ik alleen de openingstrack. die draait michiel. het hele album flikker ik op mn mp3-speler en dan komt ie wel een keer voorbijquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:29 schreef Timo20 het volgende:
!
!
!
![]()
@ TT
![]()
![]()
@ iedereen.
Nu `t nieuwe album van Elbow aan `t luisteren![]()
![]()
Mooie trackquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik alleen de openingstrack. die draait michiel. het hele album flikker ik op mn mp3-speler en dan komt ie wel een keer voorbij
ja, dit nummer is vet. luisterde toen de hele cd en die vond ik dikke piemols zuigen!quote:
ik heb ze vorig jaar gezienquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
IK HEB EEN KOTSHEKEL AAN DIT NUMMER VAN SIA
sinds half november komt deze bagger via mn internetverbinding het huis binnen en het is nu klaar. Stop toch met proberen Sia! ik vond het niet mooi, ik vind het niet mooi en ik ga het niet mooi vinden! Clap your hands, ja, dat vond ik nog wel leuk, maar deze zouteloze tyfusplaat met je ongeïnteresseerd zaadstem heb ik nu wel gehoord.quote:
Altijd een ongezouten mening, die Rockiequote:Op woensdag 9 maart 2011 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sinds half november komt deze bagger via mn internetverbinding het huis binnen en het is nu klaar. Stop toch met proberen Sia! ik vond het niet mooi, ik vind het niet mooi en ik ga het niet mooi vinden! Clap your hands, ja, dat vond ik nog wel leuk, maar deze zouteloze tyfusplaat met je ongeïnteresseerd zaadstem heb ik nu wel gehoord.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sinds half november komt deze bagger via mn internetverbinding het huis binnen en het is nu klaar. Stop toch met proberen Sia! ik vond het niet mooi, ik vind het niet mooi en ik ga het niet mooi vinden! Clap your hands, ja, dat vond ik nog wel leuk, maar deze zouteloze tyfusplaat met je ongeïnteresseerd zaadstem heb ik nu wel gehoord.
ik merk het aan mijn anus, die gaat wijdopen en er komt dunne poep uit, en een lintworm die er zelfmoord pleegt door met mijn dunne darm om zijn nek te bungeejumpen.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik merk het aan mijn anus, die gaat wijdopen en er komt dunne poep uit, en een lintworm die er zelfmoord pleegt door met mijn dunne darm om zijn nek te bungeejumpen.
eigenlijk fout...maar ik kan em bijna helemaal meezingen. vind em mooiquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:57 schreef miieejj het volgende:
Wat vinden jullie van de poema's "mijn houten hart" ??
ik vind een andere versie mooier..quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk fout...maar ik kan em bijna helemaal meezingen. vind em mooi
oh ja, Veenstra twittert dat dit Ash is. natuurlijk! hoe kon ik dat vergeten. mooi
welke andere versie? van houten hart? is die er dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik vind een andere versie mooier..
ja, geen vlees dag is het vandaag.. ik heb me er niet aan gehouden
ah ja.. laatst was er toch z'n zoektocht op de t.vquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welke andere versie? van houten hart? is die er dan?
een kikker?quote:
que? tell me more. ben wel benieuwd nlquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:04 schreef miieejj het volgende:
[..]
ah ja.. laatst was er toch z'n zoektocht op de t.v.. ..
musical zoektocht.. vinden jullie niet zo interesantquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
que? tell me more. ben wel benieuwd nl
Ik weet alleen dat er zo'n ontzettende gaylord heeft gewonnen, maar dat is wss niet specifiek genoegquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef miieejj het volgende:
[..]
musical zoektocht.. vinden jullie niet zo interesant
.. 't is geen homo..quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat er zo'n ontzettende gaylord heeft gewonnen, maar dat is wss niet specifiek genoeg
Hij speelt in een musical. meer bewijs is niet nodigquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:07 schreef miieejj het volgende:
[..]
.. 't is geen homo..
die van joseph die is homo..(freek..)
meid! hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef miieejj het volgende:
[..]
musical zoektocht.. vinden jullie niet zo interesant
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hij speelt in een musical. meer bewijs is niet nodig
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meid! hoe kom je daar nou bij?
* 3rdRock pakt handtasje en zwaait er vrolijk mee
als je kut weten we iig zeker dat je geen homo bent!quote:
Nope, niet gehoord.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:14 schreef miieejj het volgende:
Hebben jullie interview gehoord van Giel met die twee kinderen van 12, die de Cito-toets heel goed gedaan hadden..
Wat slecht gedaan door Giel
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je kut weten we iig zeker dat je geen homo bent!
tis .. ook apart he..quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
dazzled kid....Tjeerd, ga terug naar Voicst. davinnikleuker.
huh?quote:
niet spotten met mn 2lingzus!quote:
ooh nou.. ik zal zeggen, neem een sportschoolquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh?
[..]
niet spotten met mn 2lingzus!
rosbief?quote:
vaarwel!quote:
nee, zeeuws spek. Niet veel beterquote:
ja zoon.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:47 schreef Pino112 het volgende:
Stekker in je mond houd je bek gewoon!.
hoiquote:
quote:
dazzled kid moet gewoon stoppen met die baggermuziek.quote:
Klinkt idd wel goed, al zit er weer een andere zender tussendoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
en volgens mij is dit Slayer? of die Black Label dinges? ik vinnet het iig ook al vet. en HARD!
http://www.3fm.nl/socialradio/appquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Klinkt idd wel goed, al zit er weer een andere zender tussendoor![]()
helaas zonder webcam nu, maar toch.quote:
op 101 nu gewoon Ericquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helaas zonder webcam nu, maar toch.
en ze hadden het net over een Vera uit Grunn die helpt met radiomaken. Grote kans dat dat een collega van me is.
Cam kijk ik eigenlijk nooit. Kun je die collega niet sms'en?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helaas zonder webcam nu, maar toch.
en ze hadden het net over een Vera uit Grunn die helpt met radiomaken. Grote kans dat dat een collega van me is.
geen nummer vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Cam kijk ik eigenlijk nooit. Kun je die collega niet sms'en?
he hoi!quote:
hai haiquote:
Ik bombardeer m'n collega's altijd met berichtenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen nummer vanook niet nodig verder. vraag het haar morgen wel ofzo. ben gewoon benieuwd of ze het idd is
[..]
zo, ik ga richting bed. moe en morgen om 7u weer de dag met frisse moed begroeten.
slaap lekekr allen!
wat hij zegt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |