Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:33 schreef Stuart het volgende:
Ik moet dit weekend zeker iets bij de Febo gaan halen![]()
![]()
quote:
owja je kwam naar NLquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:33 schreef Stuart het volgende:
Ik moet dit weekend zeker iets bij de Febo gaan halen![]()
![]()
Ja, vrijdagmiddag t/m zondagavondquote:
Daar zijn de meningen ongetwijfeld over verdeeldquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer dat je niet naar Noordwijk komt![]()
Van kroketten uit de muur?quote:
Hehehequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van kroketten uit de muur?Die ken ik alleen als Piet Friet
__!
Dat zal dan wel van voor mijn tijd zijnquote:
ik heb het niet over anderen hequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen ongetwijfeld over verdeeld
Het bestaat nog steeds hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zal dan wel van voor mijn tijd zijn
Vastquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neeee joh het is zowat de grootste keten van nederlandquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is waar. Ach, als er eens een kroegmeet komtquote:
Barmeisjequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:36 schreef Barretje80 het volgende:
gooise vrouwen is zeker de moeite waard! heb bij vlagen krom gelegen van het lachen!
nu lekker naar huis..
ontvang jij eerst maar de TAL meisjes daarquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. Ach, als er eens een kroegmeet komt![]()
Laterquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:36 schreef Barretje80 het volgende:
gooise vrouwen is zeker de moeite waard! heb bij vlagen krom gelegen van het lachen!
nu lekker naar huis..
koenquote:
Ja, dat lijkt me leukquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ontvang jij eerst maar de TAL meisjes daar
nee.. Nu..quote:
Dan doe je het nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb heul nog geen zin om te gaan slapen
Dan moet je dat ook niet gaan doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb heul nog geen zin om te gaan slapen
ik kom steeds op de verkeerde momenten daarquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me leuk
Moet trouwens weer eens in TAL posten. Heb ik al 2 weken niet gedaan volgens mij![]()
Nee ik blijf nog wel ff ook. Het zal toch niemand wat rukken of ik morgen nog om 10 uur of om half 12 op mn werk benquote:
Ja, had ik wel verwacht nu HT en CC er niet meer kunnen komenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom steeds op de verkeerde momenten daar
GRTD is ook weer redelijk overleden
GRTD is oversekst, verder weet ik er niks vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom steeds op de verkeerde momenten daar
GRTD is ook weer redelijk overleden
Hoezo zou niemand daar iets om gevenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik blijf nog wel ff ook. Het zal toch niemand wat rukken of ik morgen nog om 10 uur of om half 12 op mn werk ben
Rukken op het werk?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik blijf nog wel ff ook. Het zal toch niemand wat rukken of ik morgen nog om 10 uur of om half 12 op mn werk ben
We zitten weer erg op één lijn op de Febo naquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo zou niemand daar iets om geven
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We zitten weer erg op één lijn op de Febo na
HT kwam er toch al nooit meerquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, had ik wel verwacht nu HT en CC er niet meer kunnen komen
Vooral de afwezigheid van CC
het feit dat je precies dat wel weetquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
GRTD is oversekst, verder weet ik er niks van
HT = honkeytonk?quote:
Ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef friemelaar het volgende:
Heb ik hier nog spannende dingen gemist vanavond ?
hmmm lijkt me ergquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef Muck het volgende:
Fuuuuu
Noedelsoep chicken pepper is echt pittig![]()
Ik lees de TT'squote:
nee jooohhhquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lees de TT's
Niets verkeerds van me gaan denken
Ik vertrouw diequote:
Die heeft dus een ban (heeft dus met CC te maken)quote:
Dat dus jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HT = honkeytonk?Met zijn ban tot kerstmis
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
i
[..]
k ben zowiezo een mega Noodle addict![]()
wist ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heeft dus een ban (heeft dus met CC te maken)
Zonder de kaas doe ik dat ook zo ongeveerquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
ik vind ook bijna alle varianten lekker
Behalve shrimp, maar ja, ik houd sowieso niet zo van garnalen...
Beetje aankleden met reepjes kip, snippertjes kaas, eitje, handje roerbakgroenten, jumjumjum
Preciesquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wist ik
maar beteris gevaarlijk gespreksonderwerp
morgenavond weerquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
ik vind ook bijna alle varianten lekker
Behalve shrimp, maar ja, ik houd sowieso niet zo van garnalen...
Beetje aankleden met reepjes kip, snippertjes kaas, eitje, handje roerbakgroenten, jumjumjum
maar niet altijd hoor, gewoon 'kaal' vind ik ook heerlijk als tussendoortjequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zonder de kaas doe ik dat ook zo ongeveer![]()
oehquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgenavond weer
vrouw is uit eten, en ik heb nog een heerlijk uitziende grote box staan gekocht bij toko in Den Haag
ik betrap me er wel eens op om het tijdens een lange Fok sessie na 12 uur klaar te makenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
maar niet altijd hoor, gewoon 'kaal' vind ik ook heerlijk als tussendoortje
het is kwart voor 12 en ik zit met de laptop en een bakkie op schoot, dus ehmquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik betrap me er wel eens op om het tijdens een lange Fok sessie na 12 uur klaar te maken
hier nog eenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
i
[..]
k ben zowiezo een mega Noodle addict![]()
nee is zo'n grote plastic cup waar je water ingiet. Dit was de grootste die ik ooit zagquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:47 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh
meerdere smaakjes, of heel veel van eentje?
*doet trui omhoog*quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jammer, ik had op een spannende onthulling van jou gehoopt
picsquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee is zo'n grote plastic cup waar je water ingiet. Dit was de grootste die ik ooit zag
Kom op danquote:
Ik ben daar op therapeutische basis aan het werkquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rukken op het werk?![]()
Maar hoezo boeit niemand het wat dan?
Ik eet vaak noodles met kip en groenten zoals baby sweetcorn, courgettes, paprika, mange tout, soms rode ui en oyster saucequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
maar niet altijd hoor, gewoon 'kaal' vind ik ook heerlijk als tussendoortje
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik betrap me er wel eens op om het tijdens een lange Fok sessie na 12 uur klaar te maken
zowiezo is snaaien na 11 uur veeeel lekkerderquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:48 schreef Muck het volgende:
[..]
het is kwart voor 12 en ik zit met de laptop en een bakkie op schoot, dus ehm
Duurt niet zo heel lang meerquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef Muck het volgende:
[..]
pics
ik heb meestal de zakjes van indomie, die zijn lekker pittig
[..]
Kom op dan
espresso, noodles en mucktaartjes
heb ik op eens een blind spot op een squote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
zowiezo is snaaien na 11 uur veeeel lekkerder![]()
therapeutisch rukken op het werk?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben daar op therapeutische basis aan het werkMen betaalt niet voor mij. ALles wat ik doe is meegenomen voor ze
babymaisquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik eet vaak noodles met kip en groenten zoals baby sweetcorn, courgettes, paprika, mange tout, soms rode ui en oyster sauce
kloptquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
zowiezo is snaaien na 11 uur veeeel lekkerder![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik op eens een blind spot op een s
ontploffietaart maar doen?quote:
foeiquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik op eens een blind spot op een s
TMFquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Het niveau ligt weer hoog, zo te zien.
'avond
Stuitertballetjequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
'avond
TFMquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
'avond
soort van peultjes of sugar snaps?quote:
Nee, sugar snaps zijn veel dikker en steviger. Die zijn ook lekker maar die stir fry ik eigenlijk nooit. Ik stoom normaal gesproken alle groentequote:
als ik zo kijk, gok ik op peultjesquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, sugar snaps zijn veel dikker en steviger. Die zijn ook lekker maar die stir fry ik eigenlijk nooit. Ik stoom normaal gesproken alle groente
Misschien meer peultjes inderdaad. Ik weet de NL vertaling eigenlijk niet![]()
Ja, daar heb ik op gezocht en ik denk dat je gelijk hebtquote:
Normaal ben ik heeul vrolijk hoorquote:
quote:
Nee, nachtzuster spelenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kom jij zaterdag eigenlijk ook zustertje?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef Muck het volgende:
[..]
pics
ik heb meestal de zakjes van indomie, die zijn lekker pittig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
jeejquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik op gezocht en ik denk dat je gelijk hebt
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]wooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mother of noodles
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Yup. Een onmogelijke dienst om te ruilen ook, dus helaasch.quote:
Nicequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:54 schreef Muck het volgende:
[..]
jeej
papamuck verbouwt alles wat los en vast zit, dus ik had deze zomer wekelijks kakelverse peulen
Aan een stuk?quote:
Ben je dan nog niet duizeligquote:
quote:
Als ik nu muziek aanzet word ik vermoordquote:
Ik zit de hele avond al te luisteren / klooien met de streamingquote:
Sorryquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgende keer met luisteraars graag
kloptquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Sugar snaps zijn gewoon doorgeschoten peulen die ze eigenlijk als veevoer moeten aanmelden. Maar als je ze een hip naampje geeft trapt heel de tokkie-kudde erin en kan je ze voor veel meer geld verkopen natuurlijk.
Neequote:
na deze nog eentje en dan zet ik hem uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je keuze is de laatste 10 minuten goed voorruit gegaan![]()
Sugar snap peas zijn niet zo groot hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Sugar snaps zijn gewoon doorgeschoten peulen die ze eigenlijk als veevoer moeten aanmelden. Maar als je ze een hip naampje geeft trapt heel de tokkie-kudde erin en kan je ze voor veel meer geld verkopen natuurlijk.
Lekker om zo'n tuin te hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik huppel 's zomers de tuin in en besluit dan wat we die avond eten
Nee, zijn idd lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sugar snap peas zijn niet zo groot hoor![]()
Rotzakquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik nu muziek aanzet word ik vermoord
Vandaag nog gegeten. Ik eet ze minstens 2x per week. Ik eet sowieso minstens 2/3 soorten groenten per dagquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, zijn idd lekkerMja, het naampje hè.
Als het kan wil ik gewoon 2 x per week KSC radio maken van 8-12 ofo....quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik zit de hele avond al te luisteren / klooien met de streaming
We zitten op één lijnquote:
Ja, dat is waarquote:
goede voorbode voor een goede vrijdagquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:00 schreef Muck het volgende:
jaaaa, ik had de eerste vrijdagpost in ksc
sssst, nie door november rain heen!quote:
Doe maar gezondquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vandaag nog gegeten. Ik eet ze minstens 2x per week. Ik eet sowieso minstens 2/3 soorten groenten per dag
XDquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:00 schreef Muck het volgende:
donderdag schatquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:00 schreef Muck het volgende:
ik ben de hele week al van slagquote:
Ja, eten doe ik wel gezond maar dat is ook omdat ik altijd met de kinderen mee eet en ik gewoon gezond MOET koken van mijn werkgevers. Op zich dus mazzel want ik zou nooit zo uitgebreid en gezond koken als het alleen voor mezelf zou zijnquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het kan wil ik gewoon 2 x per week KSC radio maken van 8-12 ofo....
Nicequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, eten doe ik wel gezond maar dat is ook omdat ik altijd met de kinderen mee eet en ik gewoon gezond MOET koken van mijn werkgevers. Op zich dus mazzel want ik zou nooit zo uitgebreid en gezond koken als het alleen voor mezelf zou zijn
quote:
The End van de Kings Of Leon?quote:
ik heb nog een fles bubbeltjesrosé staan!quote:
Nog steeds down, nog nooit zo lang geweest, ben sws echt nooit depri, maar het is nu al meer dan een week zo, het is kut.quote:
goed planquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Strak plan
![]()
Pak ik ook een avond of 2 voor mijn rekening en de rest nonstop
ik heb whiskyquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:03 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb nog een fles bubbeltjesrose staan!
Staat in mijn sigquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
zet het streamadres van KSC radio anders in de OP
komt wel goed jungskequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nog steeds down, nog nooit zo lang geweest, ben sws echt nooit depri, maar het is nu al meer dan een week zo, het is kut.
Maar ik ga er hier de stemming niet mee verpesten, dus nu maar weer even op de Happy mode
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nog steeds down, nog nooit zo lang geweest, ben sws echt nooit depri, maar het is nu al meer dan een week zo, het is kut.
Maar ik ga er hier de stemming niet mee verpesten, dus nu maar weer even op de Happy mode
Poetszequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
Tandenpoetsen, ins Bett gehen en zo weer terug hier
met verzoekjes uiteraard, en ik heb vanaf zondag een headsetquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
tenzij er nog meer liefhebbers komen .......
speel je ook op verzoek dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met verzoekjes uiteraard, en ik heb vanaf zondag een headset
Heb ik wel, maar als ik een mic gebruik komt er een brom meequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met verzoekjes uiteraard, en ik heb vanaf zondag een headset
Uit bed? Uit waar je op vakantie gaat? Uit huis?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:07 schreef Enfermera het volgende:
ahahahahaha Bridget Jones is echt grappig XD
uit de etherquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uit bed? Uit waar je op vakantie gaat? Uit huis?![]()
Iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook erg gelachen om het boek!
XDquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uit de ether
dat eerste ook, en het tweede not me
wat een sitequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nu ging de overgang goed![]()
Schiet mij maar lek
jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Morgen WIDM
Ik zit op mobiel, beantwoord dm's wat later dan normaal.
tweede boek is ook leukquote:
Ook rechtstreek verzoekjes op de automaatquote:
En weer weg voor evenquote:
2 minuten pyjama gezocht, zonder succesquote:
echt gaafquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ook rechtstreek verzoekjes op de automaat![]()
Inclusief geschreven groetjes enzo
Weenie? Toen was ik vast al weg...quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gisteren vertrok ze toch ook wat schimmig?
XD Kwijt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
2 minuten pyjama gezocht, zonder succes
What else is newquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
wat heb jij telkens met je pyjamaquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Trustenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:12 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen
Welterusten allemaal![]()
truste kerelquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:12 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen
Iksdee, XenofobischDelirium.quote:
Dan slaap je toch gewoon in je normale klerenquote:
Je wilt gewoon stiekum weer naakt slapenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Draai uwen kop dan eensquote:
Trusten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:12 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen
Jij kent mij en mn XD nog niet?quote:
Oh gelukkig.quote:
Of met zonder kleren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan slaap je toch gewoon in je normale kleren?
alleen als het heel koud is draag ik een pyjama, anders nooitquote:
'weer'?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je wilt gewoon stiekum weer naakt slapen
Trustennnquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef Muck het volgende:
ik ga verder noedelen en dan ook mijn bedje in![]()
![]()
Welke. LAAT MIJ ZIEN DAN WAAR DIE OP FOK STAAT JA.quote:
truste Muckje en eetsequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef Muck het volgende:
ik ga verder noedelen en dan ook mijn bedje in![]()
![]()
Jouw XD is cutequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jij kent mij en mn XD nog niet?![]()
![]()
We hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trustennn![]()
![]()
[..]
Welke. LAAT MIJ ZIEN DAN WAAR DIE OP FOK STAAT JA.XD
P.s.: STFU.
Nee manquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan slaap je toch gewoon in je normale kleren?
Ik gewoon altijd in kleren, heb het nooit koud, slaap nu sinds 3 maanden ofzo in kleren, hiervoor gewoon altijd in boxer met een flinterdun dekentje, dan zweette ik alsnogquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:15 schreef Muck het volgende:
[..]
alleen als het heel koud is draag ik een pyjama, anders nooit
Ik bedoel maar.quote:
Nou? Dat is geen XD. Dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebbenen we hebben
![]()
Daarnaast hebben we nog![]()
![]()
![]()
en NOG moet jij zo nodig met XD iets ANDERS uitdrukken? Nee.
Vaker naar de kapper gaan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik gewoon altijd in kleren, heb het nooit koud, slaap nu sinds 3 maanden ofzo in kleren, hiervoor gewoon altijd in boxer met een flinterdun dekentje, dan zweette ik alsnog
Pilsje dan maar?quote:
ik heb het ook nooit koud!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik gewoon altijd in kleren, heb het nooit koud, slaap nu sinds 3 maanden ofzo in kleren, hiervoor gewoon altijd in boxer met een flinterdun dekentje, dan zweette ik alsnog
Ga jij eens heul gauw je mond spoelen met zeep jaquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik gebruik nooit smileys, ik heb geen emoties.
Jij maakt er een punt van, ons boeit het niet.quote:
Vroeger moest het XD zijn bij mij, nu vind ik xD leukerquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, die doe ik idd ook nog wel eens![]()
![]()
cooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
Nee, cola.quote:
Jonguhh... ik haal die landkaartjes wel weer van je computer af als het zo moetquote:
OAquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, cola.
met 1 o en 1 a
en nu niet met dhr m. ichel uit hia aankomen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, cola.
met 1 o en 1 a
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, cola.
met 1 o en 1 a
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jonguhh... ik haal die landkaartjes wel weer van je computer af als het zo moet
Nou nou nou dan ga maar eens lief doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Neej!
kleine o pipe grote O dubbele punt haakje openen
je vergeet de spatiequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Neej!
kleine o pipe grote O dubbele punt haakje openen
truste koenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
mensjes..
ik ga slapen !!!!!!!
toedeloeeeee![]()
![]()
Ik moest wel even denken wat die 'pipe' wasquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
mensjes..
ik ga slapen !!!!!!!
toedeloeeeee![]()
![]()
Oh ja je hebt gelijk dubbele punt hoofdletter y spatie dubbele punt apenstaartjequote:
Trustelsquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
mensjes..
ik ga slapen !!!!!!!
toedeloeeeee![]()
![]()
Same here, boerderij met enkel glas, moesten met jas aan in bed liggen met 3 dekens en handschoenen aan in de winterquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het ook nooit koud!
het scheelt natuurlijk dat ik opgegroeid ben in een heel oud huisje met een plat dak en enkel glas
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 348 RockNijntje
02. 211 Marijkezwolle
03. 188 PeZu
04. 177 Symphonic
05. 170 Stuart
06. 116 Koen66
07. 107 Enfermera
08. 100 LovelyLady
09. 098 pgrferrari
10. 085 wel.o.k
11. 071 suikertaartje
12. 059 goldfinger1963
13. 057 Dr_Flash
14. 057 Toekito
15. 056 MaleDuck
16. 054 MPG
17. 053 Barreltje
18. 053 Muck
19. 049 Woeste_Woerd
20. 048 summer2bird
Reeks-statistieken!
Ghehe. Idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vroeger moest het XD zijn bij mij, nu vind ik xD leukerMaar XD komt krachtiger over
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jonguhh... ik haal die landkaartjes wel weer van je computer af als het zo moet
Zo, best aardige score al zeg ik het zelfquote:
Gewoon XD en xD, x/X zijn de ogen en D is de mondquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En hoe zien die smilies er dan uit
Wat word je als je groter bent, een Martje of een Sympje?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat word je als je groter bent, een Martje of een Sympje?
Als ik maar kan modden ben ik helemaal het Pimpje!
xD XDquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat word je als je groter bent, een Martje of een Sympje?
Als ik maar kan modden ben ik helemaal het Pimpje!
Hoe bedoel je? De XD smilies? Je kent geen south park, for example?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En hoe zien die smilies er dan uit
Wuttannn??quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De XD smilies? Je kent geen south park, for example?![]()
[..]
Wuttannn??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |