abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2011 @ 17:10:18 #151
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_94984173
Lievelivelink, ik wilde maar 1 ding nog zeggen.

WIE ER TOE DOET, VALT ER NIET OVER
en
WIE ER OVER VALT, DOET ER NIET TOE!

O+ :*

Succes deze week. En de tijd die nog komt, natuurlijk.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zondag 3 april 2011 @ 17:17:49 #152
11682 Moonah
Jolie femme
pi_94984454
Oi, da's een hele ware Oxy!

Livelink, zojuist in de auto moest ik aan jullie denken. Ook van mij erg veel sterkte de aankomende tijd. :* Hoe is Job eronder?

Chaca, fijne berichten over je fijne meiden.

En speelafspraakjes zijn leuk! O+ Bij ons is het allemaal wat moeilijker en omslachtiger te regelen omdat alle kinderen uit de klas met een busje komen, maar met wat heen en weer gebel en vooral heen en weer gerij is het wel te doen. Leuke nieuwe fase!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 3 april 2011 @ 18:31:41 #153
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94987252
oh spannend livelink, gaat het nu beginnen? sterkte voor job en voor jullie! :*

onze Cato is verliefd... op Pluk van de Petteflet. :o "als hij mij zou kennen zou hij mij wel leuker vinden dan Aagje!"
in de haak.
  zondag 3 april 2011 @ 18:42:56 #154
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_94987684
Ja, het gaat morgen gebeuren :'( .
En het gaat zo ontzettend goed met hem op het moment. Ik voel me echt een superslechte ouder dat ik mijn kind dit aandoe. Gisteren vroeg Job of het wel echt zo was en of het niet toch misschien een 1-april grap was geweest :'(
En je ziet ook wat het voor een impact heeft op de klas en kinderen uit de buurt. Het tast toch wel hun gevoel voor veiligheid aan. De hele week komen er al kinderen aan de deur die nog met Job willen spelen of die een tekening of cadeautje voor hem hebben. Zo lief. Vandaag nog twee kindjes met een cadeautje. En hij heeft de hele middag met een vriendje gespeeld zonder enige wanklank.
Echt ik twijfel op het moment aan alles. Ik zal blij zijn als deze week voorbij is, dan weten we in ieder geval een beetje wat het met Job doet. Nu is het allemaal nog zo'n ontzettend, angstig, zwart gat waar je tegenaan zit te staren. En ik heb nog helemaal niks ingepakt of voorbereid, ik kan me er gewoon niet toe zetten.

Pluk is ook wel een erg leuk jongetje, Cato. Ik snap de verliefdheid wel. Ik neem aan dat ze de Pluk van de film bedoelt?
Katja had deze week ook verkering, maar het is alweer uit. Woensdag liep het jochie de hele tijd bij ons voor de deur, maar Katja wilde niet naar hem toe. Toen ze donderdag weer niet met hem wilde spelen heeft hij het maar uitgemaakt :D
Maar ze heeft ondertussen wel een ketting van hem gekregen en die wil ze niet teruggeven.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 3 april 2011 @ 18:51:24 #155
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_94988030
livelink :*
Nu twijfel je er misschien aan, maar als het allemaal achter de rug is weet je waar je het voor gedaan hebt :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 3 april 2011 @ 18:53:18 #156
11682 Moonah
Jolie femme
pi_94988126
Livelink, wat moet dat dubbel voelen als het nu juist weer even goed gaat. :{ En wat sneu voor Job, een 1 aprilgrap... :o Toch zal het hem vast goed doen, de positieve aandacht die hij nu bij wijze van afscheid krijgt van de buurtkinderen. Of maakt het hem extra in de war?
Maar dit besluit hebben jullie heel weloverwogen genomen. Als het goed is levert dit iets op voor de lange termijn. Hou dat alsjeblieft voor ogen. En voel je géén slechte moeder!!!!!
  zondag 3 april 2011 @ 18:53:43 #157
11682 Moonah
Jolie femme
pi_94988145
En Catootje! :D
  zondag 3 april 2011 @ 18:54:07 #158
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_94988169
Ja Livelink, die twijfel lijkt me moordend. Maar het gebeurd echt niet zomaar. Heel veel sterkte. het lijkt me supermoeilijk. Maar het is een door liefde ingegeven beslissing. Hopelijk kan je dat blijven zien. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 3 april 2011 @ 18:54:52 #159
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_94988202
Absoluut Cato! die aagje valt echt helemaal in het niet bij jou! O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 3 april 2011 @ 19:46:00 #160
640 snoopy
peanuts
pi_94990485
Wat moet het vreselijk moeilijk voelen alles, livelink...
Ik ga er ook vanuit dat het allemaal niet voor niks is en hoop dat het voor jullie allemaal fijn gaat uitpakken :*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 3 april 2011 @ 19:46:32 #161
640 snoopy
peanuts
pi_94990507
die Cato O+
  zondag 3 april 2011 @ 19:53:00 #162
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94990828
zowel die uit het boek als die uit de film. doordat die film er is is ze er moeilijk van te overtuigen dat pluk niet echt bestaat. ze wil 'm ook graag eens opzoeken.

livelink, wat ontzettend moeilijk inderdaad... ;( maar ergens ook wel fijn dat jullie nu nog even een wat fijnere periode hebben. en vergeet niet: 't is echt niet voor niks dat dit besloten is he. zet 'm op morgen! en succes met inpakken. :*
in de haak.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 april 2011 @ 20:08:40 #163
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_94991751
livelink, heel veel sterkte hoor :* Ik kan me zo goed voorstellen hoe je twijfelt, als het toch weer even goed gaat. Maar ik denk dat het jullie heel veel kan opleveren, en dat is natuurlijk wel iets om naar uit te kijken. Alleen maakt dat het niet minder moeilijk...

Catootje O+

Christan gaat morgen voor het eerst op de fiets naar de bushalte, nu het licht is 's morgens kan dat. Hij heeft vandaag proefgereden om te kijken hoe lang hij erover doet en om te vragen of hij ook zijn fiets mag neerzetten bij de mensen die daar wonen. De andere kinderen die daar op de bus stappen mogen hun fiets in de tuin zetten, en hij nu ook :)

Hij was helemaal zenuwachtig :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_94993827
Job en je lieve ouders, heel veel sterkte !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_94994028
Cato :D Wat ben je toch een lieve *O* geweldig !

Speciaal voor jou deze foto van je grote liefde !

Hier is zoonlief aan het oefenen in afstand fietsen, dat moet ie volgend jaar natuurlijk elke dag. Tot nu toe zit hij op 11 km in 35 miunten, we gaan nu de route oefenen. Wij fietsen nu nog achter hem aan of voor hem uit, gewoon omdat we het leuk vinden. Heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken !

Zijn er hier nog meer groep 7 kids die verkeersexamen moeten doen ? Oudste mag het alsnog doen (groep 7 overgeslagen dus examen gemist) en jongste is druk aan het oefenen.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_94994997
Oudste moet hier eigenlijk ook, maar zijn verkeersinzicht is heel erg slecht dus ik ga vragen of hij volgend jaar mag.
On zeh laptop
pi_94995548
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Oudste moet hier eigenlijk ook, maar zijn verkeersinzicht is heel erg slecht dus ik ga vragen of hij volgend jaar mag.
da mischien wel slim dan ja
Oefenen ze bij jullie ook voor de praktijk ?
pi_94996092
Nee dat word je geacht zelf te doen :)
On zeh laptop
  zondag 3 april 2011 @ 21:54:12 #169
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_94999223
Livelink, heel veel sterkte morgen :*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_95001839
Livelink :*
  zondag 3 april 2011 @ 23:02:58 #171
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_95004130
Livelink sterkte voor jullie als ouders, voor katja als grote zus die toch haar broertje moet missen, en sterkte voor dappere job! :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_95011475
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 21:14 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Nee dat word je geacht zelf te doen :)
Onze kids zitten op een relatief 'zwarte school' en omdat er dus ouders zijn die niet kunnen fietsen en autorijden, wordt er ook praktijkgeoefend. Maar ik zag ook andere scholen fietsen.
pi_95011504
Sterkte vandaag Livelink.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 april 2011 @ 07:10:59 #174
13151 crew  Rewimo
pi_95011539
livelink, hou je taai hoor :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_95012465
Sterkte Livelink! :* :* :*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 4 april 2011 @ 09:11:13 #176
11682 Moonah
Jolie femme
pi_95012638
Ik ben net terug van Thies naar school brengen. In de auto stelde ik me voor dat ik Livelink was... De tranen liepen over mijn wangen... :'( Wat lijkt me dát moeilijk en rot en hartverscheurend. Heel veel sterkte Livelink en man. :*
  maandag 4 april 2011 @ 09:16:45 #177
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_95012725
Livelink, sterkte!
pi_95012789
Livelink, veel sterkte de komende tijd.
pi_95013011
livelink, ik denk aan jullie :*
  Jubileum moderator maandag 4 april 2011 @ 09:34:30 #180
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_95013076
Dikke kus voor jullie Livelink :*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_95013255
Lievelink :* voor jou, je man en Job en Katja *; hou jullie taai
  maandag 4 april 2011 @ 09:57:52 #182
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_95013645
Livelink, jullie zijn in mijn gedachten. :* Ik vond het heel mooi hoe debuurvrouw 't zei, dat het een uit liefde ingegeven beslissing is. Dikke knuffel! :*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 4 april 2011 @ 10:00:07 #183
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95013698
Hier word ook aan jullie gedacht livelink :*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 4 april 2011 @ 10:29:33 #184
144006 chacama
Ondernemend!
pi_95014567
Lieve Livelink,

Ook hier wordt aan jullie gedacht. Een beslissing uit liefde voor Job. Zo'n moeilijke hartverscheurende beslissing. In gedachten stuur steun en kracht jullie kant op. Voor jou en je man, voor job en voor grote zus Katja. Heel heel veel sterkte in deze moeilijke tijd die er uiteindelijk voor moet gaan zorgen, dat jullie met minder zorgen een gezin kunnen vormen. :*

Cato, je bent echt zoveel meer! Wel moeilijk om uit te leggen dat het alleen een film is. Heeft ie niet in meer films gespeeld, zodat je kan laten zien dat het een jongetje is die speelt dat ie pluk is....

Katja, geen verkering meer, maar wel de ketting houden....hmmm slimme meid.

Hier wel verkeerslessen, maar nog niet oefenen. Vanaf groep 5 moeten ze elke week op de fiets naar gymles.

Christan ook lekker aan het fietsen elke ochtend. Ik vond dat vroeger toch best lekker wakker worden - mits het droog weer was- .
pi_95014630
Veel sterkte, Livelink!

Lief van Cato :)
Bij Juliette op school werken ze nu over Pluk van de Petteflet, vrijdag mogen ze verkleed komen als een van de figuren uit 't boek. Zij wil natuurlijk als Aagje, met prinsessenjurk en grote roze strik. :D
pi_95015304
Hoe gaat het met Christan eigenlijk Rewimo?
Hij zat toch niet helemaal lekker in z'n vel een tijdje geleden?

Poemojn, bij M & L op school werken ze ook met thema's. Dat vind ik toch altijd erg leuk.
En meestal een afsluiting na zo'n periode met exposities of voorstellingen voor de ouders :)
  maandag 4 april 2011 @ 13:59:54 #187
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_95021675
Voor Lievelivelink, Job, Katja &Livemanlink

Huub van der Lubbe

Tegen de tijd

Tegen de tijd dan blijkt misschien
Wat van nabij niet was te zien
Wat in het duister huist van voordien
Komt aan het licht misschien tegen de tijd

Tegen de tijd als tijd verstrijkt
En de schaduw van het verleden wijkt
Als de onderste steen niet de onderste blijkt
Misschien dat tegen die tijd

Wie weet dat dan uitkomt dat dingen nooit gaan
Zoals ooit werd beweerd dat ze gingen
En dat zwijgen dicht bij de leugen ligt
En de waarheid niet ver van de waan

Tegen de tijd, tijd die ons leert
Dat geen macht of kracht de waarheid weert
En geen boom is zo oud dat geen tak een keer splijt
Zal blijken tegen de tijd

Tegen de tijd, tijd die ons leert
Dat geen macht of kracht de waarheid weert
En geen boom is van hout dat niet op den duur slijt
Zal blijken tegen de tijd.

:*

--------
Tis goed. Echt.
Geloof je gevoel maar niet, als het anders voelt.
Als hij vecht.
Tegen de tranen.
Als jij vecht
Tegen de wereld
Die je hem wilde besparen
Maar die hij in moet
Vechtend
Voor een plek
Bij de wereld.

(c)Oxy, vandaag, voor Livelink :*
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  maandag 4 april 2011 @ 14:06:30 #188
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95021949
wat mooi oxy. O+ :'(
livelink, hoe ging het vanmorgen? :* wat zal het raar voelen nu... probeer ook een beetje van deze 'rust' te genieten als dat kan. ik hoop dat job zich daar snel wat thuis voelt. mogen jullie tussendoor eigenlijk contact hebben of niet?

quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 10:29 schreef chacama het volgende:
Cato, je bent echt zoveel meer! Wel moeilijk om uit te leggen dat het alleen een film is. Heeft ie niet in meer films gespeeld, zodat je kan laten zien dat het een jongetje is die speelt dat ie pluk is....
ik heb een plaatje laten zien waarop hij staat toen hij net in kruistocht in spijkerbroek gespeeld had. dat vond ze wel interessant. 'ik herken 'm nog wel hoor! hij heeft alleen maar wat langer haar gekregen'. vanmorgen was 't eerste dat ze zei 'zullen we die jongen een brief schrijven?'. :)
in de haak.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 april 2011 @ 14:41:46 #189
13151 crew  Rewimo
pi_95023164
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 10:54 schreef snoopy het volgende:
Hoe gaat het met Christan eigenlijk Rewimo?
Hij zat toch niet helemaal lekker in z'n vel een tijdje geleden?
Lief dat je ernaar vraagt :) Het gaat inmiddels een stuk beter. Hij heeft veel meer zelfvertrouwen gekregen en ik hoor hem er niet meer over dat hij moeite heeft met bepaalde kinderen in de klas (er zitten nogal wat druktemakers in zijn klas en zelf is hij helemaal niet zo). Zijn cijfers zijn goed en hij draait lekker mee. Op de ouderavond waren de leraren ook tevreden, dus dat gaat allemaal de goede kant op ^O^
pi_95023275
Fijn Rewimo :)

Wat een mooi gedicht oxy!
pi_95024122
Oxy, je krijgt het weer voor elkaar om de rillingen over mijn rug te laten lopen, hoe raak zijn jou woorden ! Top meid !
  maandag 4 april 2011 @ 15:51:57 #192
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_95025786
Oxy :*

Iedereen bedankt voor alle sterktewensen. Job heeft zich vanochtend superstoer gedragen. Hij ging er zonder gevecht naar toe. Eenmaal daar was het wel moeilijk, werd hij ook wat bozer. Hij wilde ook geen afscheid nemen. Later hoorden we dat hij, eenmaal tot rust gekomen, al hielp met tafeldekken en daarna ging hij mee de andere kinderen van school halen. Vanmiddag zou hij dan zelf mee naar school gaan voor de eerste kennismaking.

Morgenochtend om 08.30 belt de ouderbegeleiding ons om te vertellen hoe het gegaan is en morgenavond zal de groepsleiding bellen. Wij mogen tussendoor zelf geen contact met Job, behalve dan door middel van post.

We hadden daarna nog een gesprek met de ouderbegeleiding, waarbij wij de hele tijd aangaven hoe goed het de laatste tijd eigenlijk gaat. Nou ja, zaterdagochtend ging het dan wel mis en vanochtend ook wel en vorige week is hij een paar keer 's avonds weggelopen, maar we konden hem wel iedere keer weer tot rust krijgen en hij kwam ook zelf weer terug. Toen zei die ouderbegeleider dat het haar opviel dat onze definitie van goed toch wel heel rekbaar was.
Wij waren oprecht verbaasd, want we komen vanuit een periode dat hij continue agressief was en wegliep en wij hem er niet of nauwelijks uit konden krijgen. Naar ons idee gaat het dus ook echt goed, maar het laat met name zien hoe je eigen grenzen verschuiven.

En toevallig heb ik vorige week een tas gekocht in de bibliotheek. Het is een tas van Jules Deelder en ik vond hem gewoon mooi, maar had nog niet de tijd genomen om goed naar de teksten op mijn tas te kijken. In het UMC wezen ze me er echter op: "Binnen de perken zijn de mogelijkheden even onbeperkt als daarbuiten". Eigenlijk heel mooi en toepasselijk inderdaad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 april 2011 @ 15:57:04 #193
13151 crew  Rewimo
pi_95026005
Wat goed van Job ^O^ En van jullie! Je gaat zeker veel post sturen? :)

Dat jullie definitie van "goed" is verschoven lijkt me logisch. Nu moet die weer terugschuiven naar "steeds beter".

En wat een wijze woorden op je tas :D
pi_95040768
Fijn dat Job al meedoet ! Hopenlijk is het telefoontje van morgenochtend ook een geruststelling.

Heb je je pm nog gelezen Livelink ?
pi_95060792
Heb je een beetje kunnen slapen livelink? Ik hoop dat je inmiddels weet hoe het met hem gaat.
:*
  dinsdag 5 april 2011 @ 10:38:42 #196
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95061017
Dat vroeg ik me ook net af Snoop. :Y
pi_95062204
Hier ook al die vraag
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:55:49 #198
144006 chacama
Ondernemend!
pi_95065903
hier ook die vraag..

en Oxy weer zo mooi geschreven!

@trui, ze spreekt dus al over 'die jongen' zou ze afstand nemen en langzaam beseffen dat hij niet echt pluk is?

@Rewimo, fijn dat christan zich beter in zijn vel voelt.
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:08:00 #199
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95066340
nou ja, ze begrijpt heus dat iemand pluk speelt, maar ze vindt hem / zijn personage zo leuk dat ze dat maar even voor 't gemak bij elkaar voegt. ze wil gewoon ook graag dat 't allemaal echt zo is, en wil er bijvoorbeeld niet aan dat er geen krullevaars bestaan. ook spreekt ze alle duiven en meeuwen in de omgeving op 't moment aan met 'dollie', 'karel' of 'groetjes aan dollie!' 'groetjes aan karel!', en zou ze graag eens een kakkerlak in 't echt zien. (ieuw).
in de haak.
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:35:03 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95067376
Livelink. :*
Toen ik je stukje las over dat het de laatste tijd beter ging en toen 'afgezien van toen, en toen, en toen' dacht ik precies wat die mevrouw van de ouderbegeleiding zei, het is maar hoe je definitie van 'goed' is. :Y En dat alleen al is vreselijk schrijnend. Voor hem, maar zeker ook voor jullie.
Ik hoop zo enorm dat dit waar jullie nu doorheen moeten een resultaat gaat geven zodat het voor iedereen een beetje, of beter nog, een heel stuk beter wordt. :Y :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')