da mischien wel slim dan jaquote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Oudste moet hier eigenlijk ook, maar zijn verkeersinzicht is heel erg slecht dus ik ga vragen of hij volgend jaar mag.
Onze kids zitten op een relatief 'zwarte school' en omdat er dus ouders zijn die niet kunnen fietsen en autorijden, wordt er ook praktijkgeoefend. Maar ik zag ook andere scholen fietsen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:14 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Nee dat word je geacht zelf te doen
ik heb een plaatje laten zien waarop hij staat toen hij net in kruistocht in spijkerbroek gespeeld had. dat vond ze wel interessant. 'ik herken 'm nog wel hoor! hij heeft alleen maar wat langer haar gekregen'. vanmorgen was 't eerste dat ze zei 'zullen we die jongen een brief schrijven?'.quote:Op maandag 4 april 2011 10:29 schreef chacama het volgende:
Cato, je bent echt zoveel meer! Wel moeilijk om uit te leggen dat het alleen een film is. Heeft ie niet in meer films gespeeld, zodat je kan laten zien dat het een jongetje is die speelt dat ie pluk is....
Lief dat je ernaar vraagtquote:Op maandag 4 april 2011 10:54 schreef snoopy het volgende:
Hoe gaat het met Christan eigenlijk Rewimo?
Hij zat toch niet helemaal lekker in z'n vel een tijdje geleden?
Zou ze heel teleurgesteld zijn als dit een kakkerlak blijkt te zijn? Dit was 't vriendje van jongste, toen hij een jaar of 3 was. Hij heeft een heel huis voor 'm gemaakt, met een bedje, en een computer, en een vloerkleedje. De foto is gemaakt door 'm in een doosje te doen, cellofaantje erover heen, even schudden en *klik*.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:08 schreef trui het volgende:
..... en zou ze graag eens een kakkerlak in 't echt zien. (ieuw).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amber had ze heel erg. Ik kreeg toen de tip: onder de douche wassen met bethadine scrub, goed afdrogen en idd insmeren met sudocreme. Binnen een week of 3 waren ze allemaal wg!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
--KNIP--
Zijn het waterwratjes? Die gaan vanzelf wel, maar kan wel ff duren.
De dokter kan ze er ook afschrapen, maar dat is wel pijnlijk geloof ik
Ik heb ook al gehoord dat sudocreme kan helpen.
Voor het slapen gaan insmeren met sudo, en dan duurt het maar even en dan is het weg?
Ik heb het hier nog niet meegemaakt gelukkig, maar dat is wat ik ervan hoorde.
Lisquote:Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef snoopy het volgende:
Oh en Lis kan zonder zijwielen
En Morris mag volgende week naar het grote bad dus het zwemdiploma begint in zicht te komen
Zo, dat moest ik nog even kwijt
Oudste (9) en jongste (7) zitten hier allebei op piano/keyboard les (eigenlijk piano, maar die houden zich niet zo goed in de tropen en met onze regelmatige verhuizingen enzo, dus we hebben thuis een keyboard om te oefenen). Ze zijn allebei begonnen toen ze nog een jaar jonger waren, en vinden het heel erg leuk. Jongste vindt het wel eens moeilijk om te oefenen, vooral als hij het erg ingewikkeld vindt. Wat dat betreft is het juist een goede les, denk ik, want hij komt er nu langzaam achter dat als je stukken in kleinere stukjes knipt, het best te doen isquote:Op maandag 11 april 2011 09:51 schreef Sjeen het volgende:En een compleet andere vraag aan iedereen, zijn er kinderen die muziekles krijgen? En zo ja, wat, met welke leeftijd begonnen, vinden ze het leuk
Dat hangt van het kind af denk ik. Lis heeft hele krachtige pootjes, die haalt iedereen inquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik wacht er nog een poosje mee, er gebeurt al zoveel op het moment.
Verder schijnen ze nog wat kracht te missen op 4jarige leeftijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
Dat is idd erg belachelijk!! Is het misschien voor een goed doel?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef Vicky het volgende:
Amber 'geeft' in juni 2 avonden een voorstelling in de schouwburg. Ze zijn op school al weken aan het oefenen waardoor de gym vervalt. Nu kregen we een mail van school dat we maandag kaartjes max 4k per kind kunnen kopen à 12 euro per stuk!!! Ik vind het werkelijk van de zotte dat die kaartjes zo duur zijn!!
Heet dat zo??quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoeveel zegt u? Niet normaal zeg Vicky!!
:et Sidi-R protocol. Goed dat ze dingen uitsluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |