No way!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef Ole het volgende:
Kan er geen plaatje van vinden..
ohw wacht!
[ afbeelding ]
Ik hoopte echt dat dit een grapje was.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef Ole het volgende:
Kan er geen plaatje van vinden..
ohw wacht!
[ afbeelding ]
Vroege 1 april-grap?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik hoopte echt dat dit een grapje was.
Lamijmetrustquote:Op maandag 21 maart 2011 22:30 schreef Copycat het volgende:
Wesley en yvonne.
En ook zo lekker Hollands: wij!
Why God, why?
quote:
Het is maar goed dat de namen van Wes z'n broers, zijn zoontje en Yo een Y in zich hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef Eef999 het volgende:
5. Op de achterkant van de jas staan de W en de Y. De letters staan voor Wesley en Yolante. De Y is een belangrijke letter in zn leven. De naam van de voetballer eindigt erop, maar ook die van zijn twee broers Rodney en Jeffrey en zijn zoontje Jessey.
het thema was disco, dan kon ze fijn haar jurk weer aan van het harpengalaquote:Op maandag 21 maart 2011 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Boulevard werd de aankomst van de gasten van het feestje gefilmd. Het zag eruit als een afscheidsfeestje van de lagere school, met iedereen (inclusief ouders) verkleed en dan in de lokale gymzaal. Geen glamour kunnen ontdekken.
ik had ook niet verwacht dat het zou scoren met haar getalenteerde vaardighedenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:50 schreef Ole het volgende:
go Sjors
[..]
Wist helemaal niet dat het gister al was
Iemand het gezien?
Ze had een discobal op haar hoofdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
het thema was disco, dan kon ze fijn haar jurk weer aan van het harpengala
Dank je Haaibaaikequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Offtopic: Wat zie ik nu Ole moderator. Gefeliciteerd
Krea heeft ook zitten kwijlen hoor!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef blablabla99 het volgende:
Zo een heerlijke gedachte dat Yo-fans (als Tukker) dat afschuwelijke programma Perfecte Plaatje helemaal uit hebben moeten kijken.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |