brrr. eventjes afwachten om te kijken wat het wordt doe ik wel hoor, maar een uur laten huilen doe ik niet lichtvaardig. enkel wanneer het een duidelijke uittesten is na ziek geweest te zijn terwijl kindlief al wat ouder is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef freecell het volgende:
[..]
O nee hoor, ik ben het volledig met je eens
Als ze wél thuis zou zijn en kind zou na een uurtje wakker worden en gaan huilen zou dat overigens niet uitmaken op dat vlak. Slaaptijd, ze gaat vanzelf weer slapen en anders brult ze maar een uurtje
En ja, ik krijg er ook enorme buikpijn van.
Gelukkig is de jongste daar inmiddels 10 en zijn alle kinderen ontzettend gelukkig en is het verder een heel stabiel gezin.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:13 schreef Incantrix het volgende:
Simmu, ik meen ook wel eens zoiets gelezen te hebbenNouja, dan krijgt hij gewoon lekker een kluifje hoor
Hij moet natuurlijk ook wel leren kluiven he? Ik ben een notoire kluiver en zit altijd tot mijn ellebogen onder zo ongeveer (
), lief ietsjes minder maar is er ook wel van.. Het is een kind van mij, dus hij moet gewoon ook kluiven. Klaar
Vlindur, het is ook zo'n mooie uitgerekende datum![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Groeten terug Simmu!
Es, tot morgen!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Word er gewoon weer even een beetje tranerig van, haha
Klinkt bekend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef Sorbootje het volgende:
Anders doe je geen zout maar wel wat specerijen. Isabeau is dól op specerijen. (vooral gemalen chilipeper, raar kind)
Kerrie en paprikapoeder ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, dat kan natuurlijk ook wel.. Ik weet alleen niet zo goed wat, ben zelf niet zo van de kruiden en specerijen, dus dat is wat lastig. Zijn kerrie en paprikapoeder dat ook? Of moet ik dan meer denken aan van die fliebels in potjes, die nog een beetje de vorm van het plantje hebben ofzo?
Och, weet je, zout is echt geen vergif.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef Incantrix het volgende:
Oh, da's zó lief, Free! <3
Jah, ik had net ook gewoon níet bedacht dat zout geen goed plan was, terwijl ik wel de peper had geschrapt
Maar we hadden het over specerijen, da's weer iets anders dan kruidenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Gemalen kaas is prima, maar het valt niet onder 'kruiden'
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:49 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Maar we hadden het over specerijen, da's weer iets anders dan kruiden
Ze maakt vast een Doraquote:
Kruiden zijn doorgaans (al dan niet gedroogde) niet-houtachtige planten. bv basilicum, peterselie, bieslook etc.. specerijen komen meestal uit warme landen. Zijn vaak ook gedroogde zaden of peulen etc.. kardemom, komijn, korianderzaad etc..quote:
*knuff*quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef miss_sly het volgende:
![]()
Mijn dochter is weer lekker gezellig nu ze niet meer doodmoe is is nog steeds dwars en pieperig, dus dan zit ze niet (nog) voor de tv maar het kan zomaar nog komen
Jouwes weer wel hèquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:52 schreef Ssserpente het volgende:
Klei is heeeel vies gemaakt, Twink. 'Normale' kindjes lusten dat niet.En as ze het wel binnekrijgen is het niet erg, want het is gewoon brooddeeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |