als je kut weten we iig zeker dat je geen homo bent!quote:
Nope, niet gehoord.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:14 schreef miieejj het volgende:
Hebben jullie interview gehoord van Giel met die twee kinderen van 12, die de Cito-toets heel goed gedaan hadden..
Wat slecht gedaan door Giel
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je kut weten we iig zeker dat je geen homo bent!
tis .. ook apart he..quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
dazzled kid....Tjeerd, ga terug naar Voicst. davinnikleuker.
huh?quote:
niet spotten met mn 2lingzus!quote:
ooh nou.. ik zal zeggen, neem een sportschoolquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh?
[..]
niet spotten met mn 2lingzus!
rosbief?quote:
vaarwel!quote:
nee, zeeuws spek. Niet veel beterquote:
ja zoon.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:47 schreef Pino112 het volgende:
Stekker in je mond houd je bek gewoon!.
hoiquote:
quote:
dazzled kid moet gewoon stoppen met die baggermuziek.quote:
Klinkt idd wel goed, al zit er weer een andere zender tussendoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
en volgens mij is dit Slayer? of die Black Label dinges? ik vinnet het iig ook al vet. en HARD!
http://www.3fm.nl/socialradio/appquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Klinkt idd wel goed, al zit er weer een andere zender tussendoor![]()
helaas zonder webcam nu, maar toch.quote:
op 101 nu gewoon Ericquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helaas zonder webcam nu, maar toch.
en ze hadden het net over een Vera uit Grunn die helpt met radiomaken. Grote kans dat dat een collega van me is.
Cam kijk ik eigenlijk nooit. Kun je die collega niet sms'en?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helaas zonder webcam nu, maar toch.
en ze hadden het net over een Vera uit Grunn die helpt met radiomaken. Grote kans dat dat een collega van me is.
geen nummer vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Cam kijk ik eigenlijk nooit. Kun je die collega niet sms'en?
he hoi!quote:
hai haiquote:
Ik bombardeer m'n collega's altijd met berichtenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen nummer vanook niet nodig verder. vraag het haar morgen wel ofzo. ben gewoon benieuwd of ze het idd is
[..]
zo, ik ga richting bed. moe en morgen om 7u weer de dag met frisse moed begroeten.
slaap lekekr allen!
wat hij zegt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |