Raar dat rechts toch zoveel zetels heeft gehaald. Volgens mij is er sprake van grootschalige verkiezingsfraude.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:54 schreef eriksd het volgende:
Ik ken ook meer mensen die links stemmen
Nee, ik wilde er eerst 'waar links de klok slaat' van maken. Vond dit echter poetischer.quote:
Jezus moest dat ook al doen van god. Wat is dat toch..quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'allochtone broodgooiers' Hoezo moet dat van Allah?
Ze mogen geen voedsel weggooien van Allah.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'allochtone broodgooiers' Hoezo moet dat van Allah?
Moeten ze minder kopen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ze mogen geen voedsel weggooien van Allah.
T gaat over t voeren van vogels, door verderfelijke hoofddoekdragers in Rotterdam. Wel mooi dat er geneuzeld wordt over wat poepresten maar dat de omvangrijke vervuiling vd haven dan weer geen issue is...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:14 schreef mlg het volgende:
Maar waar gaat dit over? Weer een allochtoon die het niet eens is met de Nederlandse wet?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Moeten ze minder kopen.
De PVV wil dat Haagse moslims stoppen met het voederen van de buurteendjes omdat dit meeuwen aantrekt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:14 schreef mlg het volgende:
Maar waar gaat dit over? Weer een allochtoon die het niet eens is met de Nederlandse wet?
Maar de PVV is toch juist gek op meeuwen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De PVV wil dat Haagse moslims stoppen met het voederen van de buurteendjes omdat dit meeuwen aantrekt.
Duivenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar de PVV is toch juist gek op meeuwen?
Die schijten alles onderquote:
De beste man had niet voor niets schooldirecteur kunnen worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef mlg het volgende:
Maar op zich wel leuk gevonden van de Mos.
Ik geloofde het nog echt tot dat hij zei dat hij zijn kraan dag en nacht open liet staan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef mlg het volgende:
Hebben jullie Rutger bij de Mos thuis gezien?
Tot op de dag van vandaag weet ik het nog steeds niet of dat zo is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik geloofde het nog echt tot dat hij zei dat hij zijn kraan dag en nacht open liet staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |