w00tquote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef huuphuup het volgende:
*knip*
Morgen naar het cb, ik ben heel benieuwd hoeveel Elin deze week is aangekomen. Ik gok op een gram of 200 dus dat zou haar grofweg 5,5 kg maken nu. Ben benieuwd of ik gelijk heb
dat soort dingen zal ik nou nooit winnen hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef WupWup het volgende:
Paarse tenen en paarse tepelsJe zou het bijna voor carnaval kunnen gebruiken
![]()
Ik heb een kolf gewonnen!! Hoe tof is dat!
Oh dat dacht ik echt altijd! Totdat ik een wasmachine won...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat soort dingen zal ik nou nooit winnen hegratzz!!
maar op zich heb je ook best mazzel met een boel dingen die je krijgt en wint enzo toch? Een op maat gemaakt peuterbedje bijv.? Of spullen van Musjes.com; volgende keer weer jouw beurt hoor nu iemand anders, eerlijk delenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat soort dingen zal ik nou nooit winnen hegratzz!!
oh ik ben ook superblij met de dingen die ik wél win en zomaar krijg hoor! begrijp me niet verkeerdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar op zich heb je ook best mazzel met een boel dingen die je krijgt en wint enzo toch? Een op maat gemaakt peuterbedje bijv.? Of spullen van Musjes.com; volgende keer weer jouw beurt hoor nu iemand anders, eerlijk delen![]()
Sugarsnap wat fijn dat t kolven beter gaat! ik weet t niet zeker maar ik geloof dat wup die kolf gewonnen heeft
Wuppert doe je goed joh die kolf winnen!Hoop dat ie bevalt.
Ik kan nog steeds toe met de handkolf dus ik heb hier mn tweedehands medela liggen en die bevalt me uitstekend voor zover ik hem gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |