Een maand, maar hoezo?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:01 schreef pessie het volgende:
Vanyel, hoe oud is Dottir nu? Is het anders een idee dat je even niet kolft zodat ze zelf jouw productie kan regelen? En anders blijven voeden en kolven en je partner even geen flesjes laten geven hoe leuk ze het ook mag vinden?
Gisele Bundchen ook lange tijd en de Russische modellen ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik las ergens dat Heidi Klum ook borstvoeding gaf!
Je hebt ook niet genoeg voeding. Daarom is hij nu aan het regelen. Daarom vraagt hij steeds om meer. Komt goed hoor. Hou vertrouwen en hou hem in je buurt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:19 schreef DJMO het volgende:
ik vraag me serieus af of ik wel voeding genoeg hebik ben al sinds kwart over drie bijna onafgebroken aan het voeden nu, en zodra ik hem neerleg is het huilen om meer
Ik weet niet wat je het beste kan doen, maar zelf maak ik E indien (nodig nog) wel wakker om ca. 21.30 uur. Gevoelsmatig vind ik 4 voedingen (te) weinig en vind ik een nacht van meer dan 12 uur erg lang.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:39 schreef Leandra het volgende:
Poging 2 dan maar:
Niet bijgelezen en mobiel vanaf ons vakantieadres een vraag:
Hoe strak geldt de regel dat ze met 3,5 maand minimaal 5 voedingen moeten hebben?
Gisteren:
08.15 L-25 R-25
12.10 R-25 L-15
15.00 L-25 R-10
18.35 R-25 L-25
En hij slaapt nu nog...
Moet ik z'n natuur z'n gang laten gaan of moet ik er 's avonds laat nog een voeding achteraan proppen?
Hij is vrolijk, helder en niet ziek.
Dat was ook mijn eerste gedachte. Alleen zou het dan niet juist net niks zijn? Dat ik op werkdagen veel stuwing zou hebben en op vrije dagen net te weinig? Daar ben ik een beetje bang voor.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:52 schreef Orea het volgende:
Ik weet niet of je productie het sowieso al trekt Cantare, heb je niet een mogelijkheid om tijdens je lunchpauze nog even kort te kolven, puur voor je productie? Ik zou gevoelsmatig voor optie 1 gaan, alleen op opvang dagen de voedingen door kv vervangen, en juist op vrije dagen haar alle voedingen laten drinken, dan hou je de boel op gang. Meestal is je productie rond de 9 maanden 'stabiel'..
Mijn ervaring (met mijn kinderen dusquote:Op maandag 14 maart 2011 08:39 schreef Leandra het volgende:
Poging 2 dan maar:
Niet bijgelezen en mobiel vanaf ons vakantieadres een vraag:
Hoe strak geldt de regel dat ze met 3,5 maand minimaal 5 voedingen moeten hebben?
Gisteren:
08.15 L-25 R-25
12.10 R-25 L-15
15.00 L-25 R-10
18.35 R-25 L-25
En hij slaapt nu nog...
Moet ik z'n natuur z'n gang laten gaan of moet ik er 's avonds laat nog een voeding achteraan proppen?
Hij is vrolijk, helder en niet ziek.
Zie je op tegen het wegen of tegen het oordelen?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:23 schreef Claudia_x het volgende:
Wij gaan donderdag naar het consultatiebureau en ik kijk er wel wat tegenop. Ik ben er erg alert op dat Lena vaak genoeg drinkt en per drinksessie ook genoeg drinkt.
Alleen het wegen. Bij Ivan indertijd waren ze erg nuchter onder zijn geringe gewichtstoename ('zal wel zijn eigen lijntje zoeken').quote:Op maandag 14 maart 2011 14:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zie je op tegen het wegen of tegen het oordelen?
Ik moest hardop lachen....quote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef huuphuup het volgende:
Wat leuk Orea! bewaren![]()
Yay claudiaviel het je mee, voeden in t openbaar?
ik moest de eerste keer echt even over een drempeltje heen mentaal maar dat was vooral omdat alles nog zo onhandig ging. Tietpads die alle kanten op vielen, kind dat loslaat tijdens een tsr waardoor je bijna bij je buurman van de koffie een latte maaktInmiddels draai ik er echt mn hand niet meer voor om
t is zo gepiept.
Morgen naar het cb, ik ben heel benieuwd hoeveel Elin deze week is aangekomen. Ik gok op een gram of 200 dus dat zou haar grofweg 5,5 kg maken nu. Ben benieuwd of ik gelijk heb
Zelfs met een grote cupmaat heb je een decolleté tot aan je navel in de hema shirtsquote:Op maandag 14 maart 2011 21:49 schreef huuphuup het volgende:
Juud de kleding van H&M vind ik zelf fijn, de kleding van Hema heeft (bij mij althans) een decolleté tot je navelen valt vrij strak. Vast door een vent ontworpen die denkt dat iedereen enorm blij is met een grotere cupmaat dankzij zwabberschap
Maar het verschilt enorm per persoon wat prettig is, kwestie van uitproberen. Die H&M-shirts zijn voor mij anatomisch gezien ideaal (scheeftiet represent![]()
) maar er zijn ook genoeg mensen die ze loei-irritant vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |