ah ja.. laatst was er toch z'n zoektocht op de t.vquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welke andere versie? van houten hart? is die er dan?
een kikker?quote:
que? tell me more. ben wel benieuwd nlquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:04 schreef miieejj het volgende:
[..]
ah ja.. laatst was er toch z'n zoektocht op de t.v.. ..
musical zoektocht.. vinden jullie niet zo interesantquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
que? tell me more. ben wel benieuwd nl
Ik weet alleen dat er zo'n ontzettende gaylord heeft gewonnen, maar dat is wss niet specifiek genoegquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef miieejj het volgende:
[..]
musical zoektocht.. vinden jullie niet zo interesant
.. 't is geen homo..quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat er zo'n ontzettende gaylord heeft gewonnen, maar dat is wss niet specifiek genoeg
Hij speelt in een musical. meer bewijs is niet nodigquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:07 schreef miieejj het volgende:
[..]
.. 't is geen homo..
die van joseph die is homo..(freek..)
meid! hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef miieejj het volgende:
[..]
musical zoektocht.. vinden jullie niet zo interesant
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hij speelt in een musical. meer bewijs is niet nodig
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meid! hoe kom je daar nou bij?
* 3rdRock pakt handtasje en zwaait er vrolijk mee
als je kut weten we iig zeker dat je geen homo bent!quote:
Nope, niet gehoord.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:14 schreef miieejj het volgende:
Hebben jullie interview gehoord van Giel met die twee kinderen van 12, die de Cito-toets heel goed gedaan hadden..
Wat slecht gedaan door Giel
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je kut weten we iig zeker dat je geen homo bent!
tis .. ook apart he..quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
dazzled kid....Tjeerd, ga terug naar Voicst. davinnikleuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |