Mijn ervaring (met mijn kinderen dusquote:Op maandag 14 maart 2011 08:39 schreef Leandra het volgende:
Poging 2 dan maar:
Niet bijgelezen en mobiel vanaf ons vakantieadres een vraag:
Hoe strak geldt de regel dat ze met 3,5 maand minimaal 5 voedingen moeten hebben?
Gisteren:
08.15 L-25 R-25
12.10 R-25 L-15
15.00 L-25 R-10
18.35 R-25 L-25
En hij slaapt nu nog...
Moet ik z'n natuur z'n gang laten gaan of moet ik er 's avonds laat nog een voeding achteraan proppen?
Hij is vrolijk, helder en niet ziek.
Zie je op tegen het wegen of tegen het oordelen?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:23 schreef Claudia_x het volgende:
Wij gaan donderdag naar het consultatiebureau en ik kijk er wel wat tegenop. Ik ben er erg alert op dat Lena vaak genoeg drinkt en per drinksessie ook genoeg drinkt.
Alleen het wegen. Bij Ivan indertijd waren ze erg nuchter onder zijn geringe gewichtstoename ('zal wel zijn eigen lijntje zoeken').quote:Op maandag 14 maart 2011 14:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zie je op tegen het wegen of tegen het oordelen?
Ik moest hardop lachen....quote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef huuphuup het volgende:
Wat leuk Orea! bewaren![]()
Yay claudiaviel het je mee, voeden in t openbaar?
ik moest de eerste keer echt even over een drempeltje heen mentaal maar dat was vooral omdat alles nog zo onhandig ging. Tietpads die alle kanten op vielen, kind dat loslaat tijdens een tsr waardoor je bijna bij je buurman van de koffie een latte maaktInmiddels draai ik er echt mn hand niet meer voor om
t is zo gepiept.
Morgen naar het cb, ik ben heel benieuwd hoeveel Elin deze week is aangekomen. Ik gok op een gram of 200 dus dat zou haar grofweg 5,5 kg maken nu. Ben benieuwd of ik gelijk heb
Zelfs met een grote cupmaat heb je een decolleté tot aan je navel in de hema shirtsquote:Op maandag 14 maart 2011 21:49 schreef huuphuup het volgende:
Juud de kleding van H&M vind ik zelf fijn, de kleding van Hema heeft (bij mij althans) een decolleté tot je navelen valt vrij strak. Vast door een vent ontworpen die denkt dat iedereen enorm blij is met een grotere cupmaat dankzij zwabberschap
Maar het verschilt enorm per persoon wat prettig is, kwestie van uitproberen. Die H&M-shirts zijn voor mij anatomisch gezien ideaal (scheeftiet represent![]()
) maar er zijn ook genoeg mensen die ze loei-irritant vinden.
Dat lijkt mij eigenlijk wel waarschijnlijk. 's nachts maakt je lichaam prolactine aan wat je melkproductie stimuleert. Ik had altijd flink volle borsten 's nachts.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:10 schreef Vanyel het volgende:
Hier komt de groene poep 1 of 2 keer per dag tussen de gele luiers door. Iets vaker 's nachts dan overdag. Niet verkouden, lijkt me onwaarschijnlijk dat ze 's nachts meer voormelk krijgt dan overdag, maar gaat wel samen met de heftigere krampjes.
Ik gok dus maar op Tico's darmen van slag.
Nee niet haar darmen, haar opmerking.
Hmm, ik dacht aan drinkpatroon, niet aan productiepatroon.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:27 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk wel waarschijnlijk. 's nachts maakt je lichaam prolactine aan wat je melkproductie stimuleert. Ik had altijd flink volle borsten 's nachts.
Verder had Nathan over het algemeen geen krampjes. Alleen wanneer hij te veel voormelk kreeg had Nathan krampjes.
Schuimen de gele luiers? Dat duidde hier, icm groene luiers, op een overproductie.
ja zonder verdoving ga k niet dus ik vind het wel goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:02 schreef Ticootje het volgende:
Mag gewoon dacht ik, in elk geval ik moest ook en ik heb gewoon verdoofd. Ik denk dat mn oom het wel had gezegd als het niet mocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
Te weinig melk komt wel vaker voor. Je kan bijvoorbeeld best dippen bij een menstruatie, of als je anticonceptie gaat gebruiken. Of als je op een strak schema voedt dan kan ook je productie achteruit rennen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Vanyel het volgende:
Te weinig melk? Ik dacht dat dat ook heel weinig voorkwam?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef Keshet het volgende:
Tico, even uit interesse he, ik heb geen idee of je het weet maar:
Stel ik heb een heel groot gebrek aan verschillende vitamines in mijn lichaam. Dan krijgt mijn kindje die vitamines toch niet binnen? Of is mijn lichaam zo tof dat het vitamines voor het kindje aanmaakt uit mijn bloed?Nee volgens mij werkt het zo niet. Melk is een product uit bloed en wat jij niet in je bloed hebt zitten kan dus ook niet in de melk komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
bij mij is het duidelijk wel te merken jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:06 schreef pessie het volgende:
Te weinig melk is ook vervelend. Ervaring..
Ik twijfel trouwens al een paar dagen of mn menstruatie invloed heeft op mn productie. Aan Nathan kan ik het niet merken (behalve slapeloze nachten) maar wanneer ik kolf kolf ik duidelijk minder dan normaal.
mijn tandarts wilde me eigenlijk niet verdoven maar hij zei er bij dat het puur uit voorzorg was dat de "regels" zijn dat een bepaalde dosis gewoon konquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:00 schreef huuphuup het volgende:
Ik blijk morgen een afspraak bij de tandarts te hebben. gevalletje oeps ohja das waar ook![]()
ze gaat de wortelkanaalbehandeling afmaken en ik geloof dat ik een gaatje heb ook inmiddels.
De verdovingen zijn geen punt met borstvoeding toch of wel?
bij de zwangerschap was t geen probleem namelijk maar toch maar ff dubbelchecken.
ik heb gewoon genoeg gehad!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat alles goed loopt DJMO
Wie heeft er ervaring met borstvoeding na een zwangerschap vol spugen?
Ik ga het ook met de gyn overleggen maar ik ben ergens bang dat mijn lichaam niet genoeg voedingsstoffen afgeeft is dit zo'n rare gedachte?
w00tquote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef huuphuup het volgende:
*knip*
Morgen naar het cb, ik ben heel benieuwd hoeveel Elin deze week is aangekomen. Ik gok op een gram of 200 dus dat zou haar grofweg 5,5 kg maken nu. Ben benieuwd of ik gelijk heb
dat soort dingen zal ik nou nooit winnen hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef WupWup het volgende:
Paarse tenen en paarse tepelsJe zou het bijna voor carnaval kunnen gebruiken
![]()
Ik heb een kolf gewonnen!! Hoe tof is dat!
Oh dat dacht ik echt altijd! Totdat ik een wasmachine won...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat soort dingen zal ik nou nooit winnen hegratzz!!
maar op zich heb je ook best mazzel met een boel dingen die je krijgt en wint enzo toch? Een op maat gemaakt peuterbedje bijv.? Of spullen van Musjes.com; volgende keer weer jouw beurt hoor nu iemand anders, eerlijk delenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat soort dingen zal ik nou nooit winnen hegratzz!!
oh ik ben ook superblij met de dingen die ik wél win en zomaar krijg hoor! begrijp me niet verkeerdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar op zich heb je ook best mazzel met een boel dingen die je krijgt en wint enzo toch? Een op maat gemaakt peuterbedje bijv.? Of spullen van Musjes.com; volgende keer weer jouw beurt hoor nu iemand anders, eerlijk delen![]()
Sugarsnap wat fijn dat t kolven beter gaat! ik weet t niet zeker maar ik geloof dat wup die kolf gewonnen heeft
Wuppert doe je goed joh die kolf winnen!Hoop dat ie bevalt.
Ik kan nog steeds toe met de handkolf dus ik heb hier mn tweedehands medela liggen en die bevalt me uitstekend voor zover ik hem gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |