Neeee joh het is zowat de grootste keten van nederlandquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zal dan wel van voor mijn tijd zijn
Dat is waar. Ach, als er eens een kroegmeet komtquote:
Barmeisjequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:36 schreef Barretje80 het volgende:
gooise vrouwen is zeker de moeite waard! heb bij vlagen krom gelegen van het lachen!
nu lekker naar huis..
ontvang jij eerst maar de TAL meisjes daarquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. Ach, als er eens een kroegmeet komt![]()
Laterquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:36 schreef Barretje80 het volgende:
gooise vrouwen is zeker de moeite waard! heb bij vlagen krom gelegen van het lachen!
nu lekker naar huis..
koenquote:
Ja, dat lijkt me leukquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ontvang jij eerst maar de TAL meisjes daar
nee.. Nu..quote:
Dan doe je het nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb heul nog geen zin om te gaan slapen
Dan moet je dat ook niet gaan doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb heul nog geen zin om te gaan slapen
ik kom steeds op de verkeerde momenten daarquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me leuk
Moet trouwens weer eens in TAL posten. Heb ik al 2 weken niet gedaan volgens mij![]()
Nee ik blijf nog wel ff ook. Het zal toch niemand wat rukken of ik morgen nog om 10 uur of om half 12 op mn werk benquote:
Ja, had ik wel verwacht nu HT en CC er niet meer kunnen komenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom steeds op de verkeerde momenten daar
GRTD is ook weer redelijk overleden
GRTD is oversekst, verder weet ik er niks vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom steeds op de verkeerde momenten daar
GRTD is ook weer redelijk overleden
Hoezo zou niemand daar iets om gevenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik blijf nog wel ff ook. Het zal toch niemand wat rukken of ik morgen nog om 10 uur of om half 12 op mn werk ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |