Rotzakquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik nu muziek aanzet word ik vermoord
Vandaag nog gegeten. Ik eet ze minstens 2x per week. Ik eet sowieso minstens 2/3 soorten groenten per dagquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, zijn idd lekkerMja, het naampje hè.
Als het kan wil ik gewoon 2 x per week KSC radio maken van 8-12 ofo....quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik zit de hele avond al te luisteren / klooien met de streaming
We zitten op één lijnquote:
Ja, dat is waarquote:
goede voorbode voor een goede vrijdagquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:00 schreef Muck het volgende:
jaaaa, ik had de eerste vrijdagpost in ksc
sssst, nie door november rain heen!quote:
Doe maar gezondquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vandaag nog gegeten. Ik eet ze minstens 2x per week. Ik eet sowieso minstens 2/3 soorten groenten per dag
XDquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:00 schreef Muck het volgende:
donderdag schatquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:00 schreef Muck het volgende:
ik ben de hele week al van slagquote:
Ja, eten doe ik wel gezond maar dat is ook omdat ik altijd met de kinderen mee eet en ik gewoon gezond MOET koken van mijn werkgevers. Op zich dus mazzel want ik zou nooit zo uitgebreid en gezond koken als het alleen voor mezelf zou zijnquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het kan wil ik gewoon 2 x per week KSC radio maken van 8-12 ofo....
Nicequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, eten doe ik wel gezond maar dat is ook omdat ik altijd met de kinderen mee eet en ik gewoon gezond MOET koken van mijn werkgevers. Op zich dus mazzel want ik zou nooit zo uitgebreid en gezond koken als het alleen voor mezelf zou zijn
quote:
The End van de Kings Of Leon?quote:
ik heb nog een fles bubbeltjesrosé staan!quote:
Nog steeds down, nog nooit zo lang geweest, ben sws echt nooit depri, maar het is nu al meer dan een week zo, het is kut.quote:
goed planquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Strak plan
![]()
Pak ik ook een avond of 2 voor mijn rekening en de rest nonstop
ik heb whiskyquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:03 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb nog een fles bubbeltjesrose staan!
Staat in mijn sigquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
zet het streamadres van KSC radio anders in de OP
komt wel goed jungskequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nog steeds down, nog nooit zo lang geweest, ben sws echt nooit depri, maar het is nu al meer dan een week zo, het is kut.
Maar ik ga er hier de stemming niet mee verpesten, dus nu maar weer even op de Happy mode
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nog steeds down, nog nooit zo lang geweest, ben sws echt nooit depri, maar het is nu al meer dan een week zo, het is kut.
Maar ik ga er hier de stemming niet mee verpesten, dus nu maar weer even op de Happy mode
Poetszequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
Tandenpoetsen, ins Bett gehen en zo weer terug hier
met verzoekjes uiteraard, en ik heb vanaf zondag een headsetquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
tenzij er nog meer liefhebbers komen .......
speel je ook op verzoek dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met verzoekjes uiteraard, en ik heb vanaf zondag een headset
Heb ik wel, maar als ik een mic gebruik komt er een brom meequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met verzoekjes uiteraard, en ik heb vanaf zondag een headset
Uit bed? Uit waar je op vakantie gaat? Uit huis?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:07 schreef Enfermera het volgende:
ahahahahaha Bridget Jones is echt grappig XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |