staat een vette fout in dat bericht en jij quote mequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:33 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Jeetje ik ben het helemaal met je eens
Ja daar is ook wat voor, moet ik even opzoekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb in hetvoorjaar daar ook altijd last van maar dan bij mezelf.... hebben ze daar ook spray voor?!?
Gerard zit vaak fout inderdaad, maar daarom speelt ie het spel nog wel.Monique is wel de laatste die zelf iets doet, zij luiistert naar anderen, lult een beetje mee en dan heb je het ook wel gehad, maar zélf met iets komen ho maar ; mensen voor karretjes spannen doet juist zij vind ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:33 schreef Mylene het volgende:
Ik zie Gerard het spel niet spelen. Hij denkt het spel te spelen, maar hij is nog nooit warm of wat dan ook geweest. Ook al waren de hints zo overduidelijk. Hij zit altijd in de verkeerde richting. Met zijn zogenaamde mensenkennis, mensen in de ogen kijken en meer van dat slappe gewauwel. Het heeft hem niets opgeleverd. Het echte denkwerk tot nu toe is gedaan door Philip, Karim en Monique. Ik ben totaal niet onder de indruk van Gerard. Daarnaast vind ik hem een gluiperd die mensen voor het karretje spant om hen het vuile werk te laten opknappen.
Jamaar lieve schat.. daarom is Gerard goed bezig. Als je een bedrijf hebt en een goede manager bent hoef je heel niet zelf het denkwerk te doen. Daar neem je HBO of unief Minions voor in dienst en die poppen laat je dansen voor je!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:33 schreef Mylene het volgende:
Ik zie Gerard het spel niet spelen. Hij denkt het spel te spelen, maar hij is nog nooit warm of wat dan ook geweest. Ook al waren de hints zo overduidelijk. Hij zit altijd in de verkeerde richting. Met zijn zogenaamde mensenkennis, mensen in de ogen kijken en meer van dat slappe gewauwel. Het heeft hem niets opgeleverd. Het echte denkwerk tot nu toe is gedaan door Philip, Karim en Monique. Ik ben totaal niet onder de indruk van Gerard. Daarnaast vind ik hem een gluiperd die mensen voor het karretje spant om hen het vuile werk te laten opknappen.
Hahaha en ik de fout zoeken, kan ook een leuk spelletje zijn. sorry moet ik het weghalen??quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
staat een vette fout in dat bericht en jij quote me
Dat vind ik dus ook. en dat hij niet jou soort man is is je goed recht, ieder zijn meugquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Alex is gewoon niet mijn soort man![]()
Neemt niet weg dat ik ook wel zie dat ie heel wat te verduren heeft gehad, alleen daarom vind ik het al oke dat ie er in is gebleven. Ik hou er zowiezo niet van als er eén persoon continu wordt uitgesloten in een groep. En ook nu weer; Alex eerlijk over zijn gevoelens en Laura geeft hem toch steeds weer die ene vinger van haar hand ,ook dat vind ik niet eerlijk naar hem toe want het maakt hem een stalker zogenaamd terwijl ze hem 'onbewust' aanmoedigd met haar gedrag , maar met haar woorden verteld dat ze niet méer wilt
sowiesoquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
staat een vette fout in dat bericht en jij quote me
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar lieve schat.. daarom is Gerard goed bezig. Als je een bedrijf hebt en een goede manager bent hoef je heel niet zelf het denkwerk te doen. Daar neem je HBO of unief Minions voor in dienst en die poppen laat je dansen voor je!
Dus komop, haal die bloemetjes uit je haar, doe je met bloemenprint bedrukte wijdenpijpenflowerpowerbroek uit en stap in deze eeuw! Je bent een Eindbaas of een minion!
Alex heeft alleen de mazzel dat hij Gerard en Karim heeft. De één een normaal denkend man, de ander een idealist. Die kwamen voor hem op. In andere rls-en had de zondebok deze steun niet en was het helemaal mensonterend!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. en dat hij niet jou soort man is is je goed recht, ieder zijn meugTuurlijk roept hij dingen op zich af, maar ik blijf erbij dat hij lief, sociaal en betrouwbaar is. Niet in het huis, want daar kun je niemand vertrouwen. Een zondebok vinden is heel makkelijk, er vanaf komen erg moeilijk.
Beginnen waarmee je geeindigd bentquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:37 schreef NotYou het volgende:
Nu is die Alex ook al aan het friemelen.
Ja hoor, alleen je moet ze in IE openen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:36 schreef rita1959 het volgende:
hoi hoi, denk kom ook even kijken, maar zijn er geen strams??
nee hoor, ik had hem al ge-edit ( verteld moest met een tquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:36 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Hahaha en ik de fout zoeken, kan ook een leuk spelletje zijn. sorry moet ik het weghalen??
Ja dat klopt is ook irri, maar hij doet het verder goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef freaky40 het volgende:
Ik krijg in IE na afsluiten van de browser nu steeds scriptfoutmeldingen...
en sowieso niet met een z maar de squote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee hoor, ik had hem al ge-edit ( verteld moest met een t)
ik ook dus, wat een dom gedoequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef freaky40 het volgende:
Ik krijg in IE na afsluiten van de browser nu steeds scriptfoutmeldingen...
Hoe je het ook wend of keert ze heeft uiteindelijk op de knop gedrukt voor een geheim die zo overduidelijk was. Ze kregen hem feitelijk cadeau met een mooie strik. Waar was Gerard? Stront in zijn ogen? Ja, echt wel. Hij heeft niet gedrukt hoor. Hij huppelt er maar beetje achter aan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gerard zit vaak fout inderdaad, maar daarom speelt ie het spel nog wel.Monique is wel de laatste die zelf iets doet, zij luiistert naar anderen, lult een beetje mee en dan heb je het ook wel gehad, maar zélf met iets komen ho maar ; mensen voor karretjes spannen doet juist zij vind ik![]()
ook alquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
en sowieso niet met een z maar de stypt deze Groningse meid die alleen maar spreektaal fouten maakt
Ik let daar niet op hoor, mits het niet onsamenhangend wordt. Er zijn meer mensen met dyslectie en soms vergist men zichquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
en sowieso niet met een z maar de stypt deze Groningse meid die alleen maar spreektaal fouten maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |