quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:13 schreef Incantrix het volgende:
Simmu, ik meen ook wel eens zoiets gelezen te hebbenNouja, dan krijgt hij gewoon lekker een kluifje hoor
Hij moet natuurlijk ook wel leren kluiven he? Ik ben een notoire kluiver en zit altijd tot mijn ellebogen onder zo ongeveer (
), lief ietsjes minder maar is er ook wel van.. Het is een kind van mij, dus hij moet gewoon ook kluiven. Klaar
Vlindur, het is ook zo'n mooie uitgerekende datum![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Groeten terug Simmu!
Es, tot morgen!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Word er gewoon weer even een beetje tranerig van, haha
Klinkt bekend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef Sorbootje het volgende:
Anders doe je geen zout maar wel wat specerijen. Isabeau is dól op specerijen. (vooral gemalen chilipeper, raar kind)
Kerrie en paprikapoeder ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, dat kan natuurlijk ook wel.. Ik weet alleen niet zo goed wat, ben zelf niet zo van de kruiden en specerijen, dus dat is wat lastig. Zijn kerrie en paprikapoeder dat ook? Of moet ik dan meer denken aan van die fliebels in potjes, die nog een beetje de vorm van het plantje hebben ofzo?
Och, weet je, zout is echt geen vergif.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef Incantrix het volgende:
Oh, da's zó lief, Free! <3
Jah, ik had net ook gewoon níet bedacht dat zout geen goed plan was, terwijl ik wel de peper had geschrapt
Maar we hadden het over specerijen, da's weer iets anders dan kruidenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Gemalen kaas is prima, maar het valt niet onder 'kruiden'
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:49 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Maar we hadden het over specerijen, da's weer iets anders dan kruiden
Ze maakt vast een Doraquote:
Kruiden zijn doorgaans (al dan niet gedroogde) niet-houtachtige planten. bv basilicum, peterselie, bieslook etc.. specerijen komen meestal uit warme landen. Zijn vaak ook gedroogde zaden of peulen etc.. kardemom, komijn, korianderzaad etc..quote:
*knuff*quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef miss_sly het volgende:
![]()
Mijn dochter is weer lekker gezellig nu ze niet meer doodmoe is is nog steeds dwars en pieperig, dus dan zit ze niet (nog) voor de tv maar het kan zomaar nog komen
Jouwes weer wel hèquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:52 schreef Ssserpente het volgende:
Klei is heeeel vies gemaakt, Twink. 'Normale' kindjes lusten dat niet.En as ze het wel binnekrijgen is het niet erg, want het is gewoon brooddeeg.
quote:Brooddeeg
Wie kent het niet: brooddeeg. Lekker kneden, gezichtjes, vlechtjes of andere mooie dingen maken.
Let op! Dit brooddeeg is niet eetbaar, maar alleen te gebruiken als een soort klei.
Benodigdheden:
Drie kopjes bloem
Eén kopje koud water
Eén kopje zout
Meng de ingrediënten in een schaal en kneed ze tot een mooie bal soepel deeg. Laat je kleuter er leuke figuurtjes van maken. Handige hulpmiddelen hierbij kunnen zijn: een bot mes, een vork, een deegroller en een knoflookpers. De werkstukjes kun je afbakken in de oven; ongeveer 30 - 60 minuten afbakken op 175° C, afhankelijk van de grootte van de creatie. Nadat het is gebakken, kun je brooddeeg met waterverf beschilderen. Om het geheel mooi te houden, is het slim om het te lakken. Dit doe je natuurlijk zelf.
Nog nooit gegeven eigenlijk, maar ze prefereert hartig broodbeleg wel boven zoet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef Twinkly het volgende:
Lust Lente ook graag olijven en kappertjes? Die zijn ook zout.
Niels wel, dus dan zal hij ook wel brooddeeg eten
"Nee, mama, ik zal het nooit meer doen?"quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef miss_sly het volgende:
Senna likte er een paar keer aan en vond het wel vies, maar bleef er toch aan likken
Ze wordt trouwens bijdehand
toen ze dus weer een likje nam, zei ik voor de 83ste keer en met een (echt heel) kleine verheffing van mijn stem: Ik zei niet in je mond!
Jullie raden nooit wat de dame daarop antwoordde!
"Het ging per ongelukquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef miss_sly het volgende:
Senna likte er een paar keer aan en vond het wel vies, maar bleef er toch aan likken
Ze wordt trouwens bijdehand
toen ze dus weer een likje nam, zei ik voor de 83ste keer en met een (echt heel) kleine verheffing van mijn stem: Ik zei niet in je mond!
Jullie raden nooit wat de dame daarop antwoordde!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:03 schreef miss_sly het volgende:
haha, zo bijdehand is ze nou ook weer niet
Ze zei "niet gillen"
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef miss_sly het volgende:
Ja niets meer natuurlijk, ik zat wel min of meer met mijn mond vol tanden
*gniffel*quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef miss_sly het volgende:
Ja niets meer natuurlijk, ik zat wel min of meer met mijn mond vol tanden
da's zo'n ding: http://www.voormoederenki(...)id=40&category_id=27quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:41 schreef Incantrix het volgende:
Miss, bah![]()
(Stef heeft nu gezelschap van de teletubbies
)
Simmu, bijtwortel? Vertel!
Aaah, zo, dank SorboNiet dat ik het nu wel feilloos weet, maar ik snap de strekking
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef MamaPurk het volgende:
Niet bijgelezen, maar evne van me laten horen
Ik ben sinds gister weer thuis uit het ziekenhuis. Jaël is superblij met haar zusje en ze zijn zo lief samenBijzonder om te zien hoe ze er als een vanzelfsprekenheid mee om gaat dat ze nu niet meer de enige kleine meid is binnen ons gezin
Ik ga proberen binnenkort een beetje bij te lezen of gewoon weer wat actiever mee te kletsen mar op het moment moet ik vooral uitrusten en herstellen van de keizersnee (en dat frustreerd, want ik mag Jaël niet meer tillen en knuffelen en stoeien is ook erg lastig op het moment omdat ze zo onvoorspelbaar is, maar dat komt wel weer!!)
Ja ook, maar ik bedoel dar R haar mama noemt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef Ticootje het volgende:
Is ze een poppenmama? Jen heeft niets met poppen.
Banaan heb je goed!quote:
Oh! Hahaha. Ja dat kan natuurlijk ook! Wel lief.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ja ook, maar ik bedoel dar R haar mama noemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |