenen zijn... Het is je zo gegund. :*
Ik heb het lange protocol, dus nog geen meting gehad. Nu ben ik al 1 week aan de deca en volgende week woe de uitgangsecho pas... En idd, moe moe moe. Maar het is ook spanning en druk op het werk, tuurlijk. Alles bij elkaar ben ik toch wel moe.
pi_94484125
Pfff PZE, wat gaat het bij jou toch allemaal langzaam...
Ik hoop echt dat die lange voorbereiding toch tot snel resultaat (een erwtje O+) leidt.
Straks is het al die tijd en de moeheid meer dan waard geweest. :*

Charmed_A, niet druk maken over puncties joh!
Waarom zou jij niet een van die vrouwen zijn die alleen een IUI nodig hebben?
Of nog beter: zwanger worden nog voordat er "echt" iets gedaan is?
Vertrouwen houden! Er lijkt niets mis te zijn, dus het kan maar zo raak zijn. :*
pi_94487145
Hier vooral druk met wachten....
Vrijdag echo en dan hoop ik goed nieuws te kijgen :)
Van de ovu-testen word ik niet wijs, dus daar kan ik niet zoveel mee!
( had extra gevoelige testen van sensitest, geen of een licht streepje is dan geen eisprong en
een streepje donkerder dan de controle streep is wel een eisprong... Zaterdag eind van de middag hed ik een streepje gehad dat net zo donker als de controle streep was. Aangezien ik ook nog "normale" minder gevoelige testen had heb ik die ook even gedaan maar daar had ik helemaal geen streep! volgende dag eind van de ochtend weer die gevoelige test gedaan en nog steeds een donker streepje... Gisteren was dat streepje al een stuk minder zichtbaar en vandaag was hij echt heel licht, maar of ik nu dan een eisprong heb gehad geen idee want de teststreep is niet donkerder dan de controle streep geweest :? )
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  dinsdag 22 maart 2011 @ 23:29:00 #166
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_94493281
Poezebeest; ik duim voor je!!!! :*

Mijsje ook weer een nieuwe poging voor de boeg; ^O^

CA, wat een ráááre situatie van je schoonzus... wat moet je daar nou weer mee? Ik zou me denk ik best 'verraden' voelen... :@

Sproetje, mooie score!! Nu hopen op een mooi resultaat!! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_94506401
Poging 2 is ook klaar..... Er is geen bevruchting geweest.
pi_94506562
;( :*
pi_94506625
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef sproet-je het volgende:
En nu?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_94508230
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef sproet-je het volgende:
Wat onwijs kut zeg
  Moderator woensdag 23 maart 2011 @ 13:26:45 #171
5428 crew  miss_sly
pi_94508274
sproetemeisje, dikke :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94508456
quote:
;( verdikkeme....

en nu :@
pi_94508641
He crap Sproetje... :* Sterkte met het verwerken hiervan... dat is ook oneerlijk!
  woensdag 23 maart 2011 @ 13:46:05 #174
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_94508978
Verdomme... ;(

:*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_94509411
:'( sproetje... wat oneerlijk...

Klumsy, het wil niet altijd wat zeggen hoor, ik heb op mijn ovutests nog nooit een donkerdere teststreep gehad dan de controlestreep, maar ik weet dat ik wel een normale eisprong heb iedere maand. (als ik geen medicijnen gebruik ivm IVF...) het kan heel goed dat je de piek hebt gemist, want die is er maar heel kort.

pssst Jose, niet een nieuwe poging voor mij, maar een nieuwe tp... ik heb nog 8 embryo's in de vriezer, dus nog voor 4 terugplaatsingen... dus een nieuwe poging is bij mij nog niet nodig... :*
pi_94511532
sproet-je wat oneerlijk dit!!!
knuffel :*
pi_94512509
quote:
Heeel veel sterkte!! :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_94513171
Sproet, wat klote! Veel sterkte! :*
pi_94513784
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2011 13:58 schreef mijsje het volgende:
:'( sproetje... wat oneerlijk...

Klumsy, het wil niet altijd wat zeggen hoor, ik heb op mijn ovutests nog nooit een donkerdere teststreep gehad dan de controlestreep, maar ik weet dat ik wel een normale eisprong heb iedere maand. (als ik geen medicijnen gebruik ivm IVF...) het kan heel goed dat je de piek hebt gemist, want die is er maar heel kort.

pssst Jose, niet een nieuwe poging voor mij, maar een nieuwe tp... ik heb nog 8 embryo's in de vriezer, dus nog voor 4 terugplaatsingen... dus een nieuwe poging is bij mij nog niet nodig... :*
Ovu test was vandaag weer een stuk donkerder dan gisteren en eergisteren...
dus word niet echt wijs van die dingen!
Ik zou vrijdag een echo hebben, maar omdat ik dan ook cursus heb, heb ik net het ziekenhuis
gebeld en mag ik morgen middag langskomen :)
pi_94514405
Sproetje, potverdorie *grmbl*...
:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')